25#slzy

152 7 0
                                    

Vrzli dvere, a nekdo vešel ..

Otocila jsem se a videla Adama. Nechtela jsem ho videt i pres to ze sem byla ozrala. Rekla sem si kurva, a rychle odesla do kuchyne. Ano, vubec si me nevsiml. Samozdrejme ironie. Dosla jsem tam, a oprela se o umyvadlo . Snazila jsem se bejt potichu. Skoro jsem nedychala. Slysela jsem pomaly kroky, priblizovali se. Ale nebyli to kroky, Adamovi kroky..spíš podpatky.

,, Zase chlasta '' no jasne, byla to Adela. No mam na ni naladu ze.

,, zase keca picoviny '' odsekla sem a pomalu odchazela.

,, tak prej si se zasnoubila '' stoupla si prede me. Jenom sem na ni blbe cumela. ,, se nedivim ze ti neni do reci, kdyz ho nemilujes '' . bojovne se usmala.

Nic jsem ji neřikala a pomalu odhazela.

Jenom na me cumela. Pak zase zacla ,, ale aspon vlaste, Adam je volnej. To sem ráda" usmala se. To co řekla mi vadilo. Ikdyz by nemelo.

,, postreh Adelo " odsekla sem a delala ze mi to nevadi.

,, hmmm, jen aby ses nedivila. " bouchla dverma a odesla. Pica .

Jeste sem si lokla nakyho chlastu, no lokla. Zacla se mi tocit hlava a....

Pohled Adama ;

Rano jsem se probudil. Mel sem hlad tak jsem sel dolu do penzionu se najist. Vesel jsem a na zemi byly střepy. Rozhledl jsem se a opodal videl Noru. Lezela u krbu. Nechapal jsem co tam dela, ale proc ne ze. Sel jsem k ni. Mela na dlanich krev. Ale stejne byla roztomila. Pomalu se probouzela.

,, co to ..?" Nedorekla .

,, si to zase prehnala " zacal jsem se ji smat. Chvíli se tvarila urazene ale pak se taky smala.

,, muzu ?" Bral jsem kapesnik a chtel jsem ji utrit tu krev . Jenom kyvla. Celou tu dobu co jsem ji to utiral ze me nespustila oci. Pak jsem přestal a takyy na ni ziral. Pak se usmala.

Opatrne jsem se k ni natah a dal pusu. Odtahla se. Nejdriv se zatvarila nevine a pak se usmala.

,, takhle sme se poznali " zatla ret ,, skoro " jeste dodala. A smala se. Usmal sem se ni .

,, tojo " pohladil jsem ji po rameni. Zvednul jsem ji . Jak jsem ji pustil tak zase malem spadla. Rychle jsem ji chytil. Podival jsem se na ni pohledem v pohode? . Jenom kyvla . Hned me neco napadlo. ,, beres si prasky doufam ?!" Pohladil jsem ji po cele.

Nic neodpovidala.

,, tak pod " vzal jsem ji do naruce a nesl nahoru do penzionu. Nevedel jsem jestli k sobe nebo k Tylerovi. Nakonec jsem ji vzal k sobe.

,, Noro ? " promluvil jsem na ni kdyz jsem ji polozil do postele. Neodpovídala. Pomalu usla. Lehl jsem si k ni. Bylo asi 8 hodin ráno takze sem na chvili taky usnul. Potom me probudili hlasy.

,,Adame '' septala mi do ucha Nora. Prodmul jsem si oči, prohlidl si ji a usmal se.

,,Konečne '' usmala se ale pak ji usmev zklesnul . Podival jsem se kolik je hodin. Byly 2 hodiny odpoledne! Aha, na chvili jsem usnul.

,,dobrý ? '' po chvili jsem se ji zeptal, protoze nic nerikala. Vypadala podrazdene. Silně se nadychla.

,, jo '' snazila se usmat. Neslo ji to, poznam to . Hledal jsem jeji ruku, kterou mela pod perinou a pak jsem ji chytil. Cukla sebou. Jako by to bylo poprvý. Udělal jsem na ní pohled vážně Noro? .


Pohled Nory:

Ne, vůbec to neni dobrý. Kurva. Jenom sem kyvla, ale znate to kdyz se snazite nebrecet, a hybe se vam pusa? Doufam ze jo. A to se mi stalo. Adam me celou dobu sledoval a me to jeste vic znervoznovala.

,, pust to ven '' nahnul se ke me a udelal na me takovej roztomilej oblicej. Rozbrecela jsem se. Posunul se blíž a obejmul se. Neřesila jsem nic a oprela si hlavu o jeho ruku, kterou mel polozenou kolem miho krku. Mám ho ráda. Moc. Pak me pustil, lezeli jsme na bocich a koukali na sebe. Užívala jsem si tu chvili.

Tuhle chvíli zkazil ....


VOTE♥ KOMENT ♥ FOLLOW ME - BACK ♥♥


Názor na Noru ? A Adama? :-))) pišteee


Jinak všem díky za 1000 reads !!!

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat