28# dneska ne

170 6 2
                                    

POHLED ADAMA :
Nemyslel jsem to tak, ale byl jsem proste nastanej. Bolelo to.

To , ze se vam vase milovana holka ma vdavat. Ikdyz moje. Bohuzel neni.

Musim se ji omluvit, ale chvili budu hrat urazenyho, abych vedel jak me ma rada.

Svalil jsem se na postel, ale asi za 10 sekund nekdo vesel . Byla to Nora. No super..

,, Adame " opatrne krikla. Blizila se ke mně a k posteli. 3 veci co patri k sobe, ja, ona a postel. No nic, na co ted myslin když mam hrat urazenyho. Nahlas sem si uchechtl. Sedla si ke me na postel. Položila mi ruku na zada.

,, sem rada ze si v poradku " usmívala se. Ne ze bych ji videl, ale podle hlasu to bylo znat. Mam rad kdyz se smeje.

,, nemam na tebe naladu " odsekl jsem , ikdyz me to nekde ve me zabijelo, jak musim předstírat nezájem. Sakra. Jenom vzdychla.

,, co se tam stalo ?" Zacla me hladit po zadech. Jo, bylo to příjemný.
,, zeptej se tvyho manzela. " zase sem odsekl.

Nic neodpověděla. Zase si povzdychla. ,, kvuli tomu ste se pohadali " .

,, jezis Noro , bez se zeptat jeho , me nech na pokoji. " otocil sem se směrem k ni.

,, Adame proc " nahodila jeji smutnej oblicej. Nee, prestan sakra.

,, proste te tady nechci. Nechci tady tvyho zkurvenyho zenicha " zvysil jsem hlas, protoze sem na ni mel cim dal vic min nalady. Udelala na me smutnej oblicej.

,, fajn" .řekla nasrane a odesla. Bouchla dverma.

Koukal jsem jak odchazela a pri kroutil nasrane hlavou. No nasrane, spis zklamane. Prodmul jsem si oci a lehl do postele. Spis svalil.. Po chvíli nekdo vtrhnul do pokoje.

,, takze co ted?" Vtrhla Nora. Rychle jsem se k ni postavil. Prikrcil jsem nachapave oboci.

,, nebudes se se mnou bavit, a rikat o me děvka? " znela urazene.
,, za to sorry, nemyslel jsem ti tak " pohladil jsem ji po tváři.

Ale pak se rychle odtrh a nahodil oblicej urazenyho . Snazila se me jejim pohledem rozesmat, ale neslo ji to.

,, kurva Adame ja te mam rada. " rekla to uplne rychle. V mych očich se zablisklo. Radostí.

To uz jsem se jenom svudne usmal. Namackla me na stenu a zacla me libat a zajizdet rukou do kalhot.

Bylo to prijemny, ale tohle nejde. Ne ted . I přesto jsem to musel rict.

,, Noro dost !" Odsrcil jsem jeji ruku. Není divu, ze byla prekvapena. Většinou jsem chtel vzdycky, spis ona ne, ale ted je to naopak.

Nechci ji takhle. Nechci bejt jeji milenec... Chci bejt jeji, jenom jeji, a chci aby byla moje. Ne ze by mi patrila samozdrejme..

,, coo ??" Nechapave prizvedla oboci.
Dal jsem ji pusu na celo.
,, tohle musi prestat "
Jenom zakroutila hlavou.

,, Adame " snazila se me chytit za ruku ale ucuk jsem.
,, tohle ne Noro, uz si zadana , a ja.." zhluboka jsem se na dech ,, jsem se jen zamiloval do holky, u ktery to hold nevychazi. " pokroutil jsem hlavou. Bylo vidět ze ji to dostalo. Sklesl ji úsměv.
,, ale " chtěla mluvit ale ja ji dal prst na pusu.
,, nechci ti dávat vybrat , protoze stejne u tebe uz nemam sanci. Mozna dřív jo, ted uz jses ale Tylerová. Skoro " dodal jsem.

Pohled Nory;
Celou dobu mi ho bylo lito. A to ze sem mu sahala do kalhot? Tak to na me prislo. Ale to je ted vedlejsi...

Chudak. Nici ho to, a me ničí on. Stve me , jak se kvuli me trapi. Ale ja proste jinak nemuzu. Nechci zradit ani Tylera.

,, Adame " zacla mi tect slza . Objala jsem ho. Po chvili si me jeho rukama pritahl k sobe. Miluju jeho objeti. Chci ho obejmout a uz nepustit.

Začla jsem brecet jeste vic. Kurva. Staci malo a uz mi tece slza. Taky nic nevydrzim.

Potom jsme se oddelili. Jen se usmal . Pak ale zvaznil kdyz jsem mu něco rekla.

,, muzeme bejt prece kamaradi " udelala jsem na nej rošťácký oblicej. Chtela bych s nim do postele. Ten jeho nevinej pohled .. aaaw.

Pak zakroutil hlavou.
,, chci te celou, nebo te nechci vůbec. Nedokážu si před ze bych te mel JENOM jak KAMARADKU " . Razne rikal.

Uz jsem nevěděla .. Nedokáže me mit jenom jako kamarádku. Pak me ale neco napadlo.

,, tak s výhodama ? " usmála jsem se na nej a cekala co odpoví. Chvíli si me prohlizel a vypadal ze přemýšlí. (viz obrázek )

,, ne " nakonec z nej vypadlo. Fajn, rekla jsem si pro sebe a vzdychla. Odchazela jsem z jeho pokoje ale..

,, Noro , ale mužeme to zkusit, jako KAMARADI. " kamaradi rekl ironicky .. sel ke me Adam s usmevem na obliceji. S jeho krasnym usmevem.
,, pojd nekam " ..

Neprotestovala jsem a pomalu jsme vychazeli, když v tom ....

Další dil :-) přečteno? --VOTE-- ♡
NAZOR na oba dva?
Myslite ze Nora ho miluje? ..

Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat