24#dobry a spatny zpravy

150 12 1
                                    

Pohled Nory ;

Konecne uz odesla ta hnusna krava. Pardon, ona je vlastně doktorka. No a co. Me nasrala kurva.. sedla sem si na postel. Po chvíli se otevreli dvere. Prosim at je to Adam , prosiimm.... cejtila sem natesenost. A ta taky bohuzel klesla, jelikoz vesel Tyler. Proc k nemu nic necitim ? Sakra Noro ty ses pica.

,, zabaleno? " rekl nadsene a usmevem.

,, uz dávno " pochlubila jsem se. Balila jsem uz ráno. Vzal mi tasku a sli sme. Nevidela jsem jeho auto. Vzal me za ruku a vedl nekam parkovistem. Zastavili jsme se pred bilim volvem. Bylo obaleny cervenou masli nevim proc zrovna tady ale dobre.

,, Noro, mam te moc rad" pomalu pokladal tasky a klekal si na zem. Bozee, hlavne me nezadej o ruku... vypadalo to tak. Nee.

,, miluju te uz dlouhou dobu, to samozdrejme vis " usmal se.. a ja prikyvla.

,, proto to nechci odkládat. Vim, je to moc narychlo, ale po tvoji nehodě si uvedomuju ze se muze stat cokoliv, a cekat az budem starší, cekat na tricitku, muze se stat tolik veci, neovlivnime je a ja to nechci riskovat. Chci to ted, a proste to udelam " ukázal prstem at pockam, ja se usmala a mela co delat aby mi neukapla slza. Uz jsem neco citila. Bylo to krasny co rekl. Vyndal z kapsy krabicku , otevřel ,, Noro Kenzdrova, vezmes si me ?"

Doprdele. Miluju ho. ?! Anoo..

,, ano " vyhrkla sem rychle. Objala sem ho . Rychle se zvednul, nandal mi zasnubak, a vzal do naruce. Libali sme se. Polozil me .

,, jeste neco pro tebe mam ," sahal do kapsy . Vyndal klice. ,, je tvoje " ukazal na to krasny bíli volvo. Vazne?? ...,, Tylere " uz jsem to nevydrzela a zacli mi tyct slzy.

Usmal se. ,,ale ridim ja " vyhrknul.,,hele " rozesmal me. ,,je snad moje ne?!" Udelala sem si srandu. ,, to jo, ale urcite si musis odpocinout " ironicky rekl s vtipným prizvukem.

Jeli jsme k nam na statek. Nechci na statek, co kdyz me uvidi Adam .. Ja vim ze to je vazne narychlo. Ale ja nevim koho miluju vic. Ikdyz myslim ze to citim, ale to vam ted rikat nebudu. Casem se to dozvite.

Vylezla sem z auta. Rychle zamknul a popobeh ke me. Poposli jsme a namackl me na zed . Dal mi pusu. Stisknul ret a polibek jsem mu opetovala. Proc je to tak prijemny !? Objala sem ho a vic ho na me namackla. Dala jsem nohu kolem jeho. Byla sem nadrzena . Dlohou sem nemela sex no. Zacli jsme se libat vášnive.

,, ehm ehm " někdo kaslal. Odrhli jsme se. Byla to Jane Farquarova. ,, Noro muzes sem jit ?!" Pohladila jsem Tylera po dlani a sla.

,, ano ?" Divila jsem se co chce.

,, hele, tak zas Tyler jo?" Ignorovala jsem tu otazku .,, nak to vysvetli Adamovi prosimte. " jen sem prikivla. ,, a dalsi , uz te nekdo informoval o nehode?" Najednou zvaznila.

,, proc by me mel... '' nemohla jsem mluvit. Jane byla smutna.

,,hele, Noro, de o to, ze Deby je .. ''

,,nenene, '' rikala jsem si v duchu, protoze jediny co me papadlo bylo ze je .. nechci na to pomyslet.

,,bohuzel '' kyvla.. Zacla mi tect slza.

,,Chces vedet vic? '' pohladila me. Nic sem nerikala. ,, nebo tady mas papiry, muzes si to kdykoliv přecist, když budeš chtit, jsou tvoje !'' davala mi do ruky spis. Otevrela jsem ho, ikdyz nerada. To co tam bylo sepsany, jsem necekala. .. ted to nechci resit. Sla jsem do penzionu. Sedla jsem si na barovou zidli a pila jacka.. sedela jsem tam asi pul hodky, nez me napadli ten spis spalit. Polila jsem ho tim alkoholem a hodila do ohne. Koukala jsem na nej, jak hori, a jak se z neho pomalu stava popel. Otevrela jsem si, nebo spis chtela otevrit dalsi rum nebo tak něco ale vrzli dvere a nekdo vstoupil. Otocila jsem se a tam stal....

Dočteno? -VOTE- ♥♥♥
FOLLOW COMENT..
900+

Co myslíte, kdo vstoupil ?!

Na obrázku Nory kára, jen si domyslete cervevou masli :-)

#diky vsem .... !!

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat