Daniel (vervolg van Kevin)

4 0 0
                                    


Ik zie dat Kevin Felix een goed stoot verkoopt voor het grapje wat hij gedaan heeft.

Zo dat had ik niet willen ontvangen zeg ik tevreden.

Kevin kijkt mij aan en zegt Nee klopt jij neukt er graag op los als je even een probleem hebt wat dat betreft is Felix echt een schat.

Dat is een harde klap en Felix lacht.

Maar stopt als hij het gezicht van Kevin ziet.

Ineens weet ik niks meer te zeggen het doet echt pijn dit te horen ik wist dat ik dit op mijn bordt zou krijgen maar toch niet in de eerste 30 minuten dat ik hem weer zie.

Haat je Daniel vraagt Jason dan aan Kevin.

Haten is een te groot woord maar ik kan het niet vergeven wat hij heeft gedaan ik voel me echt gekwetst er door en als je dan nog zulke opmerkingen kan maken over een ander.

Het is misschien niet zo fijn wat je vriend heeft gedaan door mijn het gevoel te geven dat hij beter is als die daar wijzend naar mij maar hij geeft het wel meteen toe.

Het idioten is ik heb voor 2 mannen nu gevoelens voor Daniel en Felix Zegt Kevin.

Dit had persoonlijk niet verwacht wat me laat glimlachen hij houd dus wel van me.

Misschien maak ik een kans.

Kevin lijkt dit gezien te hebben en zegt dan: Ja inderdaad ondanks alles wat je me hebt aangedaan blijf ik aan je denken maar hoe weet ik zeker dat je na de 3e keer wel te vertrouwen ben.

Ik heb geen zin om ergens op te hopen waar ik al van weet dat het niet gaat werken.

Maar ik blijf een week en daarna ga ik weer terug naar Spanje want dat is waar ik hoor dat is mijn nieuwe leven zegt Kevin.

Het laatste doet pijn hij is wel meteen duidelijk dat hij niet zou blijven wonen.

Zo fijn dat ik het huis op mijn naam heb gehouden zegt Kevin heel blij en Felix knikt.

Sorry het is mij niet gelukt zegt Felix.

Kevin kijkt hem raar aan maar je ziet dat hij het wel hebt gehoord en bezig is met het antwoord.

Die idioot had zijn mond moeten houden denk ik bij mezelf.

De tweeling beginnen te huilen en ik richt me aandacht op hen.

Kevin, ik weet wat ik heb gedaan en dat praat ik zeker niet goed maar ik heb de afgelopen 4 maanden na kunnen denken ik wil gewoon bij jouw zijn je bent het belangrijkste in mijn leven zeg ik.

Kevin is er zo gezien stil van en weet even niks te zeggen.

Weet je kijk maar wat je doet ik heb nu 2 kinderen waar ik voor ga zorgen en wat ik al ruim 4 maanden doe en het liefst wil ik jou erbij maar ik ga niet op mijn knieen ik weet dat ik fout ben geweest en dat erken ik maar als ik moet kiezen dus een alleenstaande ouder en met de hulp van hun moeder en mijn vriendin dan neem ik dat liever dan dagelijks dit naar mijn hoofd te krijgen het leven gaat hoe dan ook verder.

Ik neem de kinderwagen en loop met de kinderen weg.

Denise komt samen met Kristel achter mij aan.

Ik dacht dat je het goed wilde maken zegt Denise tegen me.

Ja ik wil het goedmaken maar ik wil niet voor hem gaan buigen om maar een beetje respect te krijgen.

Hij wilt zo graag terug dat hij me niet eens de kans geeft dan moet hij dat gaan doen ik hou hem niet tegen zeg ik.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu