Het is half 7 als mijn wekker gaat ik en Denise moeten vandaag weer werken om 8 uur begint onze dienst maar voor dat Denise goed wel klaar is duurt het ook weer 45 minuten.
Ik lach in mezelf.
Wat is er zo grappig hoor ik naast mij wat mij meteen weer laat denken aan gisteravond toen Daniël aan mij vertelde dat hij me ook wel erg leuk vindt.
Ik wordt uit mij gedachte geschud door Daniel die kennelijk nog op een antwoord wacht.
Ow er is niks zeg ik.
Ow hmm zegt hij.
Kan je geen vrij nemen vandaag vraagt Daniël aan mij?
Ik glimlach, en al die knappe dokters en verplegers niet zien vandaag dat kan ik toch niet maken en al die patiënten.
Uit het niets wordt ik gekieteld waar ik totaal niet tegen kan S- stop zeg ik.
Wat zei je over die mannelijke collega,s en patienten vraagt Daniel dan.
Uhm dat ze aardig zijn zeg ik wetende dat ik niet in de positie ben om hem weer te plagen.
Dat is beter zegt hij.
Ik lach zijn we jaloers vraag ik ?
Uhm nee maar je bent inmiddels van mij zegt Daniel.
Ow is dat zo zeg ik ?
Ja want je hebt in mijn bed geslapen zegt Daniel.
Uhm daar moet ik dan maar over na ga gaan denken en ik ga zo snel mogelijk uit bed voor dat hij me weer te pakken kan nemen.
Dan gaat de deur open en zijn moeder dat in de deuropening.
Wat is er aan de hand vraagt ze ?
Ow niks je zoon is een beetje jaloers maar dat is erg gezond zeg ik.
Hmm nou fijn dat het zo geweldig gaat maar ik wel graag nog wat verder slapen mijn dienst begint pas om 3 uur en moet dan tot 12 uur werken dus ik zou nu graag nog wat extra gaan slapen zegt de moeder van Daniel en Denise.
Het is half 8 en ik en Denise zijn onderweg naar het ziekenhuis waar wij na een kwartier arriveren.
We moeten een kwartier voor de patiënten er aan komen aanwezig zijn
En ben je blij dat mijn broer op je gevallen is vraagt Denise in eens.Geen idee ik ben bang dat als het uitgaat om welke reden dan ook en dat het ook onze vriendschap raakt en dat wil ik niet zeg ik.
Denise knikt, hey het gaat wel goed komen ik weet zeker dat het goed loopt tussen jullie, Je bent de eerste jongen aan wie hij het duidelijk laat merken dat hij het niet leuk zou vinden als je naar andere zou kijken zegt Denise.
Wist je al dat hij dan bi of zelfs homo zou zijn dan ?
Nee ik wist niet dat hij ook gevoelens voor jongens had maar het verklaarde wel dat hij eigenlijk alleen maar Jongens naar huis nam en geen meiden of nou ja het waren soms vriendinnen maar geen ervan waar hij dingen als ik hou van je of wat dan ook ook zegt Denise.
Kom we gaan het werk zeggen we tegelijk en beginnen te lachen.
Marjan onze leidinggevende komt naar ons toe, ik ben blij dat mijn beste stel er weer zijn.
Ik zou graag willen dat jullie vandaag mensen helpen aan de aanmeldzuil vraagt Marjan aan ons.
Geen enkel probleem die computers waren we al heel erg lang zeggen we lachend.
Marjan lacht en schudt haar hoofd,.
Wat hebben jullie gegeten vraagt ze ?
Niks bijzonders gewoon een bolletje met Ham en kaas.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...