Kevin

6 0 0
                                    


(Vervolg van Melvin)

Het is erg warm in het lokaal gelukkig is de les om 12 uur afgelopen.

Ik besef dat ik vanmorgen te weinig geld heb meegenomen om naar huis te kunnen met de bus.

Ik besluit Melvin straks te bellen of ik met hem mee kan rijden samen met Nick want die heeft hetzelfde probleem.

Als ik Melvin bel druk hij me gewoon weg en ook op de whatsapp reageert hij niet.

Uhm ik ga even kijken of me broer er nog is zeg ik tegen Denise en Nick.

Als ik bij de parkeerplaats aankom zie ik hem net weg rijden er voor gaan staan lijkt me erg gevaarlijk.

Hij ziet me kennelijk ook want hij geeft gas bij en rijd zij de rijksweg op.

Misschien had ik vanmorgen normaal moeten doen en niet zo tegen hem uit moeten vallen.

Maar dan nog kan hij toch normaal doen hij is naast mijn vader de enige met een auto.

Niet veel later komt Nick en Denise aanlopen.

Je hebt de auto gemist zegt Denise dan.w

Jep hij zag me maar reed gewoon door zeg ik.

Uhm en hoe ga je nu naar huis dan ?

Uhm lopen want de bus kan ik niet pakken.

Ach nee bel gewoon je vader op en leg het hem uit.

Uhm ik bel eerst wel even Melvin.

Na 4x bellen neemt hij eindelijk op.

Telefoongesprek:Kevin(ik) Melvin

Melvin: Ja wat is er?

Ik: Ik en Nick wilde meerijden

Melvin: Je kan de bus pakken want dat hebben jullie vanmorgen ook gedaan.

Ik wist dat hij dit zou gaan zeggen

Ik: Maar het is te warm in de bus.

Melvin: Dan drink je maar water,waarom zou ik je meenemen ben geen taxi en daarnaast ga ik niet naar huis,dus daar heb je niks aan.

Pff wat moet ik hier nou mee.

Ik: Sukkel ik ga het aan papa vertellen en dan,

Ik hoor een sluit toon wat aangeeft dat hij gewoon in mijn oren heeft opgehangen die sukkel.

Ik geloof dat ik gewoon me vader moet gaan bellen om te vragen of hij me naar huis kan brengen maar voordat ik dat kon doen stond Denise al voor mij en vertelde dat haar moeder ons wel thuis af kon zetten.

Dat is wel erg fijn.

Ik zou bij thuiskomst het wel gaan vertellen aan me vader, de kans is aanwezig dat Melvin vanavond weer niet thuis gaat komen maar dan hoort hij het zeker van de week.

Ik en Nick worden thuis afgezet, Ik zie de auto van mijn vader wat aangeeft dat mijn vader dan ook wel thuis zou zijn.

Als ik de deur open doe roep ik dat ik thuis ben.

Mijn vader roept dat hij in de tuin zit en we lopen dus met zijn 3e door naar de achtertuin.

Hee Denise leuk jou ook weer te zien net als Mark trouwen zegt Mijn vader, Ik kijk achter me en zie hem staan.

Goh moest je niet met me broer mee zeg ik dan.

Uhm nee ik ben niet mee gereden want ik had mijn eigen auto bij me dus ik zou niet weten waarom ik dan met je broer zou moeten mee rijden.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu