Nick
Ik wordt wakker naast mijn vriend Marco, je leest het goed ik en Marco hebben elkaar echt gevonden hoewel het wel best lang duurde.
Wat gaan we vandaag doen vraagt Marco aan mij als hij naar me omdraait?
Nou ik dacht misschien kunnen we eens contact leggen met je stiefbroer ?
Bedoel je Kevin ? vraagt Marco.
Jep ?
Ik denk niet dat het een goed idee is hij wilt praktisch met niemand van ons nog contact zegt Marco.
Waarom zou hij geen contact met jou willen je hebt hem niks aangedaan.
Nee maar onze vader wel.
Bedoel je dat Melvin je broer was ?
Jep dat bedoel ik zegt Marco.
Dat moet een schok zijn om er zo achter te komen zegt ik.
Ja stop er maar over maar wat is het idee om naar Kevin en Daniel te gaan ?
Hij ziet mij niet eens als familie zegt Marco.
Daar heb je wel een punt maar misschien kan je hem eens vragen om af te spreken ?
Hmm ik zou eens proberen zegt Marco dan,maar hoop er niet te veel op vervolgt hij.
Marco
Ik besluit hem maar een whatsapp te sturen.
Marco- Kevin:
Marco: Hey kevin hoe is het met je ?, Ik wilde vragen of je een keer zin had om eens wat met mij en Nick te gaan drinken als je wilt kun je Daniel ook wel meenemen aangezien hij bij het gezin hoort.
Kevin: Hey Marco lang niet gesproken ja hoor kan aankomend weekend ?
Kevin : Het gaat trouwens erg goed met me ik ben nog steeds erg gelukkig met Daniel en uiteraard wil ik Daniel wel meenemen.
Dat is in elk geval iets meer dan ik had gehoopt.
Marco: Ja is goed heb je ook nog een tijd om af te spreken ?
Kevin: Ik kan de hele dag maar ik zou Daniel vragen hoe hij met zijn rooster zit mocht hij werken dan kom ik gewoon alleen,hij is alleen aan het werk dus ik kan hem nu er niet naar vragen ik app je wel even als hij antwoord geeft.
Marco: Ik hoor het wel doe rustig we hebben nog 2 dagen haha.
Daniel wordt toegevoegd aan het gesprek:
Daniel-Kevin-Marco:
Daniel: Heey ik heb zaterdag helaas een dienst om te werken maar als Kevin wilt kan hij gewoon alleen en dan kom ik de volgende keer wel mee.
Kevin: Dat kan inderdaad ook.
Marco: Dan doen we dat zullen we afspreken op Utrecht centraal om 12:00 uur ?
Kevin: ja is goed.
Daniel: Ik heb tot 15:00 uur werk als ik niet hoef over te werken dus dan kom ik als jullie er zijn nog wel even langs.
Kevin: Ja Marco hij komt langs dus niet binnen Hahaha.
Marco: Ja we zullen wel zwaaien hahaha.
Daniel: lach emoji.
Kevin: Ik zie je zaterdag met die Knappe nick van je XD
Daniel: Ik neem die Machinist wel mee oke XD
Kevin: Blijf maar thuis je hoeft niet te komen.
Kevin verlaat de groep.
Marco: Ik weet niet wat je hebt gedaan maar ik denk dat hij kwaad op je is.
Daniel: Komt goed ik praat wel met hem maak je geen zorgen.
Marco: Als jij het zegt !
Daniel: Geloof me het komt echt wel goed.
Ik tik het gesprek van de groep weg en spreek Kevin Persoonlijk aan.
Marco-Kevin:
Marco: hey gaat het, wat was het met de machinist waar Daniel in eens over begon ?Kevin: Niet echt veel zin om het daarover te hebben.
Marco: Ik weet dat het privé is maar je kan er met over praten oke.
Kevin Typt.
Kevin: Het zit zo, Daniel is taxichauffeur en hij neemt wel eens mensen van Ns mee om naar een ander station te brengen en dat was vorige week dus het geval.
Die machinist waar hij op doelde wilde erg graag met hem op date een sex date wel te verstaan.
En hoewel hij er niet op reageerde was het voor mij wel erg heftig.
Hij wist dat en hij weet ook dat ik maagd ben en met niemand naar bed ben geweest.
Daniel gaf aan zelf ook Maagd te zijn en ik de enige voor hem was.
Maar ik geloof hem daar niet helemaal in maakt ook verder niks uit maar ik stoor me gewoon heel erg aan.
En nu ben ik er gewoon klaar mee hij gaat gewoon niet mee en dat laat ik hem ook weten als hij thuis komt straks.
Jemig wat erg dit dat Daniel zo is vind ik echt vreselijk voor hem nick leest mee.
Echt niet oke hoe Daniel er mee om gaat zegt Nick.
Ben ik met je eens schat zeg ik terug.
Daniel: Het klopt niet dat Daniel maagd is want hij heeft het al eens met een oud klasgenoot gedaan en die heeft hij laten zitten dus het klopt niet dat je zijn eerste bent.
Ik denk inderdaad dat je maar beter alleen kan komen.
Kevin: Hoe bedoel je klasgenoot ?
Daniel: Ik zat bij hem in de klas en hij was bevriend met een Danny hij en Daniel waren zo erg goed bevriend en Daniel en Danny en ik en nog een gozer waar ik de naam van ben vergeten deden doen durven of de waarheid.
Er was veel drank in het spel en Daniel en Danny en die andere gozer waren van de drank zo geil geworden dat het een ander gebeurde.
Die Danny was opslag verliefd op hem maar van Daniel kon het niet en mocht het allemaal niet.
Kevin: Nu je het zegt in het begin dat ik hier kwam wonen was hij ook heel erg vijandig maar na 2 weken liet hij het vallen.
Daniel: Ik weet niet wat het betekent, maar kijk wel een beetje uit wil je.
Kevin: Doe ik, ik denk dat ik het ook uit ga maken hij zou dan denken dat het hierom gaat maar wat ik dus hoor is gewoon niet oke.
Daniel: Als er wat is bel of app me oke.
Kevin Doe ik.
Ik sluit af, is het wel oke dat je het Kevin vertelt ? vraagt Nick.
Ik haal mijn schouders op, ik wil niet dat hij slachtoffer wordt van 1 van Daniel,s spelletjes zeg ik.
Wat denken jullie zou het goed komen naar dit nieuws van Marco, betekend dit het einde van de relatie van Daniel en Kevin ?
Hoe zou je zelf reageren als het je gezegd zou worden door een vriendin of vriend over je huidige partner ?
Reageren mag maar is niet verplicht
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...