Daniel

3 0 0
                                    


Het is 2 weken later ik heb na dat hele gezeur over spanje niks meer gehoord van Kevin.

Hij heeft ook geen gedag tegen me gezegd wat misschien best logisch is aangezien ik nogal veel verwijten maakte.

Vandaag ga ik met de kinderen naar me moeder en zusje en blijven we daar ook eten.

Sinds een week werk ik weer deels Taxi en deels thuis voor de administratie.

De dagen dat ik werk en Kristel vrij is zijn de kinderen daar en anders kan ik ze gelukkig bij me ouders kwijt scheelt ook weer de kinderopvang.

En oma is natuurlijk erg blij als ze de kinderen extra kan verwennen.

Als ik eerlijk ben vind ik het vreselijk dat ik Kevin niet meer spreek of in elk geval niet een normaal gesprek met hem kan hebben.

Mijn zus zegt dat het komt dat ik telkens over Kristel begin en dat dat de reden is dat het gewoon niet goed gaat.

Ik weet inmiddels dat Kevin nog steeds gevoelens voor mij heeft maar dat het gewoon in de weg zit dat ik het telkens over Kristel en de kinderen heb.

Mijn moeder heb gezegd dat ik de kinderen wel mee mag nemen maar dat ik Kristel dus niet mee mag nemen.

Ik heb gevraagd of Kristel even naar me moeder kan komen om het met haar ook te bespreken.

Of zij het goedkeurd dat ik alleen de kinderen meeneem samen met me zus en ouders.

En als ze het niet wilt dat de kinderen dan een week of 2 bij haar en Sebastiaan blijven.

Het is 14:00 en Kristel komt bij me ouders en mij en de kinderen zonder Sebastiaan omdat me moeder dat gevraagd heeft.

Gesprek Met Kristel Katarina (mama) En ik.

Ik: hey fijn dat je even langs wilde komen ik wilde wat gaan bespreken

Kristel: Geen enkel probleem Sebastiaan had nog wat anders te doen dus die wilde al niet mee.

Mama: Nou Ja hij had best mee gemogen van mij maar jij bent de moeder van de kinderen en Daniel de vader dus gaat het om jullie 2.

Ik: Nou zoals je weet gaan mijn ouders en Denise naar Kevin in spanje en ik en de kinderen mogen ook maar Kevin heeft het nog steeds met het feit dat ik met jou ben vreemd gegaan dus heeft hij de keuze gemaakt of ik mag de kinderen meenemen maar jouw dan niet.

Kristel: Ik vertrouw je genoeg dat je de kinderen dus voor mij zou het niet erg zijn en daarnaast is je moeder er ook en je zusje,en ik begrijp dat Kevin het nog confronterend vind dat zou ik het ook gevonden hebben.

Ik hoop dat hij het me ooit wel kan vergeven of in elk geval me wilt zien.

Daniel: Dankjewel zeg ik, en dat hoop ik ook misschien dat ik het er een keer over kan hebben of hij dat wel zou accepteren.

Na het gesprek gaat Kristel weer richting haar huis maar niet zonder dat ze de tweeling beide een zoentje heeft gegeven.

Ik zie je over een weekje want ik en Bas gaan namelijk een weekje naar centerparcs dus je staat er even alleen voor zegt Kristel.

Ik glimlach, dat is geen enkel probleem als het echt moet kan me moeder me wel ondersteunen zeg ik.

Ja zeker weten kan ik dat wel doen.

Waarom blijf je dat weekje niet hier dan kan ik je ondersteunen en kan ik de kinderen een week lang zien en ze naar bed brengen als je te moe bent of iets anders.

Ja dat is best een goed idee dan ga ik ook even er vandoor als jij op de tweeling wil gaan passen.

Jawel dat kan ik zeker en anders is Denise er ook hè grapt me moeder.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu