(Het vervolg)
Als ik samen met Denise binnenkom wordt ik door Katharina meegenomen naar de kamer van mij en Daniel.
Tot mijn verrassing is Daniel daar niet te vinden.
Zou je even willen zitten vraagt ze.
Ik doe wat ze vraag en ga rustig zitten.
Hey schat ik wil je even spreken ik had al het een en ander van Daniel gehoord en wilde graag weten hoe jij er in staat zegt ze.
Ik weet het niet echt, het is namelijk niet mijn keuze om een kindje te nemen en Daniel is zijn of haar papa zeg ik.
Maar stel dat Daniel ja zegt wat zou je dan doen ? vraagt zijn moeder.Ik zou het accepteren maar ik vind wel dat dit drukt op de relatie, ik bedoel we hebben weer net iets.
En dit kindje verdient ouders die al een lange tijd bij elkaar zijn.
Maar je zou een goede vader kunnen zijn zegt zijn moeder.
Dat misschien wel maar nu wordt de keuze al gemaakt en heb ik wat is het 8 maanden om er over na te denken.
En hoe gaat het dan ?We wonen hier en ik ga weer eerders naar school ?
Ik had gewild dat er meer tijd was om er over na te denken maar nu die tijd er niet meer is zou ik er maar akkoord mee gaan.
Ik hou van je zoon dat zeker maar het is wel heel erg snel.
Zou ik nu wat tijd alleen mogen doorbrengen vraag ik dan ?
Tuurlijk schat maar weet dat we er voor je zijn en ik snap dat het voor jou erg moeilijk is.
De moeder van Daniel en Denise gaat de kamer uit en ik ben alleen.
Ik heb het echt even nodig om alleen te zijn.
Soms had ik gewild Dat mijn broer of mijn moeder er nog was.
Hun zouden me er heel erg bij kunnen helpen.
Mijn vader of althans ik kan hem niet eens vader noemen.
Na een halfuur komt Denise naar boven en vraagt of het goed gaat en of ik kom eten ?
Ik laat eten dat ik erg moe ben en geen honger heb.
Dan vraagt ze of het echt wel gaat en ik geef aan dat ik gewoon niet weet hoe het verder moet.
Ik zucht, ik hou van je broer maar ik vind het niet leuk dat nu eigenlijk amper een keus heb.
Denise neemt me in een knuffel.
Hey je staat er niet alleen voor en ik geef toe mijn broer heeft er een puinhoop van gemaakt.
Het is 2 uur in de nacht als ik wakker wordt, ik sta op uit bed en kleed me even warm aan omdat het buiten erg koud kan zijn.
Ik moet even een wandeling gaan maken even mijn hoofd leeg maken.
Rustig kleed ik mij aan en ga ik
Als ik mijn heb aangekleed ga ik rustig naar de deur en open hem zonder dat iemand het merkt.
Beneden trek ik mijn schoenen aan en pak ik de huissleutels.
Ik stuur een whatsapp naar mijn baas of ik alsjeblieft een dag vrij mag.
Met de reden erachter.
Ik pak de fiets en rij naar de begraafplaats van Melvin en mijn moeder.
Misschien wel idioot omdat midden in de nacht te doen maar ik kan vrijuit spreken en niemand die mijn hoort.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...