Nick

7 0 0
                                    

Vandaag voor het eerst naar school mijn vader is al aan het werk en me moeder slaapt nog,

Ik heb best wel zin in school vooral omdat dit de laatste kans is dat ik mijn schooljaren goed af kan gaan sluiten.

Niemand weet eigenlijk wat de reden is dat ik van school ben verwijderd bij de directeur hebben we aangegeven dat ik te weinig op school was, dit klopt ook wel gedeeltelijk maar de echte reden was dat ik daar er achter ben gekomen dat ik jongens leuk vond.

Toen mijn ouders daar achter kwamen toen hebben ze me een kans gegeven de gevoelens weg te laten gaan maar iedereen weet dat dat nooit 100% lukt.

Via via kwamen mijn ouders bij een Meisje die Maria heette en wilde meewerken om mij 100% op meiden te laten vallen.

Eerder hebben ze ook al geprobeerd het met therapie maar dit kwam helemaal verkeerd uit want die beste vrouw was zelf lesbi en vonden dat mijn ouders maar moeten accepteren dat hun zoon graag een andere jongen ziet.

Al met al zinloos, Die maria die ik overigens niet echt leuk vind en meer irritant besloot samen met mijn ouders maar mijn vriendin te zijn.

Het was niet eerlijk maar ja.

Laten we verder gaan met school.

Om toch enigszins contact op school te hebben werd ik voorgesteld aan de vriendinnen van Maria als haar vriend.

Er was ook een jongen die Tim heten maar die vertelde dat ik niet al te lang vrienden met ze zou zijn als Maria me zat was.

Gelukkig voor mij heb ik al het idee dat ik er niet bij wilde horen en doe ik dit om van het gezeur van mijn ouders af te komen.

Het is maar een jaar doorbijten en daarna gaan we toch studeren en dan hoef ik dat mensen en mijn ouders niet meer te zien of te spreken.

Omdat ik geen auto of fiets heb pak ik de bus naar school je raad het al samen met Maria.

Vandaag is de officiële dag dat de lessen beginnen ik heb gister geprobeerd met een klasgenoot te gaan praten maar dit werkte vrijwel niet.

Ik hoop vandaag wel wat meer met hem te kunnen praten, in de aula en tijdens de lessen door is hij altijd met 2 andere een jongen en een meisje. zou hij al in een relatie zitten ?

Waar zit je met je gedachte vraagt Maria in eens.

Uhm nou ik dacht eraan hoe ik nog zo een schooljaar voor moet gaan houden als nep hetero zeg ik.

Je weet dat als het uit is dat je dan uit huis wordt gezet he ?

Tja weet je dat mijn ouders en jij tegen homo,s zijn dat is me al bekend schat.

Iedereen op school weet dat we een relatie hebben dus niemand zou er naar gaan vragen zegt Maria dan.

Ik zucht, ja ach weetje het is maar een jaar met jou en daarna kunnen we beide onze kant op gaan zeg ik dan met een Glimlach.

Ze lacht, ow maar ik weet zeker dat ik jouw wel ga houden hoor.

Onze ouders hebben al hele plannen over de toekomst zegt Maria.

Hmm en hoe sta je tegen vreemdgaan en mishandeling vraag ik haar dan.

Dan kijkt ze rond en kijkt weer naar voren.

Ow maar dat doe je niet hoor daar ben ik zeker van .

Schatje wees alsjeblieft te te veel ingenomen het kan nog je val worden lach ik.

Kom we gaan het perfecte koppel spelen.zeg ik als de bus voor de school stopt.

Ze kijkt me vragend aan en voor ze het weet geef ik haar een zuigzoen in haar nek die heel erg goed te zien is.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu