Maria

6 0 0
                                    

Ik wordt wakker van de wekker die ik gezet lijkt te hebben,als ik om me heen kijk lig ik in de logeerkamer wat aangeeft dat ik dus bij Nick ben blijven slapen het laatste wat ik mij kan herinneren is dat ik in slaap ben gevallen nadat ik wat wijn heb gedronken, dit is best wel vreemd want ik val van alcohol niet in slaap valt normaal.

En het beangstigt mij de woorden die hij gebruikt maar wat wilt zo een smerige homo mij Maria aan doen ?

Niks want ik ben ongeveer de baas hoe het gaat bij nieuwe leerlingen en als ik hem dump dan heeft hij niemand mee die om geeft.

Niet veel later ga ik douche en aankleden en beneden staat een ontbijt voor me klaar.

Uhm waarom doe je dit vraag ik aan Nick

Ow ik dacht dat je wel trek zou hebben na zo een gezellige dag zeg ik.

Hoe bedoel je ?

Nou je was zo moe dat we in bed een filmpje zijn gaan kijken en toen heb ik je maar in de logeerkamer laten slapen.

Uhm ja, ik kan me weinig herinneren van gisteravond.

Ach dat kan hè zegt Nick.

Wat heb je gister in mijn drinken gedaan vraag ik dan.

Uhm niks hoezo vraagt Nick lachend.

Ik weet dat je slaapmiddel er in hebt gedaan.

Dan lacht Nick. Slaapmiddel waarom dat ?

Nick ik ga naar je vader zeg ik dan.

Ow ga je het uitmaken zegt Nick dan blij ? Uhm nee denk het niet zeg ik dan.

Beter ook als je dit jaar wilt overleven.

Zegt Nick vals.

Ik wordt een beetje bang ook omdat mijn geheugen mij in de steek laat van wat er gister gebeurt is.

Tijdens het ontbijt is het stil en het valt me op dat we niet alleen zijn.

Om 8:00 uur gaan we richting de school met de fiets en al daar lopen we naar onze vrienden groep.

Tim komt naar me toe en vraagt hoe het is gegaan omdat we niet meer hebben geappt.

Ik vertel hem dat ik na het eten in slaap ben gevallen maar dat ik niet kan herinneren hoe ik in de logeerkamer terecht ben gekomen.

Hoe komt dat vraagt Nathalie ?

Ben ik nou een keer een man om zijn meisje op bed te gaan leggen is het weer niet goed, schatje maak je geen zorgen je had gewoon een zware dag zegt Nick dan.

Ik kijk hem vragend aan maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.

Uhm ja dat is zeker lief zeg ik dan twijfelend.

Ik vertrouw hem eigenlijk niet, Uhm Nick kunnen we in de pauze gaan praten want ik zit wel met dingen zeg ik dan.

Uhm nee sorry vanavond kan ik niet maar Maandag kunnen we wel in het weekend willen mijn ouders geen bezoek hebben.

Ow waarom niet dan vraagt Nathalie hem dan.?

Omdat me ouders ook een dag geen bezoek willen ontvangen en je bent al 2 nachten blijven slapen zegt nick dan.

Hmm oke zeg ik dan uiteindelijk geloven doe ik hem niet maar ja .

Nick dan zeg ik het maar zo.

We passen niet bij elkaar en ik denk dat we ieder onze weg moeten nemen zeg ik er achter aan.

Nick kijkt me lachend aan.

Nee dat is het nu we hebben zeker nog een half jaar en we zouden het hele schooljaar dus zolang zit je ook aan elkaar,weet je Maria we spreken zo wel even in de pauze zegt Nick dan.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu