Het doet mij wel wat dat mijn aanbod om Kevin op te halen bij Derk werd afgeslagen ik mocht Denise wel gewoon op halen en dat ben ik nu ook aan het doen.
Misschien is het ook wel beter dat hij iets met Derk heeft of niet.
Maar aan de andere kant moet Kevin weten dat hij geen project voor mij is.
Ik ben echt op hem gesteld en wil ook oud met hem worden.
Ik wauw dat hij dat je ook kon begrijpen.
Ik zit inmiddels gewoon op mijn kamer en mijn ouders hebben wachtdienst.
Denise komt mijn kamer in.
Hey wat is er vraagt Denise ?
Uhm niks ik vind het alleen niet fijn dat Kevin langer weg is zeg ik.
Vind je het niet fijn dat hij langer weg is of bij wie hij zit zegt Denise dan.
Dat zet mij wel aan het denken.
Ik ben vanaf het begin gewoon eerlijk tegen hem geweest dat ik het nooit heb verteld is omdat er geen aanleiding was zeg ik.
Dat is ook wel zo maar aan de andere kant heb je een soort van relatie met die Kristel en ga je er steeds vaker heen ?
Ja maar ik zocht afleiding en misschien niet de beste en- begin ik
Ja je zocht afleiding belandde er mee in bed en nu is ze misschien zwanger van je.
En wat moet Kevin hier mee ? vraagt Denise.
Ik zucht, niet zo heel erg veel maar ik hou van hem en wil voor hem gaan zeg ik.
Niet echt heel erg veel maar misschien is Kevin het ook van Derk ? zeg ik.
Lieve schat het is 4 jaar geleden en ik heb ze gezien gisteravond en ik weet zeker dat het goed zit.
Jij maakt je druk om niks oke.
Hij komt morgen weer terug en dan kun je als je wilt er over praten mits hij dat zelf ook wilt.
Hmm ja als hij dat inderdaad wilt zeg ik.
Hey maak je niet druk oke, het komt wel goed zegt Denise.
Wil jij niet met hem praten vraag ik ?
Nee lieverd dit moet je zelf gaan doen ik ga me niet bemoeien met de puinhoop van een ander.
Hij heeft het gehoord ik ga niet vertellen dat het zo een fantastisch idee is.
Je bent 23 jaar dus dit kan je prima zelf doen.
En daarnaast ik ben er niet bij geweest en heb ik ook niet gehoord wat jij te vertellen had aan die Kristel.
Tegen 22:00 uur ben ik erg moe en ga ik slapen morgen moet ik werken en moet ik dus een hele dag wachten tot ik eindelijk met Kevin kan praten.
Ik app Kevin maar krijg geen reactie terug.
Hij is denk ik echt boos over hetgeen dat ik met Kristel naar bed ben geweest en niet op hem heb gewacht wat ik wel belooft heb.
Maar ik ga nu echt voor hem vechten en hopen dat hij me terug wilt maar ik hou mijn belofte wel.
------ 8 uur later---
Mijn wekker gaat ik wordt moeizaam wakker maar ik weet dat ik vandaag gewoon moet werken dus sta ik gewoon op en loop ik richting de douche.
Op de gang kom ik Denise tegen die ook vandaag op tijd moet beginnen.
Zij ziet hem eerder dan ik.
Maar dat is niet zo heel erg want zo heb ik een hele dag de tijd om te bedenken wat ik vanavond ga zeggen.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...