Nick en Maria moesten net mee met de directie, Melvin zegt dan je mag blij zijn dat die Nick geen vriend van ons is wie weet wat hij jou had geflikt zegt me broer.
Ik knik, ja inderdaad ik blijf zo ver mogelijk van die gast weg maar aan de andere kant wie zegt dat hij het is geweest het was niet hem met wie hij het deed.
Dus misschien weet Nick hier net als wij niks van zeg ik.
Daar heb je wel een punt zegt Denise.
Nouja ik moet bekennen dat ze is niet 1 van de meest betrouwbare en ik geloof dat zelfs haar ouders er zijn.
Hmm ja.
Maar dan snap ik nog niet waarom Nick dan mee moest als hij niks gedaan heeft.
Ja dat wordt inderdaad gokken wat hij er mee te maken heeft.
Niet veel later gaat de bel en ook Nick komt aanlopen maar Maria is nergens te bekennen.
Als de leerkracht de deur open doet gaan we meteen weer naar binnen.
We hebben nu Engels van Meneer Kats.
Veel zin heb ik er niet in maar ja laten we gewoon maar beginnen.
Skip inhoud les
Na het opschrijven het huiswerk mogen we vertrekken.
Het was best een leuke les en het leukste was ook dat ik samen met Nick mocht samenwerken.
We hebben het niet gehad over waarom hij naar de directie moest dat vindt ik prive.
Ik ben wel blij dat hij nu gewoon weer normaal kan bewegen op school en niet met die vrienden om gaat van haar.
Uhm Kevin mag ik wat vragen vraagt Nick dan in eens .
Ja hoor wat wil je weten van Engels ?
Uhm nou het is niet dat.
Ik wilde weten of je vrijgezel bent vraagt hij dan ineens.
Voor ik een antwoord kan geven staat me broer bij me en mijn beste vriendin.
Wat moet je van me broertje ?
Ik wil niet straks een video van hem hier op school vinden.
Ik kijk Nick vragend aan.
Het is niet waar dat ik die video heb gemaakt hoewel ik wel weet waar dit gemaakt is.
Dus je bent medeplichtig vraagt me broer?
Nee dat ben ik niet zegt Nick dan.
Maar wat is nu je vraag want me broertje vertelt me toch alles dus kan je het beter meteen zeggen zegt melvin dan.
Broertje vraagt Nick dan in eens.
Ik lach, dacht je dat ik zijn vriend was ?
We zijn familie en Denise is mijn beste vriendin en ik ben gay.
Ik ben dat ook zegt Nick dan.
Maar ik dacht-
Ja dat dacht heel de school dat ik met Maria ging mijn ouders haten homo,s dus dachten ze zo een snol te kunnen fixen.
Dus ja ik heb er inderdaad mee te maken maar hoe kan ik anders duidelijk gaan maken dat ik gay ben.
Het enige wat er nu kan gebeuren is dat mijn ouders me er uit gaan trappen maar dat liever dan ik een nep hetero moet gaan spelen.
En Maria heeft hoewel ik er niks mee te maken heb het zwaar verdient.
Zegt Nick.
Ik knik, ze heeft inderdaad wel een lesje geleerd maar wat is er aan de hand en waarom is de politie gekomen ?
Nou ze had drugs op en natuurlijk die Tape dus ze is meegenomen en ik denk dat ze de bak in vliegt.
Mel, nu kan je je vriendin in de bak op gaan zoeken.
Me broer lach en geeft me een klap op mijn achterhoofd.
Weer even mondig als altijd he kleine. zegt mijn broer.
Always zeg ik terug.
Tegen 15:00 is de les afgelopen ik en Nick zijn nu vrienden , hij is best wel een aardige gast.
Wat hij heeft gedaan kan eigenlijk niet maar dat mens heeft een lesje nodig dus besluit ik er maar niet meer naar de directie mee te gaan.
Ik heb wel gezegd dat als hij het bij mij probeert ik waarschijnlijk zijn nek zou gaan breken.
Daarom moesten we lachen.
Inmiddels ben ik thuis Melvin zou straks komen die wilde wat tijd doorbrengen met zijn vriendin.
Mijn vader en ik zitten aan de lasagne als de deur open gaat, hee jongen heb je al gegeten of kom je mee eten vraagt mijn vader aan Melvin.
Thanks pap ik pak ook een bord.
Even later zitten we gezamenlijk te genieten hij is weer lekker gemaakt pap zeggen in en Melvin in koor.
papa vraag ik dan.
ja zoon.
Wat vind je ervan dat ik op mannen val ?
Nou kijk ik zou graag zo een schattig kindje van je willen hebben maar het belangrijkste voor mij als vader is dat mijn zonen gelukkig zijn.
Als Melvin op een dag ook er achter zou komen dat hij ook jongens leuk zou vinden zou ik het niet eens zo een groot probleem vinden.
Melvin Proest hoezo denk je dat ik nog zou gaan veranderen vraagt Melvin dan vragend na het proesten.
Ik zeg niet dat het zo is maar mocht het gebeuren dan weet je dat ik het echt geen probleem zou gaan vinden.
Ik ben gelukkig met Denise Pap, maar bedankt dat je het goed zou keuren zegt Melvin.
Wat zijn de plannen voor het aankomende weekend vraagt mijn vader me dan.
Geen idee ik weet niet wat ik ga doen denk dat ik gewoon lekker een weekend op bed ga liggen het weer is niet heel erg geweldig het weekend zeg ik dan.
En melvin wat ga jij dan doen ?
Geen idee ik denk dat ik naar Denise ga.
Waarom ga je niet mee Kevin?
Niet zo een zin in ik zie jullie al de hele week het weekend wil ik dan wel even pauze daarvan je hoeft me niet te beschermen als ik thuis blijf zeg ik en Melvin glimlacht je bent me zoveel waard en als ik dan moet gaan zorgen dat niemand je kwetst dan doe ik dat met alle plezier oke Zegt melvin.
Dankjewel, ik ga me huiswerk doen oke zie jullie morgen wel weer zeg ik dan.;
Ze groeten me en ik ga naar boven, ik weet dat me broer me altijd wel wilt hebben voor Denise had ik namelijk niemand die me mee wilde hebben behalve mijn broer dan en sinds die 2 een relatie hebben voel ik me niet heel erg welkom want ja ze kunnen dan niet alles bepraten en daarom blijf ik thuis want dan hebben ze die zorgen namelijk niet.
Ik wil eigenlijk wel meer contact met Nick hebben, hij leek al te weten dat ik op mannen val door die slet van een Maria.
Maar moet ik me nu geen zorgen gaan maken nu ze er niet meer is, ik bedoel Nathalie en haar aanhangsel zijn nog wel op school te vinden.
Dat zijn alle vragen die ik me nu wel beantwoord zou willen hebben.
Na een uur is al mijn huiswerk voor deze week al af en ben ik al een beetje begonnen met de week erop, als ik daarmee klaar ben beginnen de letters te dansen wat aangeeft dat ik erg moe ben en dus beter kan gaan slapen.
Ik besluit om alles wat ik morgen weer nodig heb in de tas te gaan doen en de rest op mijn Bureau te gaan neerleggen.
En mij om te gaan kleden.
Na een half uur te gaan liggen val ik in bed in slaap.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...