Pohled Nory ;
Chvili jsem zase usla. Pak jsem mela ale mile probuzení. Sedel u me zase ten hnedovlasej kluk. To mi zlepsilo naladu. Uz jen pohled na nej.
,, ahoj " hned jak videl ze sem se probudila se na me usmal . Pekne s dolickama.
,, ahoj , tak si prisel " usmev sem opetovala s velkou radosti. Jen se pousmal.
,, jak se vubec jmenujes " musela jsem se ho zeptat na jméno. Ale bylo vidět ze chvili přemýšlí.
,, Adam " sklesl mu úsměv. ,, ale to je jedno". Pohladil me po ruce.
,, řekne mi uz konecne nekdo co se deje?" Vyrusila jsem ho , kdyz přemýšlel. Trochu se lekl. Pak se na me bez mrknuti koukal. Celkem dlouho. Uz to pak bylo divny.
,, Adame " rekla jsem s chraplakem. Blbe se mi dýchalo ale snazila jsem se to nedat znat.
,, nechci ti lhat a ani .. " prerusila jsem ho.
,, tak mi to rekni jestli nechces lhat. " usmala jsem se .
,, Noro .. " vesli do pokoje doktori. Bylo kolem postele asi 5 doktoru , primarka a 2 sestry. Mlady sestry. A furt cumeli na Adama. To mi docela vadilo. Nejradši bych jim neco rekla, ale jak bych vypadala. Nad tim jsem se musela pousmat.
,, koukam že už je vám do smíchu, slečno '' zacli ke mně mluvit. ,, se nedivim'' pridala se hnedovlasá sestra, a mrkla na Adama. Adam na ni vazne koukal, bez mrknutí. Ona udelala úsklebek, a pak se venovala vizite.
,,pane, je vizita ! '' snazila se ho sestra vyhodit. Asi byla urazena.
,,ja myslel že tu muzu být '' zatvaril se vazne a na me se usmal.
,, ano to samozdřejma, ale jenom na povolení. ''
,,to je dobry, on tu muze byt '' stiskla jsem mu ruka kterou mel polozenou na posteli. Mírne se usmál.
Nechcete tu raději rodinu nebo někoho bližšího? '' rekla prisne primarka .
,,TO je v poradku '' kyvla jsem.
,,takze muzem ''tocila se primarka na ostatní a oni kyvli do souhlasu.
,,Pacientka Nora Kenzdrová 21 let prodělala nehodu na koni. Dostalo se kopnutí a tim se zpusobil otresk mozku, narazena ruka a mirne narazene zebro. Pacientka má štěstí ze vyvazla bez zlomeniny. '' uz jsem myslela ze je konec, ale pokracovala.
,, Testy MRI a EEG a neurologické vyšetření ukazalo ložiskový záchvat. Stav po urazu. Zachvat by se dal řešit operativně, nebo pravidelnou konzumací prášků. Pak by byla naděje ze se pamet vrátí.
,,byla? Takze nemusi?!''podival se Adam a pri pohledu na me stiskl rty.
,,nikdy to neni jistý, ale jeste udelame vyšetrení a uvidime na které prasky bude pacientka stavena. Pokud bude šance samozrejme dame vetsi davky a silnější.''
Adam mě pohladil po čele.
,,takze tohle bylo oznameni, ale zitra cekame rozhodnutí'' doktoři odešli. Sestra tam zustala. Jeste neco zapisovala. A pak se na nas otocila a odesla. Trochu praskla dverma...
POHLE ADAMA :
Sestra odesla. Nora jen tak lezela, viděl jsem ze ji je blbě. Nechtel jsem na ni mluvit, protoze když je vam blbe a mluvite, je vam jeste vic blbe, aspon me teda. Sledoval jsem ji, nez usla. Pak jsem ji dal pusu na celo a potichu odchazel..
Byl jsem docela unavenej, tak jsem si sel do automatu pro kafe. Kdyz jsem byl blíž, viděl jsem ze tam sedí Tyler a Daisy. Jak me Daisy uvidela zacla brecet.
,,Adame '' objala me. Nechapave jsem kouknul na Tylera. On nasrane čumel.
,,Co se stalo ?'' ptal jsem se.
,, Nora se lepší, !'' řekl Tyler nasrane. To sem teda nepochopil.
,,To bys mel bejt rad ne? ''
,, no to teda sem, ale vadí mi ta přicina '' koukal na me.
,, doktori rikali, ze diky tobe se lepší !'' mile rekla Daisy. Zbystril jsem.
,, kvuli tobe '' opakoval Tyler. ,,mel jsem to bejt já ''. sednul si a ruce si dmul o oči. Tak abych rekl pravdu, jsem trochu rad. Ne kecam. Jsem dost rád.
,, Pan Farquar ?!'' ozvalo se za mnou. Byla to doktorka... Kouknu se na jmenovku. Doktorka Blacková. ,,mužete na moment ?''prohlidla si me, pak Tylera a ja pomalu sel. Sli jsem do ambulance. ,,potrebovala bych s vámi kratkou konzultaci...
DOČTENO ? -VOTE - ♥ ♥
follow, coment ! :-)
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©