Het is 2 weken later en ik ben Kevin mis gelopen helaas hij bleek met Derk al te zijn vertrokken en na 2 dagen kwam hij inderdaad naar huis maar sprak geen woord tegen mij.
Het praten ging dus niet de vriendschap tussen Kevin en Denise is wel sterker geworden en tot mijn verschrikken weten mijn ouders ook wat ik heb gedaan.
Ik heb geen straf of iets gehad nou ja een preek maar gezien dat het 4 jaar geleden is kreeg ik geen extra regels waar ik me aan moest houden.
Je raad het nooit tussen Kevin en Derk is de vriendschap heel erg hecht en ze gaan vaak uit en doen leuke dingen zelfs Denise mag er aan mee doen.
Alleen als het nodig is praat Kevin tegen me maar vooral als ik hem van de trein moet ophalen als ik vrij ben of iets dergelijks.
Dat zal wel mijn straf zijn denk ik zo.
Marco komt ook regelmatig langs en oja als of het niet erger kan blijft Kevin gewoon ons bed slapen maar natuurlijk heeft hij er iets tussen gebouwd.
Mijn ouders boden aan om een extra kamer beschikbaar te stellen maar dat vond hij niet nodig.
Ik hoop met heel mijn hart dat het weer goed gaat komen tussen mijn en Kevin.
Ik mis hem en hij is zeker geen project zoals hij dacht dat het was.
Derk was het ook niet maar ik had oprecht geen gevoelens voor hem.
Het 17:00 en we zitten met zijn 4 aan 1 tafel en Kevin komt naast me zitten.
Kevin ?
Ja?
Ben je nog boos ?
Nee ik ben niet boos ik had het gewoon niet verwacht dat je tot zoiets in staat was en dat steekt.
Kunnen we het een keer helemaal uit praten ?
Ja
Oke zeg ik.
Hij is wel boos en het doet me meer pijn dan ik kan bedenken ik snap nu wat zijn vader mee maakt als je kevin boos of kwaad maakt kan hij het echt lang volhouden.
Als het eten klaar zeg ik tegen me ouders dat ik ga slapen
(de waarheid is dat ik er niet tegen kan dat iemand zo lang kwaad op me is)
Strompelend loop ik naar boven en ga ik naar mijn kamer.
ik besluit maar even de administratie te gaan doen.
Dan wordt de deur open en dicht gedaan ik zie niet wie het is maar dat maakt niet uit.
Ik kijk even over mijn schouder en zie dat het Kevin is die op bed gaat liggen.
Ik laat hem gewoon maar met rust als hij met wilt praten dan hoor ik dat wel.
Het blijft 20 minuten lang stil op het schrijven na.
Dan begint Kevin te praten :
Wat je hebt gedaan kan ik niet goedkeuren en ik denk dat je er ook wel spijt voor hebt.
Ik hoop alleen dat je voor mij wel echte gevoelens hebt.
Ik geef toe dat ik je 2 weken heb genegeerd maar dat kan ik niet meer.
Wat je Derk hebt aangedaan is niet iets om trots op te zijn maar Denise zei dat je oprecht geen gevoelens voor hem had en je er gewoon niet mee kon omgaan en dat je het daarom zo hebt aangepakt.
Het klinkt allemaal wel logisch maar toch.
Ik was kwaad op je maar ik kan niet ontkennen dat mijn gevoelens voor jouw zo sterk zijn dat je negeren gewoon niet meer gaat.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...