16# provokace

204 13 0
                                    

Ani jsem neotevrela oci a uz sem citila tu velkou bolest. Vubec si nic nepamatuju.
Otevrela jsem oci . Ležela jsem v nějakém pokoji na penzionu. Bylo to tam celkem neuklizeny. Lehla jsem se na Tylerovu hruď a znova usla. Po nake dobe me probudilo hlasite dýchání. Takhle ale Tyler nedejcha! ... Koukla jsem se na nej líp . Všechno bylo rozmazaný doprdele.
,, co to " vytrhla jsem se z náruče . Ne z Tylerovi ale z Adamovi! .. Takze jsem lezela skoro naha. I když oba skoro nahý, a na sobe. !
,, tak ses uz probudila " pohladil me po vlasech az k bradě. Jak me hladil, tak sem celou dobu koukala na tu ruku.
,, hele, co to ma znamenat sakra " otrhla jsem jeho ruku.
,, co myslíš ? " delal ze nevi,, ze si u me nebo ze si spala na me ? " udělal neviny obličej.
,, doufam ze jenom na tobe " zvedla jsem obočí .
,, me by to nevadilo " naklonil se ke me a udelal jakoby duckface .
,, no to je jedno " ... ,, ze vcerejska si nic nepamatuju " lehla jsem si do postele a prikrila se skoro az k hlave. Lezeli jsme vedle sebe.
,, se ani nedivim " zvednul se ke me bliz a opiral se o loket.
,,hodně sem byla nalita ? " zkoušela jsem smutny oblicej.
,, No myslim ze to de i vic " snažil se me ujistit.
,, tak proc sem tady do pici " smala sem se.
,, tam bych rad byl " zněl nadrzene.
Tohle se mi vubec nelibi. Nemusim takovýhle narážky.
,, ehm co ??"
,, v pohodě, Tyler nekam sel a tak sem te vzal k sobe a uz je ráno. " hezky se usmal.
Tamto co rek jsem ani neresila. Je to od nej hezky .
,, tak dekuju, asi " stiskla jsem mu ruku.

Pohled Adama ;
Jak mi stiskla tu ruku, chtel jsem ji vic a vic. Vim ze tohle cejtit nemůžu, ale cejtim.
,, nemas zac " usmal jsem se.
,, ale vlastne to nemuzu verit ze sme nic nedelali , kdyz jsme polonahý " zatvarila se podezirave.
,, no tak fajn, " musel jsem se ji přiznat. ,, hele tak sme se spolu " prerusila me
,, spolu ?" Znervoznila. Nebo aspon to tak vypadalo. ,, ne ne ne " potichu rikala .
,, bohuzel " sklesnul mi obličej.
,, tyvole, kurva " pomalu si chtela vzit oblečení. Jenze ho nenasla.
,, kde je oblečení do hajzlu !" Rvala na me. Trochu me tim stvala jak je ona nasrana.
Ale pretvaroval sem se. ,, donesu ti ho " rekl jsem s úsměvem.
,, to bych prosila " odsekla urazene.
Došel jsem do koupelny a vzal jeji tílko a leginy. Cekala uz u dveří, a kolem sebe mela peřinu. Vůbec by mi nevadilo kdyby ji neměla. ,, tady " chtěl jsem ji to dat , nakonec jsem skubnul kdyz se pro to rozprahovala.
,, das mi to ?" Zase zvedla obočí.
To me nastvalo tak jsem do ni strcil a ona se trochu bouchla o dveře..byl to záměr, ne ze bych ji chtěl ublížit ... , ja se k ni naklonil a začal líbat. Docela vášnive.
Ale asi tak 5 sekund pak sem zase dostal facku ,, co delas ty kretene " vytrhla mi oblečení a chtela jit ale ja drzel dvere ,, pustis me nebo jako co "
,,Nalhavas si " rek sem chraplavym hlasen.
,, pusť me " jakoby me neposlouchala ,, rikal si ze nam nic nechces kazit a hned druhej den udelas tohle .. " a po chvili dodala ,, tohle si nedelaj znamy, kamaradi , nikdo. Uz pro me nic neznamenas Adame, vsechno kazis "
Tohle me zarazilo. Moje ruka sjela po dveřích , Nora se na me jeste otocila a pak odešla.

Nora ;
Rychle jsem se oblikla na chodbě a pomalu sla k pokoji . Otevrela jsem dveře a tam byli na posteli ruze , krasne to vonělo, svicky do tvaru srdce, proste romanticka vyzdoba. Vsak jak to ma Tyler ve zvyku.
On ale nikde. Zacinala jsem se bat, ze on tohle pripravil, a ja mezitim spala s Adamem. Spala v posteli. Ne spali jako spali, spis spali jako spali. No radši nic. At to nezni jeste hur. Ale Adam, ten me fakt naštval. Jo, sere me a sere me ze sem mu vlepila tu facku a rekla ze je kreten, ale to bylo proste v rychly reakci. Tak mi to ujelo noco... Tak ja nevim co tu mam dělat. Tyler nikde . Asi pudu na snídani dolu do penzionu. Rychle jsem se prevlikla a sla pomalu dolu. Uz z dalky jsem ale videla jak u jednoho stolu sedi Tyler a naproti němu Adam. Povidali si , no spíš se smáli. Dost se smali. Prisla jsem tam .
,, dobry rano" koukla jsem se na oba a Tylerovi jsem dala pusu a usmala se na nej a na Adama jsem ani nekoukla.
,, dobrý lasko " rekl Tyler. A Adam nic nerek a jen pohnul hlavou.
,, tak co , bal jsem se o tebe?" Zacal Tyler.
,, no trochu jsem se napila a pak " nenechal me domluvit ,, kde si spala vubec?" Vykulil oci a pohodlne si sedl na zidli.
,, noo " trochu jsem se zamyslela ,, normalne v penzionu " vlastně jsem ani nelhala. Adam zvednul obočí.

Pohled Adama;
Dorekni to Noro. Jen se pochlub jak si spala se mnou.
,, omlouvam se a byl jsem hrozne unavenej " delal ze je mu to lito Tyler.
,, v pohode " Nora dojedla snídani a sla k nemu, objala ho za ramena a vítězne se otocila na me.
,, musime pak jeste neco dodelat " septala mu do ucha . Ale nadrzene. Boze, dela ni to naschval.
,, samozdrejme " otocil se na ni a polibil ji. Fuj, tohle je vazne nechutny. Nora na me mrkla ockem abych mu zavidel nejspis.
No nevím jestli zavidet je spravny vyraz ale rozhodne me to stvalo.
,, hele , pak mame trénink Noro ze?!" Musel jsem zmenit tema. Ona si sedla ale jemu na klin. Diky moc lasko .
,, to samozdrejme nemame. " rekla vesele.
Dela si ze me prdel!? Tyvole. At me moc nesere.
,, Dyt jsme se domlouvali !"? Usmal jsem se na ni ironicky.
,, to sis asi splet " a hodila na me vrazedej vyraz.
Chvili jsme na sebe nasrane cumeli.
,, hele, dneska bysme mohli nekam jit ne ? " všimnul si toho Tyler a snazil se změnit tema.
,, proc ne" kyvnul jsem ,, Noro " otocil jsem se na ni jestli souhlasi.
,, tak dobrý domluveno . Snad to vy dva spolu vydrzite " oba sme zbystrili.
,, co ?! " rekli jsme naraz.
,, dycky takovy vesely spolu, a dneska, jako byste se chteli zabit " pohladil ji po ramenu a stisknul ji k sobe. Ona se odtáhla ,, kurva " zvedla se a poposla ke me "nikdy bych s takovym kokotem, jako je on nesla . NIKAM !! " zdůraznila to nikam. A odešla směrem k penzionu.
,, je dokonala "zasmal jsem se.
Tyler se na me zasklebil ,,pozor na ni, je hrozne citliva "
,, ze s ni vydrzis " zasmal jsem se.
,, ona je to nejlepší co me v živote potkalo, Adame, " tvaril se vazne. ,,nedovedu si představit , nekoho jinyho nez ji, na všechno. Je prote dokonala " usmal se.
Nic jsem nerikal, koukam ze sem to podělal. Musel jsem se ji jit omluvit. Musim jit za ni.

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat