Daniel

2 0 0
                                    

Daniel:

Het is 2 dagen later het gaat gelukkig iets beter met Kevin ook al heeft wel wat moeite met alles.

Het mist nog steeds zijn moeder en broer voor zijn gevoel is hij alleen.

Uiteraard heeft nog wel een vader maar die wilt hij niet zien of spreken.

Op dit moment slaapt hij naast mij, ik vind het erg dat ik hem niet kan helpen en ook omdat hij nu een keuze moet maken waartoe hij als hij bij mij wilt blijven ook voor het kindje zou moeten kiezen of nouja kindjes we hebben inmiddels begrepen dat Kristel een 2 ling krijgt.

De papieren van het afstaan van de kinderen is wel al gemaakt en hierin staat dat ik de volledige voogdij van de kinderen krijg.

Kristel wilde ook meteen regelen dat Kevin ook het voogdij kreeg maar ik heb laten weten dat het later altijd geregeld kon worden om de druk niet echt hoog voor hem te maken.

Mijn moeder komt af en toe kijken hoe het met Kevin gaat omdat ze zich zorgen maakt en niet wilt dat hij het nog eens doet.

zoals nu , hey lieverd is hij al wakker geweest ?

Ik zucht, ja en als hij wakker is hij naar de wc en weer terug naar bed en valt hij weer in bed, zeg ik.

Het komt wel goed lieverd,maar ik denk dat hij gewoon hulp nodig heeft met het verwerken vooral omdat alles hem nu te veel aan het worden is,zegt met mijn moeder.

Misschien is het handig om met hem naar een psycholoog te gaan om te gaan praten het zou kunnen helpen zegt mijn moeder.

Als je denkt dat het nodig is bel ik ze meteen op zeg ik .

Ja maar doe het wel in samenspraak met hem Kevin zegt mijn moeder.

Hij moet het wel willen anders heeft geen zin.

Het is 16:00 en ik besluit Kevin wakker te maken, hey lieverd wordt je wakker van slapen wordt je ook niet beter schat ook al ben je best schattig zeg ik met een glimlach.

Kevin rekt zich helemaal uit.

Ik heb gehoord wat jullie hebben besproken zegt hij dan.

Ik zucht dat verbaast me niks, en wat vind je er van ?

Waarom zou ik er over praten wat voor keuze heb ik ?

Ik hou van je en dat is het belangrijkste en nee we hebben het er niet over gehad maar ik kan jou je droom om vader niet afnemen en je hebt een belofte gedaan.

Ik zucht, ik ben bang dat ik dit ook ga krijgen als we ruzie krijgen en dat is niet wat ik wil.

Schat zeg ik.

Ja ?

Ik wil dat het er ook mee in gaat anders werkt deze relatie niet, en ik ben me ervan bewust dat je geen keuze in heb gehad maar ik wil dat we op 1 lijn komen te staan.

Kevin staat op en trekt zijn kleren aan, ik moet even een rond je lopen en volg mij niet zegt hij geïrriteerd.

Ik wil hem tegenhouden maar met zijn blik laat hij merken dat beter niet te gaan doen.

Dus laat ik hem gaan.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, misschien komt het door het zeuren maar we moeten het er over gaan hebben.

Ik wordt vader en het is geen mogelijkheid dat we uit elkaar gaan want hij moet gewoon mijn man worden.

Hij kan zich toch wel inleven in hoe het voor mij zal zijn als ik ze alleen moet opvoeden.

Ik begin te snikken bij de gedachte dat het uit gaat tussen mij en Kevin.

Me moeder komt even later binnen en vraagt wat er aan de hand is.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu