Pohled Nory:
Bežela jsem po chodbe, abych se zeptala kde leží Adam . Už jsem byla skoro na recepci, ale vyrušila mě máma.
,,Noro '' krikla na me az jsem se ji lekla . Zastavila me.
,, mami ja pospicham ja potrebuju videt Adama! '' drmotala jsem..
,,nikam Noro '' rekla razne ,, hned pudes za Tylerem a omluvis se mu a zase to date dohromady, a na Adama musis zapomenout, casem to pujde, uvidis... ''
To si snad děla prdel ne?
,, mami co to meles '' odsekla jsem ji. Snazila jsem se ji obejit , ale chytla me za ruku. Za bolavou ruku kurva!
,,pust to bolí '' hned me teda pustila. ,, a taky musim za doktorem, kdyz vsichni musej mit tendenci tlacit moji ruku. Bolavou. '' .. zase jsem ji odsekla. Sere me.
,, tak jenom za doktorem ale ! Tyler te miluje a ty mezitim spis s Adamem? Tye mi vsechno rekl a ze ses takova devka, to sem si teda nemyslela ze sem vychovala takovyho parchanta... '' dorekla a me tim teda dost zaskocila.. Vlastni mama o me bude rikat ze sem devka? Zklamala me. Dost. Nechci s ni mit nic spolecnyho.
,,tohle je fakt hezky rict mi, a primo do očí '' podala jsem ji to ironicky ,, kdybych byla devka, delala bych to s kym koliv, kde koliv a za prachy, ale já Adama kurva miluju a chci s NIM bejt, a to ze ty ses doTylera uplne udělaná, neznamená ze ja taky .. " kriklajsem na ni . Ona nahodila zákeřnej obličej.
,, chovas se jak spratek, nechci te uz videt '' a vlepila mi facku, ze sem malem spadla. Tohle fakt nechapu. Jak se ted zachovala. Tohle neni máma, ale macecha.
,, ne, to ja te nechci videt '' pomalu jsem se rovnala. ,,uz nemam nikoho, z rodiny, ted jsem prisla o mámu,.... '' pomalu jsem od ni odchazela..
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©