Jsem unavená a celá vyřízená.. A tolik práce ještě.. Právě jsem dokončila trénink, což zdaleka není nic, oproti té práci okolo. Jdu pomalu do stáje, a všimnu si, že perka jsou úplně zaprasený. No supeer. Řeknu si ironicky, další práce navíc. Achjó. Už jsem skoro u budovy,.. Rychle zbystřím. Neznámý, mladý kluk si před dveřma postáva jak nějaký frajírek. On to asi frajer bude, už jen podle hnědých, pečlivě načesaných vlasu a jeho stylu oblíkání. Džínová bundička, pod kterou má šedivé triko a k tomu džínové kalhoty.. Kdo v tomhle chodí na statku?! Nezpletl si cestu do města?.. Ještě ten jeho zabijácký pohled. Kdybych ho někde potkala ve tmě, vážně se bojim, že je to nějaký vrah.
Pomalu procházím okolo něho.. Radši se na něj ani nedívám. Už z toho pohledu jde strach.
,,ehm ehm,'' odkašlal si. ,,A já jsem jako vzduch?''.. ten jeho tón hlasu mě prostě donutil se otočit na toho kreténa.
,,Řikals něco?'' pronesla jsem ironicky. ,,Nebo si jenom žvaníš pro sebe jak máš uhlazený vlasy?''.
Nahlas se nadechl. Jeho pohled už byl dost naštvanej. Teď nevím, k čemu bych ho přirovnala, když jsem ho předtím nazvala zabijáckým..
,,Vážně? Nějaká blbá blondýna mě tu chce snad vychovávat?'' ironicky se zasmál. Bože.. Co si sakra myslí?
,,Vlastně proč se tu bavim s nějakým rádoby'' protočila jsem očima ,, namyšleným kreténem,..'' chtěla jsem pokračovat, ale přitáhl si mě k sobě. Pevně mi stiskl ruku. Au!
,,Co jsi za psychouše kurva?!'' snažila jsem se mu vytrhnout. Marně, má až moc velkou sílu.
,, Příště neprotáčej oči''. Řekl znechuceně a přitáhl si mě ještě blíž. Nějak moc blízko. Vypadá to, že se pomalu přibližujeme na polibek. Ještě to tak.
Nic neříkal, divné. Při týhle blízkosti jsem si ho začla pečlivě prohlížet. Jeho oči! Ty mě nejvíce zaujali. Sakra, tak nádherný oči! On celej. Je tak krásnej! Buď se mi to zdá, nebo jsem vážně znervózněla.
Proč nic neřiká? Proč už nemá nějaký jeho kecy!? Proč mě jenom pozoruje?
Pomalu nakláněl hlavu nastranu. Přesně tak, jako když se někdo chystá toho druhého políbit,.. Nenene.. on tohle nechce udělat.. proč se furt přibližuje a sleduje mé rty? Najednou tolik otázek...
Jak se tak přibližuje, něco mi řiká Ano, chceš ho taky políbit. Druhá půlka, je zásadně proti, vždyť mám přítele.
Sakra, chci ochutnat rty takovýho debila?
,,Noro?'' vyrušil nás hlas. Frederikův! Psychouš mě rychle pustil.
,,Frederiku'' udivěně jsem řekla. Snažila jsem se neznervóznit, ale taky proč bych měla, vždyť se nic nestalo!
,, V pohodě?'' podezíravě si nás prohlížel.
,,Ted uz jo'' došla jsem k němu a namáčkla se k němu.
Jsem ráda, že tu je, ale ten pocit, líbat neznámýho.. někde ve mě furt je..
!!! POKOUD ZNÁTE KAIE PARKRA TAK HO NEBERTE JAKO KAIE !!
ADAM(neznámej).. JE NEKDO UPLNE JINEJ , MYSLIM CHOVANIM, A URCITE NENI CAROPIR :-D ... NO NIC , PROSTE ADAM JEN VYPADA JAK KAI. A KDO HO NEZNA, TAK PODLE OBRAZKU. :-)) !!!
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Novela Juvenil...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©