Pohled Adama:
Podala mi papír. Byla to Nory lékařská zprava. Pak zacala mluvit.
,,posadte se '' chvili se zamyslela ,, nebo muzu vam tykat ?'' podala mi ruku ,, Adame '' usmala se ,, prece jenom ste mladej, skoro dítě ještě. !'' zasmala se.
,, Nojo , proč tu jsem ?'' chtel jsem to vedet.
,,no takzee.. Výsledky vyšly tak jak jsem si vubec nedokazala představit, ale diky bohu vysly, a to tak že mužeme navýšit dávku z 16mg na 40mg. Ale je tam možnost střední dávky 25mg. To bych prozatim nechala na vas dvou. ''
,,na nas dvou? proc tu jsem vlastne ja a ne rodina? ty jsou snad dulezitejsi ne? '' divil jsem se. Kyvla do nesouhlasu.
,,v normalnich pripadech ano, ale vy jste ji zatim nejbližší, co se týče rozptýlení a tak. S tebou se zatim smala, s nikym jinym ne. Proste je vidět, že k tobě má silný vztah. Dokonce větší než k rodině. '' usmívala se.
,, to bych neřek , vzdyt ... '' nenechala me domluvit.
,, urcite vas bere jako vic nez kamarada, jen si to nechce pripustit, časem to přijde samo. '' usmala se, ale mluvila vážne.
,,já to řikam furt '' zasmal jsem se protoze to co mi rekla me potešilo.
,, přeji ji takovyho kluka jako jsi ty '' podala mi papir. Na to jsem nic nerikal.
,, tohle bys mel podepsat ty '' . Bylo to na tu léčbu.
,, eeh, my si to teda promyslíme '' .
Potom my ještě ukazovala rentgenový snímky, a tak..
Potom jsem tam za Norou už nesmel, protoze bylo už po návštěvách. Bohužel.
Rano jsem tam zase sel. Sel jsem na jeji pokoj. Pokoj byl zamcenej. Celkem sem znervoznil. Sel jsem na lekarak, a tam taky nikdo nebyl. Kurva . Kde sou do pici !? Byl jsem nervózní tak jsem tam chodil furt dokola. Asi po pul hodine se konecne ukázala doktorka Blackova. Diky bohu.
Vysla s vaznou tváří.
,, Adame , ahoj , ses tu brzo " divila se. A vedla me nekam po chodbě.
,, chci ji videt " byl jsem nedockavej ,, proc neni u sebe " zastavila se.
,, Adame, Nora se přes noc zhoršila. " byla vazna. ,, museli jsme ji prelozit na pokoj 2013 . Bude to lepší " .
,, co se stalo kurva " na to kurva zakaslala a vedla me do pokoje. Nora vypadala vazne hůř a byla pripojena na jipce. A mela hadicky v nose. A kanylu.
,, v noci prodelala dalsi záchvat. " zkontrolovala obrazovku ,, je možny ze si zase nic nebude pamatovat. "
Zaskocila me ze sem nemoh popadnout slova. ,, musi to nejak jit " zkusil sem se na ni usmal.
,, a to je vlastne nova zpráva, ze resit to operatine by bylo nejlepsi Adame " pohladila me po rameni a odchazela ,, chvíli te tu necham. A zkus ji třeba rikat co jste zazili at si líp vzpomene . "
Sednul jsem si k a dal pusu . Sledoval jsem ji.
,, Ach jo " vzdychnul jsem ,, BOze Noro, nemel jsem ti plyct hlavu, byl jsem sobec, ale prostě ja te miluju a nechci se te vzdat. Nechci. " se slzama v ocich jsem septal.
,, si nak zmeknul ne " smala se Nora.
Docela jsem byl prekvapenen ze nespí kurva !! ..
,, jak dlouho uz " citil jsem se trapne ,, no radsi nic , jak ti je ?" Zkoušel jsem zakecat.Pohled Nory ;
To mi prislo docela srandovní.
,,jak ti je " ? Zakecaval.
,, ted lip " usmala jsem se na nej a chytla ruku. (Viz obrazek ) . Drzeli jsme se a koukali na sebe. Do oci.
,, pamatuješ si něco ?" Ptal se nejiste. Chvíli jsem se zamyslela. Pamatovala jsem si snad všechno!
,, jo ! " vykrikla jsem az me pichlo zebro ,, myslim ze vsechno , bohuzel " . Zvednul se , chvíli si me prohlizel. U toho se mirne usmíval. Pak se naklonil a dal mi pusu a celo. Trochu se odtahl, a zase mi koukal hluboko do oci. Ja jemu taky a u toho sem premyslela. Chtěla bych ho tak líbat, tak moc . Ale nemůžu ho milovat. Pockat, nemuzu nebo nechci ? To je jedno, proste ho chci libat. Se vší silou jsem se snazila zvednout ruku. Nakonec se mi to podarilo. Pritahla jsem si ho a opatrne polibila. Opetoval. V tu chvili jsem nemyslela na nic jinyho nez ze chci byt s nim. Je to spatny ale chci. Chvili sme se líbali, pak nas vyrusila nejaka doktorka.
,, ehm ehm ! " zakaslala " Adame tohle je jipka jestli sis nevšimnul !" Prisne mu vynadala. Jako mohla bejt milejsi.
,, no vsimnul " odsekl.
,, tohle uz se nebude opakovat ! " vypadala dost nasrane. Jezis, se zas tak nestalo.
,, chapeme " nasrane odsekl Adam.
,, takze slečno, vidim ze je vam o dost lip ze . " jen jsem prikyvla a usmala. ,,co pamet ? Nake zlepseni ? " zacla bejt mila.
,, ja myslim ze se mi vratila. Teda, aspoň to dulezity . " stiskla jsem Adamovi ruku.
,, to rada slysim , ikdyz je to dost divny, ze po malych davkach . Jen se bojim aby to nebylo docasne . " podala mi papir.
,, cotoje ? " zeptal se Adam dřív nez jsem neco rekla.
,, vzdyt vis " mrkla na nej. ,, musi to podepsat i Nora. "
,, to mam hned ted? " byla to lekarska zprava a tam bylo jestli budu uzivat prasky nebo operace. To chce rozmysleni.
,, samozřejmostí je cas . " zkontrolovala mi kanylu. ,, dame ti neco proti bolesti" ze stolku vyndala neco, a pak micto tam rvala. Dost to boli. Cejtite, jak to jde celou rukou.
,, dobry " starostlive se ptala doktroka.
Jen sem kyvla do nesouhlasu. Zaclo to bolet jeste vic , a pak uz nevim....Pohled Adama ;
Doktorka davala davku Nore do kanyly. Bylo vidět, ze ji to boli. Pak ale zavirala oci. Zacli pipat pristroje. Doktorka rychle zkontrolovala tabulku a pak zacla mackat naky pristroje.
,, Adame odejdi "zbrkle rikala.
,, co se deje " bal jsem se.
,, hned !!! " krikla na me.
,, neodejdu , dokud nevim co se deje " !
,, ma zastavu sakra, bud tak hodnej a nech nas ji zachránit !!" Do pokoje vesli další 2 doktori , vezli ji nekam. Udelal jsem vystraseny pohled na Blackovou.
,, deme na sal , musis cekat, udelame co bude v nasich silach " usmala se a sla za nima.
Sednul jsem si a cekal.. Boze, mozna Nora .... ne nechci na to myslet. Hlavne at to dobre dopadne ......Přečteno? ~VOTE~
FOLLOW ... ♥♥♥♥♥
DIKY VSEM ZA 700 READ !!!!
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Ficção Adolescente...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©