Vanmorgen lag ik nog lekker rustig in bed bij Kevin het was best wel intens ondanks dat we niet zo dicht bij elkaar lagen.
Kevin had een kussen ons in gelegd om te voorkomen dat we in elkaars handen konden komen.
Nu zit ik in de trein naar huis maar echt zin heb ik er niet in, ik zit er voornamelijk mee dat mijn vader er zou zijn mijn moeder zou me met geen vinger aanraken maar mijn vader daar in tegen die kan van alles verzinnen.
Ik hoop maar dat hij op zakenreis is maar dat zal wel het geval niet zijn.
Onderweg laat ik weten aan de boys dat ik best wel gespannen ben maar dat ik het wel ga redden.
Goedemiddag dames en Heren het volgende station is Arnhem centraal hier kunt u overstappen op de volgende treinen:
Omdat hier verder niks aan hen luister ik niet verder naar wat ze te zeggen heeft ik luister verder mijn muziek als ik opkijk zie ik dat ik achteruit ga helaas is de coupe vol en heb ik maar 2 keuzes of opstaan en kijken of er een ander plekje is of blijven zitten omdat het er naar uit ziet dat het geen zin heeft blijf ik maar zitten fijn vind ik het niet maar ja.
Een jongen aan de overkant ziet dat ik steeds witter weg trek en vraagt of het wel gaat.
Ik geef aan dat ik niet zo heel erg tegen kan om achteruit te gaan zitten .
Hij bied mij aan om dan van plek te wisselen ik vraag of hij het echt geen probleem vindt.
En hij schud nee dankbaar wisselen we van plek en ik voel me meteen een stuk beter.
Na 10 minuten is de omroep er weer en vertelt erbij dat Nijmegen het eindpunt is van deze trein en dat iedereen dient uit te gaan stappen.
Samen met de rest van de reizigers lopen we naar buiten.
De jongen die zich heeft voorgesteld als James wenst me een fijne dag en ik doe het zelfde terug.
Wat een aardige gast is het.
Ik loop de trap af richting de bussen op de app zag ik al dat de bus naar wijchen al vertrokken is maar gelukkig rijden er 2 bussen dus dat is wel erg fijn.
Namelijk de 13 en de 15.
Dan wordt ik op mijn schouder getikt door iemand kijk om en zie James staan.
Goh ga je me nu al achter na zegt hij.
Kennelijk vindt het het grappig of miste ik de grap want hij begint te lachen als ik hem vreemd aan kijk.
Ben ik grappig vraag ik dan licht in de war ?
Nee hoor ik vroeg of je ging volgen zegt James dan
Ow hoezo moet je dan de bus 13 of 15 hebben naar Wijchen?
Jep en daar komt de bus aan zegt hij vervolgens beide checken we in.
De volgende halte is Winkelsteeg zegt de vrouw dan.
Ik moet er uit zeg ik dan tegen James.
Goede reis nog zeg ik er achter aan.
Dankjewel
Niet veel later kom ik aan bij het huis van mijn ouders het woord wat ik moet zeggen is papa doe het niet.
Dan zou de politie weten dat er wat aan de hand is en dat ze naar binnen moeten komen.
Maar misschien is het helemaal niet nodig.
Ik loop naar mijn huis en open de deur ik ben thuis roep ik en mijn moeder komt te voorschijn.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...