Pomalu jsem otevirala oci.. chvili sem nevedela kde jsem.. Kurva, vsechno je tak rozmazaný. .. Po chvili kdyz jsem se tak nejak probrala .. lezela u sebe v pokoji.
,, boze to boli" vzdychla jsem.
,, nechces prášek ?" Uslysela jsem za sebou.. hlas mi přišel znamej.. otocila jsem se .. byl to Tyler..
,, ten by se hodil " kyvla sem ..
Pockat co on tady děla ?! ..
Kdyz se vratil a dal mi prasek s vodou tak sem se ho zeptala..
,, a co tady delas? "
,,myslis tady v tvy posteli?" Zavtipkoval
,, to taky.. ale celkove se mnou tady prose. "
,, nepamatujes si co bylo v noci?!"
,, no neco malo .. kdyz jsme prisli.. potom si pamatuju jen kdyz sme vesli spolu do baru z louky. "
,, rikal sem ti to " zasmal se provokativne.
,, coo ? "
,, ze si nic nebudeš pamatovat " ...
,, co se kurva delo? "
,, chceš vědět všechno? "
,, no tak delej " trochu me desilo co řekne.
,, no tak když jsme vesli tak sme tancovali .. a pak si vyskočila na podio, svlikla ses a tam si se kroutila " prerusila jsem ho...
,, kroutila?"
,, no tancovala.. nekdo na tebe hodil i prachy. "
,, kolik ?? "
,, stovku no... vsem se to ale libilo ale me ne tak sem te sundal dolu. "
,, no dobre .. " lehla sem si ..,, dal nic?"
,, no potom si chtela nazpatek a chtela si se mnou sex .. NEKOLIKRAT ...
,, cos mi odpověděl doprdele?!" Zarazila jsem se.
,, nic nebylo, to te ujistim " .
Ulevilo se mi .
,, teda kromě líbání " usmal se.
,, my sme se líbali? "
,, jinak si nesla domu... pak ale nas nacapala naka Adela s kterou.. " prerusila jsem ho..
,, Adela? " kurva Adela..
,, jj bavili jste se neco o tom ze sem rozjela a nakym Adamovi. "
No jasny tedko si mysli ze sem fakt devka a uz muze dosahnout svyho..
,, Co sem ji rikala ja?"
,, Jako moc jsem neslyšel ale zaslechl jsem něco at zapomene .. pak sme sli.. "
Okej .. budu muset prestat pit .. !!
,, dal sme se zastavili a ty si furt chtela sex a to v parku nebo rovnou na silnici .. "
,, boze ja sem krava " ..
,, pak sem ti nakonec rekl ze ses devka a to bylo videt ze te to ranilo a sla si.. " řekl trochu sklamane.
,, rekls mi ze sem devka?" Rekla sem razne..
,, no na to si ale sla "
,, delas si prdel ? " to uz jsem se smala a ze srandy ho mlatila..
Meli jsme takovou menší bitku.. ze srandy samozdrejme .. Az jsem skoncila na jeho hrudi tak jsme se na sebe divali.. Přibližoval se a polibil me. Ne nějak vášnive , spis jen tak romanticky ..
V tom nas vyrusila mama. Moje mama!
Jak ale nas uviděla, hned se usmala...
,, Jezis omlouvam se.. Chtěla jsem jen rict ze muzes na snídani. . " a pomalu zavirala dvere ..
,, jo pridu hned " zacla jsem se na Tylera smát.
,, v pohodě,? " zeptal se s takovou starostí.
,, Jo v poho, mamka nevedela ze tu budes. To ani ja ale dlouho me nevidela s klukem " slezla jsem z neho ..
,, tak doufam ze sem nic nezpůsobil " usmal se.
,, des taky? Nebo se tu klidne jeste natahni " mrkla jsem na něj.
,, tak ja si chvili lehnu a kdyztak pridu dolu jo?!"
,, okej " sla jsem na snidani.
,, Tak konecne nový přítel ?" Uz na me valila mamka otazku za otázkou sotva sem vešla.
,, mami !" Trochu jsem ji Okrikla. ,, priste bys mohla klepat !"
,, to jsem necekala ze tam budes mit kluka ale, hezkyho kluka" romanticky se zadivala.
,, mamii fuj " usklebila jsem se. ,, my spolu nechodíme " ujistila jsem ji.
,, mm aha " vypadala překvapene ,, to jr skoda Noro , prala bych ti to " ujišťovala me jako kdybych to kurva nevěděla.
,, mami prosimte, ja vim ale dyt je mi 20 le.. Ja myslim ze jsem dost mlada na to abych si vybrala nekoho na cely život zalozit s nim rodinu a zit s nim do smrti ..tohle je jenom tvoje přání a hold se nekdy nevyplněj. " byla jsem trochu rozzuřena.
,, No ja uz ve 20 davno znala tatu " proste neprestala..
,, jo a jak to dopadlo !! " Zklesla ji tvář. S tatou se rozešli, zahybal .. Chtela hold vsechno rychle ...
,, Proste chci abys byla stastna ... " rekla smutne.. Jednu chvili se zdalo že se rozbreci...
,, ale ja sem šťastna , mami " usmala sem se na ni .. ,, mam super rodinu, koniky, kde se mi dost daří, kamarady.. a vsechno tak " Pravda, kluk by se hodil, ale ja nechci dalsiho narychlo jenom kvuli tomu abych nakyho mela a nedej boze aby byl jako Frederik.
,, tak dobra " ..
V tu chvili prisel Tyler.
,, Dobry ráno " usmal se na nas obe a na me mrknul ..
,, Ahoj "" rekla s nadsenim mama..
Par sekund bylo trapne ticho a pak na me mama kyvla abych je predstavila.
,, Mami, tohle je Tyler "..... ,, tohle je moje mamka , coz by ti nedoslo urcite" rekla jsem ironicky .. ,, a je to muj kamarád " ..
,, no dobře " usmala se ,, ja jedu pro Vercu" Verca(12) je moje sestřenice a prijede k nam nebo spis do statku abych ji ucila se naucit jezdit na koni ...
,, dobře" ...
,,máš milou mamu " zasmal se ..
,, to je .. a libis se ji " usmala sem se.. sedeli jsme naproti sobe u baru na vysokych barovych zidlich .. a snidali.
,, jsme jenom kamarádi ? " zatvaril se otazane..
,, no vis, jses fakt hezkej , milej .. hodnej ze si me odvedl z party domu a neojel , když sem byla opila, coz by vetsina jinych udelala... ale nedavno sem se rozesla .. s Frederikem... a nebylo to uplne nejlepsi rozchod " ...
,, dobře, rozchody jsou těžký " pohladil me po ruce..
,, a vubec, jak se jmenujes celym jménem? " cukla jsme do nej s usmevem .
,, Tyler Mamutte .. a ty? " ...
,, Mamutte " trochu jsem se zasmala.. ,, Nora Kenzdrova " ...
,, Dobře Noro Kenzrova "
,,staci Noro " zasmala jsem se.
Nevím co od toho čekat... Jo je hezkej, hodnej ... ale uvidíme... Necham se překvapit ...
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Fiksi Remaja...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©