We zitten in een busje ik mijn moeder Remco en Jeremy en zijn ouders, Het zou leuk geweest zijn als Kevin er ook bij zou zitten en Remco heeft dat geprobeerd maar zijn zoon wilde dat niet.
ik weet niet echt waar het aan ligt.
Ik hoorde wel dat hij meer steun kreeg van De ouders van Denise en haar zelf en amper van zijn eigen vader.
Na de dood van Melvin was zijn vader wel meer bij ons dan thuis bij Kevin.
Kevin had de keuze om ook bij ons te gaan slapen maar telkens had hij de smoes dat hij het niet kon.
Vandaag zou hij te horen krijgen dat zijn vader bij me moeder komt wonen en dus het andere huis te koop gezet gaat worden of hij het nou leuk vindt of niet,
Mijn moeder heeft Remco ertoe aangezet om bij ons te gaan wonen omdat ons huis groter is dan die van ons.
Misschien vreemd maar ik had niet het idee dat het goed uit gaat pakken en dat heb ik ook aan beide aan gegeven maar dat was voor hen geen reden om van gedachte te veranderen.
Hij zou immers de kamer krijgen voor mensen die komen logeren.
Inmiddels zijn we bijna bij het strand en Kevin en de rest staan er al.
Remco loopt samen met mijn moeder naar de rest terwijl ik de bus op slot zet.
Jeremy is de enige die bij me staat en vraagt wat ik van het strand vind.
Ik lach het is nog al met veel zand he lach ik.
Hij schudt lachend zijn hoofd, wat denk je dat je aanstaande broer gaat vinden om bij je te komen wonen vraagt hij ?
Ik heb werkelijk geen idee, ik vrees zelfs dat hij nog meer afstandelijk gaat doen dan normaal hij wilde laatst niet eens komen eten.
Dus ik denk dat wonen al helemaal een zooitje gaat worden zeg ik.
Na het insmeren en alles gaan we naar het water Kevin blijft bij zijn handdoek en ik neem de kans om even naar hem toe te gaan.
Hee zeg ik
Ja wat is er vraagt Kevin.
Misschien is het niet aan mij om je dit te gaan vertellen en misschien zou je het van je vader moeten horen maar ik wil je er op voorbereiden met wat ze je gaan vragen.
Je moet weten dat ik het zelf niet echt een handig idee vind maar dat mijn moeder en jouw vader het niet wilde horen.
Hij kijkt me vreemd aan.
Ik neem een hele grote teug lucht en zeg dan: Je vader en mijn moeder willen samenwonen en hebben besloten het huis waar jij nu in zit te koop te gaan zetten.
Heel even is het stil
In plaats van iets terug te zeggen loopt hij weg, iets wat ik niet had verwacht.
Als ik kijk naar welke richting hij loopt namelijk naar mijn moeder en zijn vader.
Ik besluit achter hem aan te lopen en wenk Denise ook.
Goedzo pap zegt hij en zijn vader weet niet wat hij moet zeggen en heeft even nodig wat zijn zoon bedoelt.
Je bent niet alleen je ex vrouw kwijt en je zoon maar ook nog mij.
Dit was precies het deel wat ik niet had gewild zegt hij.
Wat bedoel je Kevin vraagt Remco zich niet van kwaad bewust.
Je gaat een gezin stichten met Kristel en Mark zegt Kevin
Kristel is je moeder zegt Remco dan.
Kevin lacht, dat dacht ik niet en daarnaast ik heb besloten om uit huis te gaan dus het is niet eens erg dat je met je nieuwe vriendin of Vrouw gaat samen wonen en natuurlijk je stiefzoon zegt Kevin.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...