Pohled Nory:
Pomalu jsem se probouzela. Cítila jsem bolest . Az pálení, škrábání, na mý dlani. Chtěla jsem se podrbat, ale měla jsem tam fáč? Otevřela jsem oči.
Ležela jsem v nemocnici, zase . Otocila jsem se kolem sebe a vedle byli prázdný postele. Vůbec jsem nevěděla proč tu jsem,ale dobře no. Bolela me i celkem hlava. Chtěla jsem si znovu lehnout, ale někdo zaklepal.
,,Noro ! '' vesla do pokoje máma. Vůbec jsem nečekala že by přisla.
,,mami '' rekla jsem ji ironicky, když me začla objimat. Jako kdybych měla umřít snad, nebo co.
,,promin '' oddechla si a usmala se. ,,jak ti je ? '' vzala si zidli a vyptavala se.
,,bolí mě ruka a ... '' vyrusilo me to, ze nekdo vesel do pokoje. Tyler.
,,Už ses probrala konečne '' polibil me a usmal se. Po puse jsem hrozně znervoznila.
,, v pořadku ?'' zeptal se a ja jenom přikývla ,,připadáš mi nervozní '' -.. sedl si ke me na postel .
,,ne, je mi blbe '' zalhala jsem aby se uz nevyptaval. ,,stavi se tu ..?'' chtela jsem rict Adam, ale pak mi doslo ze se ptam Tylera. Stejne mu to došlo .
,,Adam? '' mirne se zamracil a otocil se na mamu, ktery sklesl úsměv. Nechapala jsem jejich napjatou chvili, jako kdyby neco tajili.
,,coje ? '' oci mi kmitali mezi nima. Kyvli na sebe. Tyvole tak at mi to reknou.
,, Noro, dneska uz budes moct domu, meli te tu jenom na pozorovani a vyšetření ty ruky, ale muzes se oblict a muzem hned jit !'' zmenila tema.
,,co je s Adamem sakra? '' zacla sem se bat. Kurva, at mi to uz reknou.
,, Tylere, ... '' naznacila mama aby zacal mluvit, pomalu se zvedla, a odchazela ,,necham vas tu ''... zavrela dvere.
Tyler se jenom nadechl. ,,Co kdybyses aspon prevlikla? '' bez vahani jsem se rychle prevlikla a sedla jsem si na postel, co Tyler rekne.
,,hele, mas ho rada vid ?'' vahave se zeptal a hlail po ruce. Ne po ty zavazany. Pockat, proc ji mam vlastne zavazanou?!
,,co se stalo s moji rukou? '' zasmala jsem se. Zakroutil hlavou.
,,to je prave to ... '' zmlknul.
,,Tylere delej, neprotahuj to '' okrikla jsem ho .
,,fajn, vcera vas sem oba privezli, nasli vas u baru. Nekde kousek skoro u lesa.. Nevim proste, a byl tam nakej silenec, pedofil mozna, malem pobodal tebe, ale odnesl to Adam . Zastal se tě čurák jeden '' zacal rvat.
,, vadi ti ze se me zastal? '' oparne jsem se zeptala.
,, vadi kurva ! '' zacal jeste vic rvat. ,,proc ste tam spolu byli kurva! Ste spolu spali co '' prasknul pesti do stolecku, az jsem nadskocila.
,,kde je ? '' do ocí mi vjela slza.
,,kde asi, na smrtelný posteli ..'' rekl ironicky a nastvane. Bylo to od NEJ hnusny. Vlepila jsem mu facku.
,,Dělas si prdel ? '' stisknul mi moji pohmozdenou ruku. Doprdele, ta bolest.
,,Tylere to boli !'' krikla jsem na nej. Pochvili me pustil. Neprestavalo to bolet. Zaclo jeste víc.
,,musim za doktorem '' odsekla jsem a chtela jsem odejit, ale podrzel dvere, abych neodesla.
,,Noro! Milujes me? Milujes jeho? '' zeptal se me. Zakejvala jsem hlavou do nesouhlasu.
,,Tylere '' poseptala jsem . ,, musim za nim, pust me '' . Pomalu poustel dvere.
,,beru to jako ano, ale pro nej '' prikyvla jsem. ,,jak dlouho uz '' v ocich mel slzy..
,,no tak, jak dlouho uz ho milujes sakra '' prastil do dverí.
,,když jsem byla v nemocnici,... '' klesal mi hlas.
,,fajn, takze tohle je konec? Vymenis me za neho? Vzdyt stejne chcipne a budes sama. '' odsekl a za ty jeho slova sem mu vlepila dalsi.
,,ses akorat blba krava '' zvysil hlas a odesel, prasknul dverma..
Byla jsem docela vykulena, ale zaroven sem si i oddechla. Je to za mnou..,..
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©