Het zaterdag dus weekend Denise en mijn vent Kevin zijn vandaag vrij wat logisch is.
Ik heb zelf gelukkig ook vrij bij de taxi werk je om de week in het weekend en nu heb ik het geluk dat ik dus ook lekker vrij ben vandaag.
Kevin ligt nog naast me te slapen gister had hij een soort van date met Stella een collega van hem.
Ik was best wel jaloers dat hij haar al na een middag werken al op een een restaurant uitnodigt maar aan de andere kant is het ook wel veiliger dan dat hij met haar mee was gegaan.
Denise was zo trouw aan mij om te vertellen dat Kevin een afspraakje had met stella en ook uitgelegd dat het best wel grappig was en Stella zo haar best had gedaan.
Ik zei dat ik niet jaloers was maar dat ben ik toch wel.
Maar aan de einde van de avond lag hij toch bij mij in bed en dat stelt me wel gerust.
Ik ben blij dat hij bij mij in de armen ligt waar hij ook hoort.
Mijn ouders zijn wel blij voor ons dat we wat hebben alleen zou het niet lang duren voor dat ze Marco de vader van Kevin op de hoogte zullen stellen dat zijn zoon een vriend heeft en dan wel mij.
Helaas wordt dit fijne moment verstoord door mijn zus die als een idioot op de deur moest kloppen.En waardoor Kevin dus ook wakker schrikt.
JAA idioot kom maar binnen zeg ik geïrriteerd.
De Deur gaat open en Denise staat voor de deur.
Ik wilde zeker weten dat jullie niet bezig waren als ik de deur open zou doen.
En ze kijkt naar Kevin die ook niet heel erg blij kijkt wat ik kan snappen want zelf ben ik het ook niet.
Wat moet je vraag ik als ze nog steeds naar ons aan het staren is.
Uhm ik wilde-
Nee we gaan niet met je mee en Kevin gaat ook niet met je mee hij is vandaag alleen van mij zeg ik.
Kevin kijkt me aan maar zegt niets (wat hem ook geraden is)
Pff waarom weet je altijd wat ik wil zeggen vraagt Denise teleurgesteld dat ik wist wat ze wilde zeggen.
Kevin lacht, dat komt omdat je elk weekend hetzelfde zegt en wij niet van gisteren zijn.
Maar jullie-
Wij willen echt niet mee maak ik de zin af
Hmm, nou dan ga ik wel alleen of ik vraag Stella mee.
Kevin lacht, ik weet zeker dat jullie het geweldig zullen doen samen.
En ze houd van chinees zegt Kevin er nog achter aan.
Ik lach, Maar vertel wat ben jij van plan ? vraagt Kevin.
Ik trek hem dichter tegen me aan en zeg dan ik wil met jou lekker de hele dag op bed liggen en jouw in mijn armen hebben waar ze horen zeg ik.
Kijkt me liefjes aan, dat is een goed idee alleen moet ik je teleurstellen.
Hoezo vraag ik ?
Omdat ik naar de wc moet en dat kan niet in bed lacht Kevin en staat op .
Ja maar je komt wel terug he ?
Daar moet ik even over na denken lacht Kevin en doet snel de deur dicht en loopt snel naar de WC.
Juist daarom hou ik gewoon zoveel van hem hij wilt een ieder tevreden stellen en dat is zo fijn aan hem.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...