Byla jsem hrozne zmatena.. musela jsem nekam odejit.. být hlavně sama.
Vysla jsem z penzionu predemnou stal Adam a Adéla, ktera ho podpirala..
,, Adame" a objala jsem ho.
,, kdes byla . Když jsem te potřeboval .. ?" Zachraplal zrazenym hlasem.
,, Já.. " nevedela jsem co říct. . V hlave se mi honilo furt to s Frederikem a ze budeme mit dite. ,, promiň, ja nemohla " ..
,, nemohla si, nebo si nechtěla? " pridala se Adela...
,, Ehmm.. to je na dyl, ale rada bych si chtěla promluvit Adame , " ..
,, Ty snad nevidíš ze neni ve svy kuzi?!!" Okrikla me Adela.
,, Adame ?!" Koukla sem na něj .
,, vazne ted ne " ani se na me nepodival.
,, ted ho du odvejctma pokoj, a pak bude treba odměna " rekla vychloubacne..Jsem tak zmatena.. miluju Adama nebo Frederika? Nebo neni slovo miluju moc silny? Koho mam radši? .. kdo bude dite vychovavat... kurva.. mela sem tolik otázek na sebe samu.
Musim si to urovnat v hlavě. Začnu Fredem.. on me nemiluje ani nemiloval.. Ale ja jo. Zlomil mi srdce. . Udelal mi do srdce díru, uz jen tim ze me nazval devkou.. Ale tu díru zaplnil Adam.. mozna preplnil. Nechala jsem se unest jeho krasou a to ze sme se libali byl ulet. Alespon pro me. Znali jsme se ani ne den..
A další ... Frederik me zase zmatnul a diky tomu sem s nim skocila do postele, cimz sem prisla o panenství a aby toho nebylo malo tak s nim cekam dite .. tohle byl taky ulet. Nemohla sem tu dal byt... musela srm odjet domu, aspon na par dni..,, Frederiku. Jedu domu tak.. " vstupovala sem do pokoje a videla jak je s Adélou , nahy , vasnive se libaj a pri to na nem Adela sedela.
,,Noro neumíš klepat ?" Vytahnul ho z Adeli ktera se schovala za peřinu ...
,,no většinou neklepu na svoje pokoje "řekla sem s úsměvem ..
Frederik vylez z postele, jak jinak nez nahy a sel ke mne ..
,, na jak dlouho jedes? "
,, ja nevim. Aspon par dni.. "
,, dobře tak ahoj " obejmul me .
,, cau.. cau Adelo ! "
Celou dobu sem byla nervózní abych udrzela slzy .
Jakmile sem vyšla, sjela sem po zdi s brekem. .. ,, s kym vyrostes , to bude jeste dlouha cesta .. " mluvila sem k brichu.
A uvědomovala jsem si ze ho musim chránit za kazdou cenu a nejit na potrat.
Po chvili vysel Adam z pokoje..
Zastavil se u me a chvili se na me koukal..
Prislo mi jako kdyby si rozmýšlel, jestli mi neco rekne nebo ne.
Nakonec zacal..
,, v pohodě? .."
jak to řek, rozbrecela sem se ještě vic.
Jenom sem kyvla..
Kleknul si ke me a objal me..
,, muzu nejak pomoc?"
,, s tímhle mi nikdo nepomůže, nez ja sama. Ale dekuju " usmala sem se .
,, reknes mi, co si delala kdyz si s nim odesla ? "
,,ja nemuzu.. "
,,Noro, proved ti neco ? "
,, mužu ti věřit ?"
,,ano můžeš. "
,, a uneses všechno ? "
,,myslim ze jo " .. rekl trochu nejiste.
,, no dobre,.. spali sme spolu " potichu sem řekla.. Viděla sem jeho pohled, vypadal dost zklamane.
,, uneses to ?"
,, drzim se. Je jeste neco horsiho nez ze si se vyspala s nekym kdo te nazyval devkou mozma nazyva dal.. ublizuje ti a ja se s nim kvuli tobě peru ??" ..
,, nemel kondom " rekla sem opatrne.
Jakmile sem to dorekla, vykulili se mu oci.
,, to je vetsi problem " řekl vazne..
,, jo je, ale je to jenom muj problem takze se s tim musim vypořádat.
,, tvuj problem ?"
,, jo muj . "
,, ja myslel ze mezi nama neco je .. Noro ja te miluju !!"
,, byl to ulet Adame, nemuzeme se navzajem milovat, i kdyz to tak muze vypadat, z moji strany to je taky tak, ale myslim ze je to jen pocit, zname se 1 den..
A chtela sem se s tebou rozloučit, pojedu domu... "
,, co , Noro ?! Co blaznis .. " mluvil zmatene. ,, na jak dlouho " ?? ...
,, par dni pak se nejspis vratim.." ..
,, Noro.. " rekl zklesle ...
,, takze az prijedu, sme znamy, maximalnr kamaradi a ja tvoje ucitelka, nezapomeň " usmala jsem se na nej a pomalu se zvedala. Ale chytnul me za hlavu.. ,, Rozluckovou pusu , prosim .. "
,, dobře ale poslední "
Polibil me tak hluboce az mi to projelo celym tělem ... A pomalu sem odchazela k autu ....
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©