Pohled Nory;
Jeste sme stihli naky obchody kde sme neco pokoupili, a dost se nasmali . Potom me ale Adam nechal ve starbucku samotnou. Prej musi jeste pro neco dojít. Super.
Tak jsem si teda koupila karamelovy kafe a sla si sednout. Cekala jsem asi čtvrt hodky, a bylo to nekonečný.
,, promin , trochu mi to trvalo " vratil se s usmevem a větší taskou.
,,máš všechno cos potřeboval? " snazila sem se bejt mila, ikdyz sem byla docela nastvana ze me tam nechal samotnou.
,,jo" usmal se. ,, a ty ? " zeptal se s obavou.
,, jo " vyhrkla jsem ,, pockej co ja !"
Otazku ignoroval a vedl me nekam za ruku. Dosli jsme k mymu autu. Pochopila jsem, ze uz teda pojedeme.
Chtela jsem odemknout..
,, ses v pohode ?" Chytil me za rameno a pohladil po nem . Zaclo se mi delat tezko..
Uprimne ne. Je mi s tebou tak dobre ze bez tebe nemuzu bejt ani čtvrt hodiny. Nemuzu se smat s nikym jinym, protoze to ty , to ty ses ten kdo me rozesmiva a ja ti to vracim svym upřímným , usmevem a smíchem..
Nemuzu na tebe myslet, protoze to nehci furt zazivat. Zazivat tu velkou bolest, žárlivost a dalsi pocity k tobe. Nemůžu spat s nikym jinym , protoze ty ses sakra ten nejlepší.. ses sakra nejlepší ale ve vsem...
Odehrávalo se mi v hlavě... kurna. Je toho tolik co byh mu chtěla rict ..
,, jo " řekla jsem nervózním tonem a slzama ocich.
,, No tak, poznam kdyz te neco stve " objal me ale jenom na pul. Koukal mi do oci svyma krasnyma ocima. Uhla jsem pohledem.
,, je to v pohode " zarvala jsem na nej.
Bylo to hnusny ale pak by me donutil lhat , a ja mu nechci lhat.. uz ne ! uz jsem mu lhala hodněkrat. .
,, fajn " odsekl a bylo videt ze je nastvanej. Nastvanej na me.
,, promiň " rekla jsem zklamane, a pritiskla se k nemu.
Objimali jsme se na parkovišti pred mym autem. A bylo to krasny.
,, tak jedem ?" Odthli jsme se a zeptsl se .
Nechtelo se mi. Nechce se mi zpatky za Tylerem, ani na statek. Chci bejt jenom ja s nim o samote. Musim si to urovnat v hlave.
,, mm, me se nechce " na sekundu jsem se usmála.
,, co bys chtěla dělat lasko ?" Rekl roztomile. Na to lasko jsem jen prokroutila ocima. A pak se usmala. Chvíli jsem premyslela..
,, nekam zaparit ?" Zasmala jsem se.
Jenom souhlasne kyvnul.,, jak chces ty " dal mi pusu na celo.
Ja sem si ho pritahla a polibila ...
Chvíli z jsme se libali.. a to jsem si neco uvědomila. Nechci ji t parit. Ne hned ted. Tedko chci bejt jenom s nim.
Domluvili jsme se a jeli do hotelu Lady.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pohled Adama;
Zaplatili jsme, a cekali az nam prideli pokoj. Vzali jsme si jeden z lepších pokojů. Vzal jsem klice do kapsy a ze srandy Noru do naruce. Donesl jsem ji az do vytahu.. Tam ji polozil a dal pusu ...Takova nudnější část, ale je tam pár důležitých okamžiků :-)
Snad libi ..
VOTE, komenty vzdy potesi ♥Nazor na Noru?
ČTEŠ
Bitch [CZ] - Nově aktualizace!!
Ficção Adolescente...Přijde chvíle, kdy někoho prostě milujete. Ne proto, že je dobrý nebo špatný nebo cokoli. Prostě ho milujete.. All rights reserved©