,,Ted pudeš se mnou ty děvko '', vedl mě.
Odvedl mě to našeho pokoje, ikdyž ted už asi jeho ..
Hodil mě na postel..
,,Takže my spolu chodíme něco přes měsíc, a ne ne sex.. Jeho znáš tak jeden den , možná ani to ne a hned s nim musíš přijít o panenství?!,,Frederiku, nic se nestalo '' odpověděla sem vyčerpaně..
,, NORO nelži mi!! '' skoro na mě zařval až sem se lekla.
,,Bys mi musel taky věřit ! '' ... sklesla jsem pohledem k zemi.
,, Já ti nevěřim?! A co ten měsíc! No ja sem taky blbej, že se necham ukecat od náky sexy blondýnky.. '' rozčiloval se. .
,,Ty že ses nechal ukecat, dovol abych se zasmála brouku.. '' v tom mi přilítla facka na tvář..
,, Příště mi neodporuj '' .. mrknul na mě .,,Tohle se děla normálně ve vztazích jo?!!''
,, Každej vztah je jinej, a tohle je muj vztah podle mě,.. takže ty ted budeš dělat to , co chci já .. ! ..,,Na to zapomen! '' jak sem to dořekla, dostala sem na druhou tvář..
Slzy mi tekly celou dobu..,,Rozumíš mi doufám,!? '' naklonil se ke mě ..
,,Já nejsem ale tvoje loutka., ani tvoje NIC '' na to nic sem dala sakra důraz.
,,Ale jsi..'' zasmal se.. ,, moje děvka '' ..,,V žádným případě'' ..
,,Zaplatim ti!! ''
Chtěl me za každou cenu.. CENU doslova ...
Jak se mohl tak rychle změnit?,,Takže kolik chceš ? ''
,,Já ale nechci nic.. ''
,,Tak ty seš levná,.. ale beru no , aspon neutratim za potěšení . ''
,,Frederiku, nechci nic, ..chapeš?! ''
,,Ale já chci,... chci tebe ! ''
,,Chceš mě, nebo moje tělo? ''
,,Ehm.. ''
,,Popravdě, pak udělam co chceš .. '' Kecala jsem .. ale chtela jsem vědět pravdu za každou cenu, i lži..
,,Fajn, chci jenom tvoje tělo na svym . ''
,,Tohle si chtěl celou dobu?''
,,Noro.. nedělej předčasný závěry... ''
,,Odpověz!!Chtěl si mě jenom kvuli sexu ?'',,Jo chtěl, a protoze se moc krásná ''
,,Miloval si mě vuběc někdy?'' rekla jsem se slzama v očích..
,,Možná že jo.. '' řekl divně..
,,Možná.. aháá.. ''otočila jsem se ..,,Ale ted ti to vynahradim.. '' a hladil me po ramenech.. Neřikam, že to nebylo příjemný, to jo, ale nemužu..
,,Ne, prosim ne.. ''
,,Noro, ale ja chci proste.. !! Dostanu te za kazdou okolnost, kdy budu chtít, a jak chci ja, a nákej malej čurák mě neovlivní,.. jestli ještě žije.. '' zlomyslně se usmál.
,, Nech ho napokoji!!'' křikla sem na něj .
,,Okej, neecham ho napokoji.. '' usmál se.
,,Dobřee,, ale něco za to chceš vid?!'' Bylo mi to jasné, protože, už sem ho znala v týhle situaci nekolikrat.. On kývl..
,,Co?'' i když mi bylo jasný, co řekne,ale i tak sem to rekla.,,Chci tebe '' rekl sebejiste..
,,Odpovíš mi na něco?''
,,Jo,, na cokoliv baby.. '' usmal se.
,,Budeš odpovídat upřímně?'',,Ehh, jo budu .. ''
,,Okej,, spal si s Adelou?''
,,Ne. ''
To mě překvapilo...
,,Ale něco mezi váma bylo ne?''
,,Jo . ''
,,Co?''
,,Vykouřila mi a ja sem jí to oplatil . ''
Bylo to divný, bavit se s nim o tom.. ale zajimalo me to . .,,
,,Jak si ji to oplatil?''
,, Noro, je to divný, a nechci tě timhle trápit, kočko .. ''
To mě teda zarazilo. Najednou se choval jak nakej svatoušek.
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Teen Fiction...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©