Het is 2 weken later ik en Kevin zijn erg gelukkig en hebben al veel dingen samen gedaan we hebben inmiddels ook onderzoek gedaan naar de familie van Kevin.
Kevin en Mark zijn stiefbroers van elkaar Mark en Melvin zijn op hetzelfde moment verwekt maar hoe dat zit dat weten we niet vandaar dat we Mark hebben gevraagd of hij eens bij zijn moeder wilt gaan navragen hoe het kan .
Dat gesprek was gister en vandaag komt Mark naar ons toe.
Het is 12:00 uur en de bel gaat, Ik ga zeg ik tegen Kevin die nog even zijn kleren aan het opvouwen is.
Als ik de deur open doe zie ik Mark en Marco dat laatste had ik liever niet gehad maar misschien is het beter dat de persoon in Kwestie er toch bij is om de lastige vragen te beantwoorden.
kom binnen zeg ik.
We lopen met z'n 3e naar de woonkamer waar even later Kevin ook zien verschijnen hij gaat meteen op mijn schoot zitten.Marco kijkt ons verward aan maar zegt er verder niks over.
Waarom ben je hier vraagt Kevin aan zijn vader?
Nou ik hoorde van Mark dat jullie vragen hadden dus ik dacht misschien is het beter dat ik er dan meteen bij ben zegt Marco.
Ja dat is misschien wel handig en dan kan je ook meteen vertellen hoe het kan dat Melvin en Mark niet wisten dat ze broers waren en er dus incest is geweest zegt Kevin.
Ja dat is inderdaad een heel dom idee van me geweest je moeder wist het ook pas net voor haar ongeluk zegt Marco dan in eens.
Hoe bedoel je vraagt Mark.
Nou 20 jaar geleden had ik een trio met jou moeder en die van Kevin en Melvin.
Ik moest kiezen tussen Margriet en kristal.
Ik koos er voor om bij de moeder van Melvin en jouw te blijven.
Kristal koos er voor om Mark mee te nemen met de hoop dat de waarheid niet boven water zou komen.
Nou Ja zoals je weet is dat niet gelukt wat enkele jaren later kwam Kristel terug met Mark en nouja het was mij pas bekend toen ik de achternaam herkende van Mark.
Maar nu snap ik nog de ongeluk van mijn moeder niet zegt Kevin.
Je moeder is niet overleden aan de auto ongeluk.
En ook niet aan de drank zegt Marco er achter aan.
Waar dan wel aan dan ?
Ze wilde niet leven net als Melvin en heeft ook het zelfde gedaan als Melvin maar voor haar was het te laat je moeder hebben ze uit de zee gehaald.
Het was stormachtig weer.
En waarom wilde ze dan dood vraagt Kevin dan.Ze kon het toch niet accepteren dat er na die trio 2 kinderen er uit voort zijn gekomen en het was ook lastig maar na het vertrek van Kristal ging het beter want ze zag de vrouw niet met wie haar man het ook deed.
Hmm.
En nu denk je ach de moeder van Kevin en Melvin is dood ik ga het maar weer eens proberen om een fijn gezin te leiden met Mark.
Nou ik ben blij dat ik nu de waarheid weet.
En ik ga je helpen met de keuze te maken.
Je bent mijn vader niet meer ik heb een erg fijn leven met mijn vriend Daniël en het staat me geweldig hij geeft me wel de liefde die ik nodig heb.zegt kevin
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...