39# navzdy

140 8 0
                                    

Pohled Nory;
,, ne to nemuzete " rozbehla jsem se k nim když to chteli vzdat. Chytla jsem Adama za ruku .
,, prosim Adame " ukapla mi na nej slza.

,, Noro , je mi to lito " sklesle rekla doktorka.

,, nemuzete sakra " kricela jsem na ne.

,, uklidni se Noro , ted uz mu bude lip " usmala se a neco si chtela zapsat, jenze pristroje zacli jit ..

Probral se .
Nadechla jsem se. Byla jsem tak rada.

Musela jsem ho polibit.

Boze, malem sem o nej prisla.

,, vitej zpatky Adame " mrkla na nej a zasla do vitriny. Proste kontrolovany místnosti naproti.

,, tohle uz mi nedelej " zacla jsem zase uz po nekolikate dnes brecet.

,, Kvuli tobe " vydechl .. zase ten chraplak. Prosim mluv uz normalne.

,, uz bude lip lasko " nadechla jsem se ,, jenom lip. Jen my dva. " divne si zakaslal .

,, kvuli tobe, ... kvuli tobe ... " potichu pro sebe opakoval a mel polootevreny oci.

,, miluju te Noro, vždycky budu " pomalu rekl s namahou. Pak ale zavrel oci.

,, Adame " opatrne jsem se zeptala. Sakra co je zas tohle.

,, pomoc " zarvala jsem . Hned probehla doktorka.

,, co se stalo Noro " zamračila se na me.

,, nic , jenom sme si povidali, pak zavrel oci a tohle.

,, podivam se na to ,.... normalne dycha, tohle dobry... hmm... jo ... " rikala kdyz neco kontrolovala na tabulce. ..

,, hm " jenom jsem si pro sebe broukala.

,, zlato , je mi to hrozne lito. Bud bude v komatu, nebo budeme muset.. " vydechla ,, vypojit " ..

Nevericne jsem na ni koukala.

,, ted se drzi diky pristrojum , nevim jak dlouho tohle potrva, bohuzel to ale nevypada dobre. Rano byl ještě v pořádku, a ted... mrzi me to i za toho kluka, je to prima kluk ."

,, jo to je " prerusila jsem ji svym vriskotem. Nastalo ticho. Slzy tekly, ja byla nervotni. Bala jsem se tak moc . Potom doktroka neco prohlasila.

,, mela by ses rozloučit Noro.... "

Dala jsem mu pusu na celo .. v hlave se mi honily naše vzpominky. Nad nekteryma jsem se musels i zasmat. Kdyz uz to s nama vypadalo nadejne, stane se tohle. Mrzi me to Adame. Nevim zda jsem se rozhodla spravne. Nechci o tebe prijit.

Budu o tebe bojovat, jako ty o me . Ted mi do oci proletelo to , jak mi Adam jeste pred chvili rekl ze me miluje a bude , vždycky. .

Polibila jsem ho..

,, taky te miluju a budu, navzdy..... "

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat