Nora ;
Pomalu jsem se probouzela. Cejtila jsem velikou bolest. Otevrela jsem oci. Videla jsem rozmazane. Vsechno se hejbalo. Potom se mi udelalo blbe a zase jsem usla.Po nejake době, nevim , možná po hodine, po dni , vubec nevim. Probouzely me hlasy. ,,Pacientka Nora Kenzdrova 21let stabilizovana. Nalez byl vyoperovan. Testy negativní, jak pacientky tak cysty. Musíme jeji stav stale kontrolovat. " ..."Ja vim, primarka se musí domluvit s rodinou . "
Nic moc jsem nevnimala a zase usla.
,, Noro " slysela jsem hlasy.
,, milacku " chytil me nekdo za ruku. Ruka me bolela.
,, auu " sykla jsem bolesti.
,, promin " slysela jsem ubreceny hlas.
Pomalu jsem zacinala poznavat. Sedel u me Tyler. Byla jsem v nemocnici. Proc ? Nepamatuju si co se stalo sakra.
,, co se stalo " septala jsem.
,, mela jsi nehodu na vyjížďce. " sklesnul mu úsměv.
,, boze " zacla jsem si vzpominat. To auto !
,, zajelo me auto?" Opatrne jsem se zeptala.
,, Noro " zarazil se a vypadal smutne.
,, coo " chtela jsem kyvnout ale neslo to.
,, netrap se tim ted. " dal mi pusu na čelo . ,, odpocivej " zvedal se .
,, a jak tu budu dlouho "
,, doktori ti budou vsechno rikat o vizite "
,, jsem rada ze tu jsi milacku, miluju te " pomalu jsem sykala, a snazila se zvednout a dat mu pusu. Miluju ho tak moc.
,, setri se " položil me ,, Adam je uplne spatnej, je videt ze ho to dost vzalo a stavi se co nejdřív to pujde. "
,, Adam?" . .. ,, proc by za mnou mel chodit zrovna on? " takovej namahrovanec .
,, Noro , " rekl opatrne . ,, ste nejlepší kamaradi " zatvaril se vazne.
,, to bych asi vedela sakra. " nevim co na me hraje. Neni spravnej cas na srandu.
,, hele " zamyslel se. ,, jenom musim.. " ,, musim si rychle odskocit " hned tu budu " pohladil me ,, jen spi "
Koukala jsem jak zaviral dvere a pak se mi zavreli oci a usla jsem.
,, co tak zavistive koukas ?"
,, mel bych neco zavidet " ?
,, no ja ji do toho prinutil "
,, muzeme "
,, asi te miluju "
,, delas si prdel " ?
Zdaly se mi divný udalosti, . Myslela jsem ze je to skutečnost. Naštěstí ne. Ale vubec jsem toho kluka nepoznavala.
Probudila jsem se a trochu se lekla. Sedel u me hnedovlasej kluk. Ale pravda, krasnej kluk. A co jeste, bylo zvláštní ze byl v tich snech.
,, ahoj " rekl . Nahnul se a nezne me letmo polibil
Bylo to ale prijemny. Ale nadruhou stranu, me liba cizi kluk .
,, nech toho , Prosím " rekla jsem s mensim usmevem.
,, nojo, promin" rekl s mensim usklebkem.
,, co tu delas ?"
,, Noro ?"! Zvednul obočí.
,, je mi blbe . Mel bys jit , neznamej. " jen sem se usmala , protoze byl fakt hezkej. Normalne bych rekla, ze me az znervoznuje, ale jelikož je mi blbe tak to moc nejde.
,, hele Noro " nahnul se ke mne. Citila jsem nervozitu. Cim vic se priblizoval. Pride mi hrozne povedomej, ale nevim kam ho zařadit. ,, bal jsem se o tebe " .
Bal se o me ?
,, my se zname? " divila jsem se .
,, Noro, nepamatujes si me ?" Vazne se podival. Ne, vazne, Nepamatuju.
,, ne " smutne jsem rekla.
,, to nevadi , spi " dal mi pusu na celo.
Ja si ho jeste chvili prohlizela, jak je krasnej, ale prostě nevim kdo to je.
Premyslela jsem, a pak usla ...Pohled Adama;
Nepamatuje si me ?! Sel jsem od jejiho pokoje hledat Tylera. Musel jsem ho najit , kdybych nemusel, nechodil bych za nim ale musim proste, chci vedet jak na tom je. Sel jsem po chotbe a videl jsem ho. Bavil se s doktorkou. A nevypadal vesele. Začal jsem se bat. Sel jsem rychle k nim. Tyler me uvidel a ukončil to s doktorkou a sel ke me.
,, co ji je ?!" Začal jsem ja.
,, hele Adame "
,, nepamatuje si me kurva ! " zacal jsem vysilovat.
,, nepamatuje ?" Rekl s obavou. Poplacal me po rameni. ,, mela otresk mozku a pamet ji neslouzi " mluvil se smutkem v hlase.
,, pamet ji neslouzi ? Delas si prdel? Do pici tyvole !!" Nemoh jsem se uklidnit. Sere me to !!.
,, Adame uklidni se ! " zvysil na me hlas .
,, jak se mam uklidnit kdyz si me ta holka nepamatuje !" Po chvili jsem se trochu uklidnil . ,, tebe jo? "
,, pamatovala si všechno kdyz jsem tam byl " zamracil se. ,, i tebe " udelal usklebek.
,, pamatovala ?"zarazil me. ,, bez za ni ted " krikl jsem s nadeji v hlase!
,, casu dost, at odpociva co nejvic , nechci ji budit jenom kvuli tomuhle " rekl s klidem.
,, casu dost? To si delas prdel, ja bet jeji kluk tak jsem u ni furt !" Zase me trochu nastval. Pravda, hodne.
,, ja za ni pak dojdu , neboj. Jo, bejt jeji kluk. Nejses. " chtel odejit a pak dodal ,, a mel bys prestat se takhle chovat, jinak si budu myslet ze ji beres vic nez kamaradku"
,, tak sorry ze o ni mam strach" sel sem k nemu nasrane.
Priblizoval se a vypadal ze mi chce vrazit.
,, tak se o ni hold nestarej , nikdo se o to neprosi ty kretene " nastval jsem
,, delas si prdel ? Vis co vubec Nora ve skutečnosti chce?! Ja myslim ze to vim lip bez ty, ty nesiko " tim nesikou sem myslel ze ji neda co potřebuje. Sex myslim .
,, neplet se do .. " prerusil nas zenskej hlas.
,, Tylere !!" Prisla k nemu a objala ho. Nechci rikat mlada, ani stara. Proste kolem 40tky nejspíš. Tak nejak.
,, a ty si kdo " obratila na me vaznej oblicej. ,, jsem .. " nenechal me Tyler domluvit. A zacal za me.
,, to je Adam Farquar " ona zbystrila.
,, jezis to ses ty !" ,,co Jane Adame ?" Zasla bejt mila.
,, a vy jste ? " falesne jsem se usmal.
,, Nory mama , " zasmala se.
Aha, no nejsou si moc podobny no. Ikdyz, ted kdyz se podivam poradne, no mozna oci?! To je jedno.
,, blba chvíle pro poznání " rekl jsem vazne. Zesmutnila.
,, Tylere , jak je tobě? " neodpovedela mi a delali jako kdyz tam nejsem.
,, Je to hrozny, Daisy " stisknul ji k sobe. Dal ji pusu na celo. Jako vazne? To je celkem nechutny ne ?! Fuj. A chudak Nora. Stejne to bude kreten, falesnej kreten.
,, hele , " zakaslal jsem nenapadne. ,, a byla jste u Nory ?" Zajímalo me to a musel jsem zmenit tema. .
,, bohuzel ne " otocila se na me pak na Tylera a zase na me. ,, vy jo doufám" byla v napětí.
,, ano, ale Nora si Adama nepreje u sebe " falesne se usmal. Ja jenom cumel co mele za sracky.
,, vazne? Tak jestli si to preje tak to domluvime s doktorem ale , chci pro svou dceru to nejlepší " jako vazne, je krava?!.
,, ja mu to rikal " zatnul zuby ,, neda si hold rict, myslí si ze ji bude mit jenom pro sebe " tvaril se jak curak.
,, delas si prdel ?" Zase me nasral. Co si vymesli ten hajzl ?
,, Adame , tohle jsem si o tobe nemyslela,hold budes respektovat Nory rozhodnuti. ! " Zvysila na me hlas.
,, dyt keca picoviny tyvole!" Neudrzel jsem se a nejradri bych mu dal pěstí.
,, Adame! " okrikla me ,, chovej se slusne! Mel bysis brat priklad z Tylerka !!" Tylerka? Jako vazne,? Poucovala me jak se chovat. Kdyby to nebyla Nory mama, rekl bych ji ze je krava, klidne i hur. Ale kvuli ni se budu drzet. Prece jenom nehci mit dalsi problemy. Stacilo mi to v "detstvi" .
,, nenecham si srat na hlavu od takovýho prolhanyho curaka ". No dobře, zas jsem se neudrzel.
,, ja a prolhany ? " rekl spisovne . To je debil. Jen sem na nej protocil ocima.
,, vy si to tu vyreste! Ja pujdu za Norou " odchazela Daisy na pokoj 1369 .
,, pockej! Ja pujdu taky !" Zavolal na ni a sli teda spolu , a ja udelal nakrok . Daisy se na me podivala. ,, em em ! Ty nikam !" Prisne na me ukazovala .
,, tohle neni vase vec " odsekl jsem a sedl si na lavicku pred Nory pokoj.Pohled Nory ;
Zase se mi zdaly ty sny. Rada bych je dosnila, ale vyrusili me nejaky lidi. Teda, jejich hlasy. Ale neotevirala jsem oci. Chtela jsem proste spat.
,, boze az se to dozvi "někdo mumlal , spíš ženský hlas.
,, prozatim bychom ji to rikat nemeli " ted to byl spise chlapskej hlas.
,, zlato " nekdo me pro probouzel.
Tak jsem otevrela oci. A dobrej odhad, zenska a chlap. A ta zenska se na me hned vrhla . ,, milacku " objimala me. Coz bolelo do hrudi. Naznacila jsem ze to boli.
,, promin" hned me pustila. ,, jsem rada ze jsi v poradku " do oka ji vbehla slza.
,, omlouvám se ale nevim kdo jste " prohlizela jsem si je. Oni vykulili oci.
,, dopoledne jsem tu byl lasko " sel ke me ten chlapek. Pohladil mi celo. A dal pusu.
,, byl jste tu dopoledne?" Zarazila jsem se.
,, ehm m " kyvnul.
,, Noro , ja sem tvoje mamka !"
,, aha " vykulila jsem oci. ,, a kde je ten hnedovlasej hezkej kluk, mami " rekla jsem irobicky to mami .
,, doufam ze to neni "
,, myslim ze jo " bavili se mamka s tamtim.
,, kdo jsi ty ?" Zeptala jsem se ho. ,,vypadas jak mamy pritel " chtela jsen se zasmat.
,, no jaa " nevedel co rict.
,, je to tvuj .." skocila do reci mama.
,, kamarad " usmal se. Mama se na nej prisne podivala. ,, Tyler " zasmal se.
Je to divny, o nekom rikat mama, kamarad , a takhle kdyz ste je nikdy nevideli. Az na jednoho.
,, chci ho videt !" Oba na me protocily oci.
,, vazne zlato ?" Jeste se mama ujistila.
,, jo ! Hned ! " chtela jsem ho videt.
,, no dobre " pomalu odchazeli se smutny oblicejem. ,, pak se jeste stavime."
,, no hlavne at se stavi on " upozornila jsem je. .Pohled Adama;
Cekal jsem na lavičce. A asi po 10 minutach vysli. Cekal jsem ze tam budou dyl teda . Rychle jsem se zvedl. Vypadali zklamane .
,, tak co ?" Nejiste jsem rekl. Podival jsem se na Daisy, a ta zacla hrozne rvat (brečet) .
,, horší se to " potichu poseptal Tyler. ,, nepamatuje si ani nas " .
,, muzu " udelal jsem naznak ze chci za ni. Daisy kyvla a ja vesel.
Kdyz jsem vesel, necekal jsem co mi řekne..
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Ficção Adolescente...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©