O víkendu (po tom co se mezi nama stalo ) mi zavolal a chtěl si promluvit
Byli jsme domluvený na pondělí do kavárny.
V restauraci jsme se sesli ve 2hodiny. Samozdrejme ja přišla pozdejc a on na me uz čekal. Měl smoking a fakt mu to slušelo.
Ale ja byla fakt nasraná, protože sem se zrovna pohádala s mamou.. I když pohádala.. Ona zas mela kecy . Kurva.. zkazena doba? Většina lidi se chovaj jak kreténi, a ja jednou něco řeknu a hned sem ta spatna... kurva fakt sem nasraná. . Je mi 20 a furt kecy.. Vůbec nevi co ja mam za problémy tak at nesere , do píči !! Doufám ,že mě aspoň Tyler nak rozptýlí. ..
,, Ahoj " podal mi kytku a dal pusu na tvář. ..
,, ahoj " rekla sem smutne a trochu nasrane.
Sedli jsme si .
,, stalo se něco?" Zeptal se starostlivě.
,, vis co... " zamyslela jsem se.. ,, pojď se mnou ... " a tahla jsem ho za ruku smerem k zachodum. Sli jsme na pánský a vidělo nás docela dost lidi jak jdem spolu, ale mně to bylo sakra jedna... Chtěla jsem si spravit náladu ... a chuť.
,, Noro co delas?" Zeptal se kdyz sme se zastavili u umyvadel.
,, dyt víš " políbila jsem ho na krk.
,, zrovna tady " ušklíbl se a odstrcil mě.
,, právě ze tady,." Usmala jsem se zlomyslne az svudne ,, prosim" dala jsem mu pusu.
,, co s tebou mam dělat " vzal ma do náruče a posadil na umyvadlo. Coz bylo celkem neprijemny ..to ze sedim na umyvadle Pak jsme se vášnive líbali ..
Svlikli jsme se navzájem a zašli jsme do kabiny .. Kde jsme si navzajem udelali dobře (coz bylo o dost lepší než samotnej sex ) prostě na mě je to jeho temto pomalý .. příjemný pomalý ....
Kdyz bylo po tom chvíli jsme se ještě romanticky líbali ..
,, Tak co ?" Usmál se
,, dostačující " zakrenila jsem se. Aspon mi to stačilo, nevim jak na dlouho.. Pride mi to jak drogy,jen v sexuálním podání ..
,, počkej na příšte " olizl si ret a chvili jsme se líbali v kabince na chlapeckejch záchodech ...
,, dobře " zkousla jsem jeho ret...
Oblikli jsme se a pomalu šli. Když v tom me chytl za ruku. .
,, promluvime si?! " tak nejak to oznamil az se zeptal.. A tvářil se vazne.
,, co ?" Celkem sem se zarazila.
,, no kvuli tomu jsme sem šli "
,, nojo " spomela jsme si ,, sem uplne zapomněla " . Zapla jsem si kalhoty..
Seděli jsme a pili pivo, teda Tyler ja ne a jedli.
Tvářil se vazne.,, hele.." zamyslel se ,, rikala jso na oslave ze jsi tehotna " a udelal na me tazavy obličej.
,, nejspíš " rekla jsem a dala si do pusy sousto.
,, nejspíš? " zarazil se ,, reknes mi o tom
vic" .
,, no proste když sem mela přítele tak to neodhad no " trochu sem se zasmála.
,, a přemýšlela jsi nad tim "
,, no moc ne ale tak nevim jak myslis "
,, no jestli mas to dite vubec, jestli to je pravda. Jestli ho tam mas " ustarane se usmal coz bylo roztomilý.
,, jak to myslíš? " nechapala jsem.
,, byla jsi u doktora nebo si si delala test?"
To mě teda nenapadlo .
,,Ne.. Kurva ja sem blbá '' promdla jsem si oči .
,,To udělej '' nahnul se ke mně, dal pusu a u toho mě pohladil po tváři.
Je fakt romantickej..
,,Já mu tak věřila, jestli to nebude pravda. '' Myslela jsem na Frederika.
,, To se uvidí,.. Chtěla bys být ?'' zeptal se zamyšleně, vyzvídavě.
,,No, já nevim, určitě né s ním.A dítě mít?!Je mi teprve 20 kurna '' trochu sem znervoznila.
,,Neboj, určitě to nebude pravda. ''.... ,,Nechceš tam zajít ted hned?!''
,,To asi ne '' jsem dost nervozni, bojim se pravdy.
,,Dobře, jak chceš . '' chvíli jsme jedli a pak začal mluvit.
,,A proč ti to teda Frederik udělal?'' nevědela jsem co říct, polozila jsem příbor a začla mluvit .
,,No,měli jsme takový, no ja nevim... prostě se to nevedlo '' mrkla jsem na něj .
,,Co se nevedlo?''
,,Byl tam někdo další !'' zpomněla jsem si na Adama a Adélu. Tu svinu. Zmlkla jsem.
,, chci vedet vic " zatvaril se tak nejak ze nevěděl jestli o tom chci mluvit
,, neni to nic hroznyho da se říct no " usmala jsem se a dmula mu ruce.
,, dobre " taky se usmal a drželi jsme se za ruce.
,, no tak chodila jsem s Frederikem, milovala jsem ho a myslela jsem ze i on mě. Ale nemiloval a sukal s jinýma, a.." utnul me.
,, tos mu nestačila?" Rejpnul si ze srandy .
,, my spolu sex nemeli " rekla jsem a on poslouchal dal.
,, dyt si s nim tehotna ne? " rekl ironicky to tehotna.
,, to bude dal nebudeme přeskakovat. "
,, dobře " zasmal se. Ma fakt hezkej usmev.
,, no a pak tam prijel Adam a s tim se porval... dvakrát .." koukla jsem se do jidla.
,, porvali proc?"
,, Frederika naštvalo ze na me naráží a ze sme spolu sukali " ..
,, tak to by nastvalo kazdyho " udelal urážlivý obličej.
,, jo ale my nic neměli.. Adam ho vyprovokoval a o tomhle kecal ."
,, aha a jak ste se teda dostalo k sexu " .?
,,no to je složitý. . Proste pak me odved a nutil me .. ze mi i zaplatí .... mel me za děvku ... čůrák jeden " rekla jsem.
,, to by dostal i ode mě za to ze te takhle nazval... "
,, no a pak rikal ze kdyz si zasukame necha Adama bejt. "
,, kvuli tomus to udelala?" Vypadal zdesene
,, Née!" Skoro jsem vykřikla. ,, udelala jsem to protoze pak prisel nahej a hrozne me vzrusil a líbali jsme se a líbali ... pak uz to nešlo zastavit. "
,, no Noro , ses bohyne " zasmal se.
,, coo ?!" Nerozuměla jsem.
,, to neva, ale proc co je ten Adam zac? "
,, je to synovec paní Farquarove a ta polovlastni statek . "
,, a jak se dostal k tobě nebo ty k němu " ?
vypadal zmatene.
,, no "přišel " se omluvit tak nejak a provyct po statku. " usmala jsem se.
,, aha a dal" ?
,, no pak sem ho prováděla, povídali a povídali " usmala jsem se .. Vlastně jsem se usmivala celou dobu co jsem to rikala. ,, no a pak ... me hrozne zmatl. Libali jsme se " smutne sem kyvla.
,, citis k němu něco? " zeptal se se zvedlim obočím.
,, byl to jenom pocit ,že cejtim, nebylo to skutečný. " falesne jsem se usmala.
,,dobře " rekl nejiste .
Pak uz jsme se nebavili, dojedli a sli k nam domu.Vesli jsme do pokoje, myho pokoje a ja se svlikala. On na me koukal. A celkem svudne. Sla jsem k němu.
,, hele, ale vim jen jedno jiste. " klecela jsem nad nim.
,, co ?" Nechapal.
,, ze te miluju " usmala jsem se.
,,bozee " nemoh skoro mluvit protoze jsem mu hladila rozkrok. ,, ja te miluju uz dlouho, to ty vis "
,, jo to vim . " a uz jsem ho chtela vyndavat.
,, Noro, ted ne, nechodime spolu jenom kvuli sexu" to me teda zarazil. Byla jsem nadzena a chtela jsem to.
,, rychlovku " prosila jsem ho.
,, hele stejne musim odejit za chvili "
,, no tak jako " snazila jsem se premluvit.
,, takze se rychlovka hodi "
,, jo to jo " a uz jsme si to rozdali. I když rozdali.... milovali.... nesnáším ho v posteli!
D
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©