18# promiň

147 12 0
                                    

Pohled Nory ;

Byla to Adela kdo jinej taky ze.

,, ale ale " prisla a cumela jak pica . Jak vzdy ze . Nic jsem nerikala a jen na ni blbe cumela.

,, furt devka co " namyslene se podivala.

,, delas si prdel?" Chtela jsem ji dat facku ale Adam me chytnul za ruku.

,, Noro " kyvnul hlavou at toho necham.

Pohled Adama;

Chytl jsem ji aby se uklidnila.

,,.nech me na pokoji !" Zvysila na me hlas.

,, Devko " rekla Adela provokativne. Nora ji hned vlepila facku.

,, Noro " rekl sem zklamane a kyvnul hlavou. Nora se na me otocila, pak na ni, a pak zase na me. Vypadala zranene. Zase ji tekla slza. Pak rychle bezela pryc. Ne ze by mi na tom zalezelo , nebo na ni ale chtel jsem vypadat slusne a tak sem Adele nabidl ruku. Ona prijala a pak pomalu odesla. Krava. Ja pak rychle sel za Norou.
Naštěstí sem ji chytl, nez zasla do penzionu.
,,počkej " chytl jsem ji za tvar a políbil. Zase. Ona neopetovala. Odtahla se. Nic nerikalaa, jenom brečela . Sledoval jsem jak ji tekla slza po tváři. ,, co se deje " nezne jsem ji polibil na celo a u toho zavrel oci.
,, tohle nemuzeme " rozbrecela se jeste vic.
Jenom jsem nechapave kyvnul .
,, neni to spravny, je mi to lito " poseptala.
,, noro , muzeme ... " nenechala me domluvit.
,, ne, nemuzeme " utrela si slzu. ,, spat s tebou " nenechal jsem zas ja ji domluvit.
,, promiň jestli sem udelal potize nebo Tobe nejak ublizil . " pohladil jsem ji po tvari.
,, Adame prosim " ucukla ,, nemela jsem zacinat " oprela se o dvere.
,, ja toho nelituju " usmal jsem se.
,, spala jsem s tebou jenom pro to , ze si dobrej " usmala se nevine. Nemam rad tyhle jeji pohledy. Natlacil jsem ji ke dverim, koukal jsem ji do oci a pak ji dal prst na ret aby nemluvila. Nechtel jsem to slyset. Polibil jsem ji.
,, Adame, " koukla se nechapave. ,, mam te rada, " usmala se.
,, no vidis " radostne jsen rekl.
,, jenom rada , nemiluju te, ani nebudu , " natocila se. Tohle me zarazilo . Chvili jsem stal beze slova. Zaskocila me.
,, musis neco cejtit , po tom všem sakra " snazil jsem se ji zdrzet.
,, promin " pomalu odesla... ja stal smutne oprenej . ...

Pohled Nory ;

Rychle jsem bezela do pokoje. Sla jsem se prevlict a vyrusil me Tyler.

,, co se stalo Noro ?!" Ptal se me s obavou v hlase. Nic jsem neodpovidala a jenom zatahla.
,, poslední dobou se o tebe dost bojim, jestli je vsechno v poradku" snazil se me obejmout. Ja mu ucukla. Vubec nevi ze spim s Adamem , nic nevi. Nechci mu ubližovat. Promin Tylere. Doprdele , posrala jsem to. Chudak Tyler.

,, ty me taky nech " musela jsem rict hnusne aby me nechal jit.

Ja se oblikla do jezdeckyho oblečení a sla za konma. Sla jsem zadníma dverma, aby sem nepotkala Adama.

Jela jsem na vyjížďku a celou dobu jsem cvalala, abych si procistila hlavu. Cvalala jsem ani nevim kam, protoze jsem zajela nekam do lesa. Pak jsem nevedela. Dopici , super. Jeste tohle. Pak jsem jela a naklusala, ale slysela jsem divny zvuky. Jako by auta, nebo traktor? Bala jsem se ze jede za mnou tak jsem rychle nacvalala.

Jela jsem dal a predemnou byla dve svetla.

Kobyla se lekla a neslo ji zastavit. Bylo to auto, a zatroubilo. Takze jak se lekla , jsem se neudrzela a spadla. Spadla jsem do louže kde byly kameny. To auto se priblizovalo. V ty rychlosti jsem ani nevnimala tu bolest. Auto jelo a furt troubilo. Tak jsem se bala, bylo uz skoro u me . Me ale neslo zvednout. Nechapala jsem proc, ale neslo to prostě. Hrozne jsem se bála. Bolest zesílila. Viděla jsem ty světla uplně u mě. Lezela jsem tam bezbrana. Pak byla rána , a neco TEZKYHO na me spadlo .... to bolelo .. .. víc si nepamatuju . ..

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat