Popošli jsme pár kroků k nástěnce, kdyby se něco změnilo. Začetla jsem se do nějaké nabídky, ale Frederik mě vyrušil. Začal mě hladit.. No, hlavně mi teda jezdil rukou po zadku. Ten neznámý nás furt ale pozoruje. Ikdyž nás, spíš Frederikovu ruku. Má dost soustředivý pohled. Frederik ho nenechá beze slova..
,,Co tak závistivě koukáš?'' řekl pohrdavym tónem. Jak jsem řekla. Vždycky si něco najde. Neznámý chvíli nechápavě zíral...
,,Ty si myslíš že něco závidim?'' se smíchem si usrkl. Provokuje.. Ještě ten jeho tón. Vyzívá ho.. Začíná to být divný.
,, Poslouchej mladej'' s těmito slovy se k němu přibližuje ,, TY! Mě budeš sakra všechno závidět''.. Strčil do něj. Dělá si srandu?
,,Tyvole, co ty si za debila? S timhle ty pícháš?'' otočil se na mě. Ne, at s timhle tematem nezačíná.. To se už Frederikovi nebude líbit vůbec..,,Měls držet hubu mladej ''řekl a dal mu pěstí.... Proč se sakra nebrání? Teče mu krev! Dal mu už dost ran.. Nenene... Kurva.. Dyt ho zabije!
,,Přestan'' zařvala jsem na něj. Nereaguje. Doprdele.. Co to s nim je.. ,,Kurva Frederiku vždyť mu ublížíš'' křičela jsem jak jsem mohla. Nic. Vůbec ho nepoznávam.. Takhle rozzuřenýho jsem ho nikdy neviděla..
Nevim jak jinak ho zastavit.. Prostě skočim před neznámýho.. Asi to taky odnesu , ale co už.. Nemůže mu ublížit.. Sotva jsem před něj vtrhla, už jsem ucítila štiplavou bolest. Dal mi facku! Až jsem málem spadla.. Ještě že mě neznámej stihl chytit, jinak bych už ležela. No, ale sotva se mě dotkl, schytal další. To už jsme ale oba leželi na zemi...,,Noro, bože.. Omlouvam se!'' začal Frederik dělat nevinnýho.. Tak to určitě.. Posral to.. A hlavně, at se omluví někomu, kdo to potřebuje víc ..
,,Nech me na pokoji, radši se omluv jemu sakra''.. Odsekla jsem.
,,To neudělam.'' zakroutil hlavou.
,,Fajn, tak mě nech''. Otočila jsem se k němu zády.,,Noro, prosim..'' škemral.. To určitě..Ignuruju ho. ,,Jak chceš, ale pak za mnou nechod.''.. Prskl a odešel.
Rychle jsem se na něj otočila. Hned za ním šla Adéla, která čuměla dost.. Zlomyslně?.. Určitě jde něco zkoušet na Frederika,děvka.. ale, upřímně, v týhle chvíli mi je to uplně jedno... Mě jde jenom o něho.
,,Omlouvám se''. Přetočila jsem se na něj a usmála. Vypadá tak bezmocně. A tolik krve.. Ale furt je tak krásnej, sakra, tak krásnej!
,,Ty se s tim netrap'' rozkašlal se. A vážně divně.. Začínala jsem se už bát, protože to spíš znělo jako když se dusí. Proto jsem ho rychle podepřela a bouchla do zad. Po chviličce přestal.. Vystrašeně jsem na něj koukala.
,,Alergie'' zasmál se. Oddechla jsem si. Uf.. Vytáhla jsem z kapsy kapesník..
,,Můžu?'' zeptala jsem se a on se jenom usmál.. Beru to jako ano.Pomalu jsem mu začla utírat krev z tváře. Celou dobu mě sledoval. Začíná to být divný.. Ale i hezký.. Je to romantický.. Nad touhle myšlenkou jsem se musela pousmát..
,,Máš tak krásnej úsměv'' pošeptal. Přestala jsem ho utírat a kapesník dala do kapsy.
,,Přestan žvanit kraviny''. se smíchem jsem ho odbyla a pomalu se zvedala. Nabídla jsem mu ze slušnosti ruku.
,,Zvládnu to sám'' odsekl a zvednul se. Fajn, dobře. Tak já se snažím být milá a on tohle?
,,Fajn'' řekla jsem potichu. ,,Tak se měj, teda''. a pomalu jsem odešla. Ani se nezmohl na jeden blbej pozdrav?.. Fakt, nevychovanej frajírek..
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Fiksi Remaja...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©