Kevin
1 jaar later
Ik woon sinds 9 maanden weer samen met Daniel, liefde kan je niet stoppen ook al zou je dat zo graag willen.
Ik ben niet vergeten wat er is gebeurt maar wat ik wel weet is dat hij is veranderd en goed ook hij praat meer met over zijn gevoelens en dat was iets wat hij daarvoor niet zo vaak zei.
We hebben nog geen sex maar we kunnen beide wachten en het is gelukkig ook voor ons niet het belangrijkste.
We zoenen wel en vrije dan wel vaak maar niks betreft sex en ik ben ook een beetje benieuwd hoe zou zijn.
Goh ben je weer aan het dagdromen vraagt Daniel als hij naast me komt zitten.
Betrapt lach ik, sorry ik was gewoon aan het dagdromen en ik dacht aan hoe het de afgelopen maanden is gegaan zeg ik.
Daniel kijkt me schuin aan.
Leg het eens uit lieverd zegt hij dan.
Nou ik ben gewoon blij dat we weer iets hebben opgebouwd en dat je zo erg bent veranderd en dat ik daar gewoon heel erg blij om ben zeg ik.
Daniel knikt, ja ik heb van iedereen wel op mijn kop gehad en ik weet dat ze gelijk hadden Misschien is Marco wel de reden dat ik het meest in ben gaan zien zegt Daniel dan.
Ik kijk hem schuin aan Marco vraag ik.
Ja Ik heb hem in de tijd gesprekken dat je weg was en hij heeft gezegd dat als ik mijn best moet doen om je te laten zien dat ik gewoon fout zat en dat ik me liefde voor jou het belangrijkste is wat ik heb.
A oke zeg ik dan.
Is er wat vraagt Daniel aan mij?
Nee er is niet echt iets maar ik vind het wel opmerkelijk dat Marco het een en ander zegt.
Misschien is hij wel niet zo heel erg slecht.
Dat hij het een keer goed heeft hoeft niet te betekenen dat hij meteen helemaal oke is he zegt Daniel dan.
Nee dat begrijp ik hem en uit het niet geeft hem een zoen,Daniel is eerst verbaast maar zoent me dan terug.
Zo, ik wist niet dat je zo veel lef had grapt Daniel.
Uhm ja dat weet ik zelf ook eigenlijk niet zeg ik dan.
Hij pakt mijn gezicht vast, hey het is goed hoor als je me zoent en ik vind het ook erg fijn dus je mag het gerust vader doen zegt Daniel Verleidelijk.
Ja dat weet ik zeg ik dan zelfverzekerd.
papa zegt Chris dan door de babyfoon, ja het is vreemd maar sinds ze dus weten dat we dus kunnen horen praten ze dus via de babyfoon grappig toch ?
Daniel zucht, ik wauw dat mijn kinderen de moeite namen om te gaan gillen zegt hij.
Ik lach, ja ach wat zal ik zeggen ze zijn gewoon erg uitgekookt als het ze uitkomt lach ik.
HIj kijkt me met een blik aan en ik moet alleen harder lachen waardoor Daniel zegt Kinderen tegenwoordig.
Hij is echt een top vader en dat zien zijn kinderen ook.
Ze zijn nu 1,5 jaar oud en kunnen al wat praten naar hun moeder vragen ze eigenlijk niet en waarom geen idee.
Ik denk dat ze te klein zijn om te realiseren dat er eigenlijk ook een moeder zou moeten zijn.
Daniel werkt tegenwoordig gewoon op een kantoor als Administratief Medewerker.
Zelf ben ik ben verder begonnen met de opleiding om Arts te worden.
Het is best wel zwaar de opleiding maar gelukkig heb ik de steun van de ouders van Daniel die natuurlijk zelf ook arts zijn en me dus het een en ander hebben kunnen leren.
Daniel wilde eerst ook maar 2 maanden zag hij er al tegenop omdat hij niet helemaal uitkwam met het werk wat hij nu doet en 1 van ons moet toch een inkomen hebben.
Denise is tevens al geslaagd voor haar opleiding tot Arts en werk bij het ziekenhuis hier in Utrecht.
Niet veel later komt Daniel met de tweeling beneden, Hey kevin zeggen ze.
Tja ze weten gewoon dat ik hun vader niet ben en ik vind dat ze zelf moeten bepalen hoe ze mij noemen .
Hey Chris en bas.
En ik dan zegt Daniel, ik lach jouw zie ik al de hele dag zeg ik dan terug.
Ik neem aan dat je het positief bedoelt zegt Daniel dan.
Mha ja en nee het ligt er net aan hoe de dag valt lach ik.
Je hebt geluk dat ik de kids in mijn armen heb anders had ik je meteen tegen de muur gezet en je gekust.
Ik begin dan meteen te grijzen en geef mijn vriend een kus op zijn voorhoofd.
Lieve mensen dit is het einde van Ben ik Hetero naar niet getreurd er komt een Deel 2.
Deze zou verschijnen in de 2e week van Januari 😀
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...