12#oslava

214 12 0
                                    

Po par dnech jsme si zacli hrozne rozumět..

Nebyli jsme uz vic nez kamarádi?

Sem tam padla naka pusa, chodili jsme k nám, ven , do parku a tak ruzne...

A začínala jsem mu věřit víc a víc. Někdy jsem pochybovala, jestli je pro mě jenom kamarád. I moje mamka si ho dost oblíbila.. Hodně moc..

Asi po týdnu jsme pořádali oslavu. Mamka slavila, a samozdřejmě chtěla aby dorazil i Tyler. Což bych ho stejně pozvala.
Dále teda přijela i babička s dědou , a pár přátel, sousedů...

Nebyla to zrovna nejmenší oslava. A já věděla jen jedno... NEPÍT!

Už jsem zjistila že když se napiju, jsem hrozně nadržená, teda..

Což neni zrovna muj normalní střízlivej přístup..

Oslava začínala v 5 a Tyler přišel už ve 4 ...

Ráno jsem vstala a začli jsme s mamou a Verčou připravovat... Odpoledne jsem musela ještě do města, když jsem přišla, už byly 3 hodiny, a já se šla vysprchovat a umýt hlavu. Mezitím dole se už pomalu nosilo na stůl..

A přišel Tyler.. Dveře byly otevřený, tak šel rovnou do kuchyně..

,,Ahoj Rose'' dal mojí mámě kytku,.. Jo, zapomněla jsem zmínit, že si tykají,..

,,Ahoj Tyele..'' mámy přezdívky ..

,, Tak kde máte vaší dcerku?!''

,,Nahoře ve sprše, nahou '' .. jen tak vtipkovali..

Ale kdybych tam byla, tak jim asi něco řeknu.. Samozřejmě mami, že se nekoupu v oblečení...

Fénovala jsem si vlasy, a měla na sobě jenom ručník.

Do koupelny přišel Tyler, aniž by zaklepal. VÁŽNĚ! Tady neumí nikdo klepat !! ..

,, Tylere , kurva '' ... hodila jsem na něj ručník ..

Sundal si ručník ,,v pohodě, neni to nic co bych ještě neviděl. '' objal mě zezadu a políbil na tvář. ,,chyběla si mi '' na jednu stranu mi to bylo příjemný,ale taky dost divný, přece jenom jsme kamarádi, možná s výhodama. No i když...

Odtrhla jsem se..

,,Promin'' septla jsem..

,,V pohodě, ja vim, moje chyba '' .. sklopil tvář.

,,To neni tvoje chyba, ale moje '' držela jsem jeho hlavu v rukach aby se na mě koukal, a ujištovala ..

,,Ale .. .Tak se douprav, a já zatim jdu.. '' odešel dolu..

Zatim jsem si vzala šaty, lodičky, nalíčila se, a nakulmovala vlasy do culíku ...

Když jsem přišla dolů, většina už byla u stolu, seděla.
,,Konečně,'' přišla ke mně mamka, a odvedla k babičce.

Ale Tyler nikde .. ,,Kde je Tyler ? '' pošeptala jsem mámě k uchu .

,,Neboj, příjde zlatíčko .. ''

Přijde,.. takže odešel?!! To už mi neřekla.

,, Tady je moje Norka '' babička cela nadšená... Nesnášim když mi řiká NORKO ... Ale furt mi tak řika .. . Božee... Asi po čtvrt hodině vyprávění sem už mohla odejít..

Potkala jsem se z několik přátel ze základky, a tak z okolí..

Grilovali jsme kuřátka, a taky jsme měli steaky...

Mě furt ale vrtalo hlavou kde je Tyler. Jako že by se naštval?,..
Vůbec mě to tam nebavilo, sedět tam, povídat si o sračkách.. Očima jsem hledala Tylera.. Pak se rozkrojil dort a byl přípitek. .. Ale přípitek jsem si dala.
,, Bez do pokoje Noro " poslala me mama a me bylo divne a divny ze me takhle vyhání. Stejne me to tam nebavilo, tak jsem sla.. Sotva jsem vesla a viděla krasne vyzdobeny pokoj, ruze na posteli, svíčky, romanticka písnička, proste fakt krasa. Přišel ke mně Tyler, a podal mi ruku.
,, Pojď si uzit hezky večer" polozil me na postel a políbil.
,, neni to divný " odstrcila jsem ho.
,, Noro, ja te mam rad, moc rad a ty me taky... Meli bysme trochu popojet ..."
,, Ja nevim" ..
,, tak to zkusime a uvidime "
,, Tylere, ja sem tehotna " sverilam jsem se mu...
Zatvaril se tak ze mu to nevadí. .
,, mam kondom " usmal se .
Libali jsme se , mazlili, a pak uz jsme se jenom milovali. Doslova milovali .
Nebylo to sukani, jenom milování. . Bylo to fakt pomalý. . Jo, bylo to příjemný, ale ne dostatecne.. Nebo me to nestačilo, jemu jo.
Mam ho fakt ráda, ale v posteli to nejde.
,, aah to bylo úžasný" vzdychl když jsme leželi vedle sebe.
Ja jsem ale mlčela. . Po chvili mu to bylo divný. .
,, Tobe?" Otazal se podivne..
,, bylo " dala jsem mu pusu na tvář , ale lhala jsem. .. Něco mi scházelo ... Kurva...
Vůbec to nebylo dobry ...

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat