37# pokoj

98 8 0
                                    

,,dobrýden, lezí tu nekde Adam Farquar? '' zeptala jsem se od pohledu mile sestry.

,, podivam se '' usmala se a zacla neco hledat v pocitaci. ,,anoo '' neco si broukala, a cetla. Jak to docetla, vykulila na me oci .

,, je po vazne operaci a ... '' vyrusila ji dama v bilem plasti. Poradne jsem si ji prohlidla a zjistila ze to je ta,ta doktorka. Precetla jsem si jeji cedulku. Blacková. Oka. Uz si ji moc nepamatuju.

,,Noro '' radostne se usmala . Ja jsem jenom znechucene kyvla.

,,pojd, uz si ji prevezmu, dekuju '' podepsala sestre naky papiry a vedla me nekam chodbou... Byl to hroznej pocit. Svírání žaludku.

,,tak jsme tady '' stali jsme pred nejakym pokojem. Pokoj 24.6 ...

,, Pripravena na to co ti reknu? Je to hrozny Noro, zrovna Adam, je to fakt super kluk a koukam ze ste furt spolu '' snazli se me rozveselit. Zhluboka jsem se nadechla a cekala co mi rekne.

,, dobře, '' oddechla si a zacla ''byli jste v noci privezeny oba, s tim ze Adam je na to huř, ty jsi byla stále při vědomí. ''

,,počkat, přovědomí? Adam ... co snim ? '' zacla jsem panikarit .

,,zije Noro, .. '' ujistila me ale to mi moc nepomohlo. Kyvla jsem a naznacila at pokracuje.

,, Mel par bodnejch ran, ale největší v břiše. Dutinu břisní chránili svaly, ještě že tak . Na sále s tim byla dost teda piplacka, ale nakonec se to povedlo , ted lezí teda na jipce, a mel by se co nejdrív uzdravit, a ..'' prerusila jsem ji.

,,ale Tyler rikal ze umre !'' zacla mi tyct slza.

,,nene, komplikace sice byli, ale s tim te nechci zatezovat, bez za nim , pokud chces. '' podala mi plášt.

Opatrně jsem vešla, a při pohledu na Adama sem znervoznila. Ležel tam tak nevine, byl to dost nechutnej pohled. Koukat na osobu kterou milujete ...

,,Adame '' nahla jsem se k nemu a potichu septala jestli se nevzbudí..

,, promin .. '' zacla jsem brečet.

Chytla jsem ho za ruku . Ucítila jsem menší pohyb. Nadějně jsem se usmála.

,,Noro '' pošeptal chraplakem. Oddechla jsem si.

,,bala jsem se o tebe '' snazila jsem se zatlacit slzy.

,, sem rad ze tu jsi '' snazil se ke me naklonit, ale ja ho stihla utnout.

,,lez miláčku !'' usmala jsem se.

,, už jsem miláček '' rekl bez energie. Bylo videt jak mu je moc blbe, jak se snazí aby nebylo vidět, ze prozíva takovou bolest.

,, vzdycky jsi byl ''. Usmala jsem se na nej. ,, a taky budes , az se uplne uzdraviš,...

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat