Kevin

6 0 0
                                    

Het is een maand later na de dood van en begrafenis van Melvin mijn grote broer.

Ik mis hem nog elke dag, dat ik op hem moest wachten bij het douche, de leuke gesprekken die we hadden.

De coming out waarbij hij me geholpen heeft en natuurlijk op school.

ik voel me erg schuldig dat ik op de ochtend voor hij naar het strand ging dat we ruzie hadden.

Misschien gaf dat hem wel een trigger om zoiets te gaan doen.

Ik wilde het gewoon goed maken dat was de reden dat hij terug moest komen.

Ik heb nooit mijn excuses aan kunnen bieden omdat ik in plaats van normaal praten zo bot tegen hem deed.

Iedereen van de school en vrienden van ons waren er hij heeft echt een mooie begrafenis gehad.

Het is nu zomervakantie normaal gaan we op vakantie maar zowel ik als mijn vader hadden daar geen zin in.

Nick is binnen een maand verhuist naar Amsterdam hij daar een huisje voor zichzelf, ik en mijn vader hebben hem er bij geholpen met het verhuizen en inrichten.

Er is dus een hoop gebeurt in de die ene maand.

Mark en Kristel spreken we best vaak ik geloof zelfs dat ze me stiefmoeder is geworden want mijn vader is er regelmatig te vinden.

Mark heeft inmiddels een leuke vriend hij heet Jeremy best een aardige gast maar over de Top Gay.

Maar dat maakt niet uit het is fijn dat iemand dat gewoon laat blijken.

Ik ben trouwens met de hak over de sloot geslaagd voor mijn examen en heb dus een diploma.

Ik weet alleen niet of ik nog een opleiding wil gaan doen .

Ik zou graag een Leerkracht willen worden omdat ik het leuk vind om kinderen les te geven.

Over de school gesproken ik heb van al mijn leerkrachten een goede aanbeveling gehad omdat ik erg goed oplette in de les ondanks dat het zo zwaar voor me was.

Ik zit nu in de tuin en mijn vader zit tegenover mij op de laptop zijn werk te doen hij werkt nu meer thuis om op mij te letten.

Hoe gaat het nu met je vraagt hij als hij klaar is met zijn werk.

Het gaat goed pap, ik mis hem alleen zo erg en ik voel me schuldig.

Het laatste wat er is gebeurt is ruzie gehad, als ik dat niet had gedaan had hij nog geleefd zeg ik.

Mijn vader doet zijn laptop aan de kant en klopt op zijn schoot.

Kom eens hier zegt hij aangezien ik niet reageerde.

Je hebt niks verkeerds gedaan en we weten niet wat hem liet breken zegt mijn vader.

Je moet je zelf niet de schuld geven we hebben beide niet opgelet en dat is de fout.

Maar ik zou nu wel beter op jouw gaan letten zegt mijn vader na een korte pauze.

Dat deed en doe je al de hele tijd misschien te veel waardoor het anders liep met mel.

Maar ik hou van je pap zeg ik.

We geven elkaar een knuffel.

Pap je hoeft niet bang te zijn dat ik zo iets zou gaan doen zeg ik tegen mijn vader.

Mijn vader glimlacht, dat is je geraden ik kan al niet zonder Melvin en al helemaal niet zonder jou.

Wat ga je vandaag doen vraagt mijn vader me dan.

Uhm geen idee weet ik eigenlijk niet denk dat ik gewoon lekker bij jou blijf zeg ik.

Uhm je kan ook naar Denise toch vraagt mijn vader.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu