Het is 7 uur in de ochtend als de wekker gaat ik rek me even uit en ga dan vervolgens naar de douche helaas is hij op slot waardoor ik weet dat mijn lieve broer er op zit.
Mel zou je me willen roepen als je klaar bent, zacht hoor ik een Ja en ga terug naar mijn kamer.
Niet veel later klopt Melvin aan de deur dat ik me kan gaan douche, ik bedank hem en loop meteen naar de douche we hebben om half 9 afgesproken bij het einde van de straat.
Na een half uur ben ik klaar met douche en aankleden en ga ik naar beneden Melvin is zo lief geweest om voor mij ook een Kom te pakken zodat ik meteen de Muesli en yoghurt, ik bedank hem tijdens het etene graag gedaan zegt hij terug.Na het eten poetsen we samen onze tanden en pakken we de eerste boeken die we nodig hebben voor de les.
Als klaar zijn gaan we naar buiten als we aankomen staat Denise al op ons te wachten.
Goh waren de heren een keer op tijd lacht ze.
Uhm ja zo iets zegt Melvin.
Hoe vinden jullie het dat we onze laatste jaar ingaan vraagt Denise aan ons .
Uhm ja wat zou ik zeggen het is een jaar minder dat ik naar de de leerkracht moet luisteren zegt Melvin dan lachen we.
Jij moet nog een jaar he zegt Denise dan.
Ik haal mijn schouders op, ach wat zal ik zeggen het went en ik weet niet of ik nog een jaar hierna ga doen ik wordt over 2 maanden 18 jaar dus wellicht denk ik erover na om te gaan stoppen.
We krijgen wel een nieuwe ling geloof ik en onze slet van school heeft hem al gestrikt zegt Melvin zuur.
Ja dat is waar ook Maria wilt elke nieuweling best wel triest want als ze hem zat is dan wordt het een zwarte schaap op school.
Ik ben zo blij dat ik nooit met haar in zee ben geweest.
Niet veel later komen we aan op school.
We zetten onze fietsen op slot en gaan dan naar het plein waar de halve school bij de rookruimte staat er staat ook een blond harige jongen bij.
Niet veel later en gaan we naar de Aula voor de klassenindeling iedereen heeft al een lijst gekregen bij wie hij of zij in de klas zit .
Ik zie dat ik bij de nieuwe jongen in de klas zit of hij bij mij net hoe je het wilt noemen.
Ik ben benieuwd hoe hij is eigenlijk ik weet dat hij van school is gestuurd maar de reden daarvan is me niet bekend , maar dat gaat ook niemand aan het zal wel privé zijn.
Helaas heeft hij al kennis gemaakt met Maria.
Even later gaan we met ze 3e aan een tafel zitten.
De jongen en Maria gaan bij haar vrienden zitten.
Goh wat moet je toch een leeghooft zijn om met dat mens een relatie te hebben zegt Denise en lachen.
Ja acht ieder zijn meug he zegt Melvin dan.
Ik wilde nou net op date met haar gaan zegt me broer vervolgens.
Als blikken konden doden dan was mijn broer er niet meer geweest.
Als je het zo geweldig vindt begin dan wat met die slet maar kom niet naar me toe als het verkeerd afloopt zegt Denise lachend.
Mijn broer kijkt me aan en ik lach, Ja zo is Denise broer zeg ik.
Niet veel later komt de directeur de Aula binnen met de lijst.
Elke keer vertrekken er 20 leerlingen met haar of zijn nieuwe mentor.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...