17# Dekuju mnohokrát

165 12 0
                                    

Pohled Nory ;

Rychle jsem sla do pokoje. Kurva, to sem zas nasrana. Ten me tak sere ten Adam.

Nekdo zaklepal na dveře. Dopici, nemam na nikho naladu. Stal tam Adam. Zabouchla jsem dvere, ale on tam dal nohu a vesel .

,, noro ses na me nastvana ?" Zeptal se.

,, to si delas srandu ? Ne sem noc stastna ze si me zase libal. Samozdrejme ze sem "

,,promiň " tvaril se smutne. ,, zase sem to podělal,  ja se nechci hádat.  "

,, za to si ale muzes jenom ty sam " ! Zvysila jsem hlas. 

,, nevidis ze se snazim omluvit ?!" Zvednul oboci a taky zvysil hlas.

,, nemam na tebe náladu kurde !" Otevřela jsem dvere jako náznak ze ma jit.

,, hele " sel ke me. Pohladil me po tváři . Chvili se mi zadival do oci, a pak me zacal vasnive líbat.  A me to nevadilo a jeste jsem to opetovala. . Vzal me do náruče a oprel a zed . Akorat ze jsme se libali s otevrenyma dverma . Kyvla jsem na nej at je zavre. Prasknul s nima a zase me zacal libat. Boze, konecne. Horsi je ze se mi to libi. S kazdym dotykem chci vic. Boze, chci ho .. chci Adama Farquara.

Pohled Adama;

Diky, diky Noro Kenzdrova. Jak ja tu holku miluju. Boze.

Libali jsme se teda opreny o zed. Sundal jsem ji triko , a zase jsme se líbali . Vasnive libali s jazykama. Potom sundala moje tricko. V ty chvili mi bylo  uplne jedno ze ji nebudu Tylerovi brat. Oba sme to chteli. Kdyby ne tak by me odtrhla. Zacli jsme se libat po tele. Nora mi pak libala bricho.Ja ji po krku . Pak sme si navzajem sundali zbytek oblečení a ja do ni vnikl . Takze jsem ji to delal oprenej o zed. Znam i lepsi polohy, ale i tak to bylo uzasny.

Pohled Nory ;

,, joo " uzivala jsem si to a stenala.  Tohle je jina nez s Tylerem . Tohle se da povazovat za poradny sukani . Oba jsme byli jak v sedmem nebi. Drzela jsem jeho hlavu v rukach a uzivala si. Po naky chvili jsme se oba udelali. Ja teda i predtim . Vyjel ze me a jeste jsme se libali . Jeste jsme se mazlili a nezne pusinkovali. Zacli jsme se pomalu oblikat ,, dobry co " smal se Adam a bral si kalhoty. V tom se ale otevirali dveře . Doprdele ! Jde Tyler ! Oba jsme se na sebe vykulene koukli. Naštěstí Adam byl skoro celej obliklej,  takze si vzal rychle triko a ja? Ja byla ve spodnim prádle,  takze sem si vzala ostatní veci a rychle jsem si je oblikala. Kurnik to neslo. Jeste ze ty dvere jdou blbe odemykat. To nam dalo menší naskok.

,, ses uzasna " chytl me za tvari a polibil .

Jen tak tak jsem se odrhla protoze uz vchazel Tay. Jak nas videl oba dva tak se tvaril prekvapene.

,,uz me nech na pokoji !" A dala jsem mu facku. Ta mlaskla. Bohuzel.

,, delas si prdel?!" Vrazedne se na me podival.

Pohled Adama;

Chytl jsem si tvář. Celkem to stipalo. Podival jsem se na ni , tvářila se nevine.

Chtel jsem odejit. Ale Tyler me chytnul za rameno. 

,, varoval jsem te " poklepal mi.

,, neser se do toho, vubec nevis " rekl sem nasrane a odesel.

Sel jsem ke stajim.


Pohled Nory :

Musela jsem za nim. Rychle jsem za nim běžela.

,,Adame!'' křičela sem na něj. Ani se neotočil šel dal.,,omlouvam se.'' zastavil se. otočil se rychle na mě ale pak zase šel.

,,Adame !'' zastavil se. Došla jsem k němu.

,,Nemam na tebe náladu '' otočil se zas. Stála jsem a takhle jsem to nechtěla.

Nevim proč, ale začla mi tect slza. Malinko sem popotahla. On to nejspiš slyšel,protože se otočil.


Pohled Adama:

Otočil jsem se a viděl ze ji teče slza. Bylo mi ji lito. Šel jsem k ní, chytnul ji hlabu do mých rukou, zahleděl se jí do zčervenalejch očí, a políbil. Chvíli jsme se líbali,

a pak jsem ji musel něco říct ...

,, hele Noro, těšim se až budeme spolu '' začal jsem a držel ji za ruce.

,, co '' nechapavě na mě koukala.

,,nevim kdy, možná za dlouho, možná za tejden, měsíc, rok, nekolik roku, možná to bude hned zejtra , nevim to já, nevíš to ty, neví to nikdo. '' Pohladil jsem ji ,,ale vim, že se oba nemůžeme dočkat!'' pomalu jsem odchazel .


Pohled Nory :

Stala jsem jak tvrdý Y furt na tom místě . Nechapala jsem, co myslel.

Ikdyž, v hlouby jsem doufala.. Ne, ale na co myslim.

Rychle jsem ho šla hledat. Našla jsem ho v koupelne. Stal zady ke me .

,,Adame ?''otazane jsem se zeptala.

,,nic neřikej '' otočil se, došel ke mě a začal mě vašnivě líbat. Co to?

,,hele, nejdřív mi vysvětli tamto '' snazila jsem se na něj vrazedne podivat. Ale on poznal že se mi chce smat, tak zacal, a ja se už pak neudržela. Chvili jsme se smali .

,,Potom, ted si užijem '' zase mě líbal. Fajn, tak si to rozdame tam kde sme se poprvý líbali. Doufam ze nas aspon nekdo nachyta , jak je zvykem.

No tak sme si to rozdali v koupelně teda.

Pak sme se oblikli a jestě sme si sedli na zidli, a líbali se. Já mu sedela jakoby na klíně. Hrudí jsme se parkrat dotkli. Pak jsme slyšeli vrznout dveře, nekdo sel. Proc ne ze. Nevedeli jsme co dělat, tak jsme zacli jakoby kecat.

Ten kdo přišel, mě ani nepřekvapoval ....

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat