Pohled Adama;
Vyšli jsme z výtahu a zašli do pokoje.
Tam jsme se zacli romanticky líbat a já vzal Noru do náruče, poznal jsem že se ji to libi. Jak jinak ze.*Jelikož je to lepší pokoj, tak je tam i virivka, ale láska to ještě neví. Vim, neměl bych ji říkat láska. Jednou ale budu, verim ze ano.
No a chci tam jit s ni.
,, Adamee " vzdychala mi do ucha kdyz jsem ji jemne prstil. Nojo, zlepšuju se.
Objala me a pevne stiskla. Uzival jsem si to. Chvili to rozdychavala a pak uz me jen drzela v objeti a potichu dejchala. Zavrela oci a zdalo se mi ze usina . Jen jsem ji pohladil po vlasech a sledoval jak spi. Roztomile spí !! Zacal jsem přemýšlet.
Chci ji takhle chytit a nepustit. Musim si s ni promluvit. Vim ze ke me neco cejti. Urcite to neni proste jen kamarádství. Nemůže. Jestli rekne ze jo, tak si bude lhat akorat tak sama sobe..
Jeste sem nad necim přemýšlel a pak usnul..
Další den ráno...
Pohled Nory;
Pomalu jsem se probouzela. Chtěla jsem si promnout oci ale nešlo to. Nešla mi zvednout ruka. Ne, že bych ji mela prelezenou, ale ze by mi ji nekdo drzel. Opatrne jsem zvedla hlavu, rozhlidla se a když jsem uviděla spícího Adama, usmála jsem se a dal o něj oprela hlavu. O jeho hrud. Chtela jsem dal spat ale neslo to. No, ono by to slo , jenze zacal zvonit mobil. Opatrne jsem se pro nej natahla, a jestě opatrnějc jsem se zvedla a chtela jsem ho vzit, jenze volal Tyler. Doprdele.Chvili jsem premyslela, ale nakonec jsem ho nevzala. Určite bude chtít vědět kde jsem, a s kym jsem a co delam a proste takhle.. Ale ja mu to vzit nechci, nechci mu lhat. Típla jsem to ale volal ani ne po minutě znova. Sakra. Vypla jsem si zvoněni. Mobil položila na stoleček vedle postele a uvelebila se na Adamovu hrud.
,,zlato ? '' ozval se hlas. Nevnímala jsem to a znova jsem zavřela oči. Slyšela jsem uchcechnutí. Stvalo me to protoze jsem chtela spat sakra.
,,dopíčí '' otravene jsem zaseptala. Dal nic a cejtila jsem ruku kolem pasu.
,, Vstavej, '' Uz jsem se probrala , tak jsem se mirne usmála když tu byl Adam. Mírně mě položil vedle sebe a to už jsem polootevřela oci. Videla jsem Adamuv krasnej úsměv, se zubama. A dolickama. To me donutilo zkousnout ret. Nahnul se ke me a dal pusu na celo.
,,Pojd .. '' pomalu me zvedal z postele, dokud jsem nevstala. ,, pojd !'' rekl s nadeji v hlase, protoze poznal, ze se mi nikam nechce. No dobře, že je to on.
Rychle zasel do koupelny a vratil se s ručnikama. Nechapave jsem na nej krcila obočí.
,,Uvidís '' dobehl ke me a dal pusu . Pak ale někam sel ven z pokoje. Nechapave jsem zirala pred sebe. No okej. To uz je podruhy..
Pochvili se vratil s klíčem v ruce. Dosel pro ty ručníky a vzal za ruku. Sla jsem pomalu za nim.
Jeli jsme vytahem celkem dlouho. Vystoupili jsme az uplne na střese. Vubec jsem nevedela ze tu je tak krasna terasa.
,, des první ? '' zasmal se. Nechapala jsem. ,,otoc se'' ukazal dozadu, ale nez jsem se stacila otocit, tak me shodil do horky vířivky.. Vynořila jsem se a byla vzteky bez sebe. Ze srandy..
,,Heej '' zarvala jsem na nej a vylezla. Zacla jsem ho tam honit. Honit po terase. No nic, zní to divně.
Konečně jsem ho chytila , protoze se zastavil. Chtela jsem ho strhnout sebou, ale on se prudce otocil a vlepil mi letmou pusu.
,, pujdu sam '' sundaval si triko. Nebo spis chtel. J ajsem ho zarazila.
,,nene,'' naznacila jsem mu at toho necha, protoze to neni spravedlivy, ze ja tam budu v obleceni a on ne.
Jenom smesne zakroutil hlavou, a pomalu tam lezl.
Pili jsme u toho víno. Dobrý víno. Koukali jsme u toho na výhled. Krásný hory. Panaromata.
Krasa..
Pak ale nastalo trapný ticho. Adam to nasteští prerusil, protoze jsme u toho ticha jeden na druhyho zirali.
,, pojd sem '' chytl me za ruku a usmal se. Posunula jsem se k nemu.Koukali jsme si hluboko do očí.
Pak se natahl a políbil. Chvili jsem nic nedelala, Adam se na me zamracil. Pak jsme oba opetovali. Libali jsme se nejdřív něžně, vášnívě, nekdy s jazykama a proste jsme to střídali. Miluju jeho rty.
Potom sme se obratili, spis teda on me obratil, a on tak byl nade mnou. V sede . Takze naproti ..
Konečne mi sundal moje mokry triko a ja jeho. Oba jsme se sibalsky zasmali. Miluju jeho usmev.
Na nic jsme necekali a vnikl do me. Ted si me zase obratil, takze jsem sedela na nem.
Strídali jsme tempo, dokud jsme se oba neudelali. Po rozdejchani ale z Adama neco vypadlo..
,,musime si promluvit !! '' skleskl mu usmev....
Doufam ze se bude líbit, a napiste o cem si musi promluvit prosím :-)) !!
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Roman pour Adolescents...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©