2 weken later:
Vandaag komen Daniel en de kids en mijn beste vriendin Denise.
Ik ben erg blij dat mijn beste vriendin komt en een beetje blij dat Daniel er is hoewel ik niet weet wat de bedoeling is dat hij ook mee is.
Helaas hebben de ouders laten weten door werk niet mee te kunnen en dat ze een andere moment kiezen om dan te komen wat ik best jammer vind maar aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel erg veel uit.
Ik sta op dit moment te wachten op het vliegveld want ze zouden nu wel Gelandt zijn denk ik aangezien ik net nog een vliegtuig van Transavia zag landen.
En ik heb inderdaad gelijk want niet veel later zie Daniel met de tweeling en daarnaast Denise.
Heey knappert roept ze waarna mensen voor en achter haar naar haar kijken en Daniel begint te lachen.
Hoe gaat het schoonheid zeg ik als ze dichterbij er is.
Ik knuffel haar en ze geeft me een kus op mijn wang.
Ik heb je heel erg gemist zegt Denise tegen mij.
Lieverd ik heb jou ook gemist maar het ziekenhuis niet zeg ik dan.
Ja ik hoorde van mijn moeder dat je barman bent geworden, wat dacht je ik wil nu zelf zien hoe het precies gaat grapt ze.
Hahaha ja zo iets je moet het toch van beide kanten zien he lach ik.
Daniel schraapt zijn keel, ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben maar ik en de tweeling zijn er ook zegt hij duidelijk jaloers.
Ik draai me naar hem om geef hem een simpele hand en daarna ga ik door me knieën maar ik zie dat de tweeling lekker liggen te slapen dus dat komt later.
Je bent echt afstandelijker geworden naar Daniel Merkt Denise op, ik knik.Gezamenlijk lopen we naar mijn familie auto.
Denise helpt Daniel met de kinderen in de auto te zetten. ik was blij dat ik van monica de auto even mocht lenen in mijn auto zou dit niet zijn gelukt.
Hoewel dat het ook niet klopt ik heb alleen geen kinderzitjes omdat ik namelijk geen kinderen heb.
Tijdens de rit naar mijn huis praat ik wat met Denise over hoe het met ons gaat en wat we hebben beleeft. zo hoor ik dat ze zelf ook al een vriend heeft.
Dat heb je dan wel weer mooi gefixt hij is toch wel goed voor je he vraag ik.
Daar zorg ik wel voor zegt Daniel dan in eens,waarnaar Denise zegt dat hij lekker zijn mond moet gaan houden en ik er moet lachen.
Tot zover de broer en zus liefde zeg ik dan.
Hoor jij Marco wel eens vraagt Denise mij dan.
Uhm nee niet echt het laatste wat ik weet is dat het heel erg goed gaat tussen heb en Nick.
Maar dat ze het uiteindelijk toch niet zien .
Ik haal mijn schouders op, ja dat kan gebeuren liefde is geen levensverzekering he.
Das ook weer zo.
En hoe is het in jouw liefdesleven vraagt ze mij dan wat kennelijk ook de aandacht van Daniel.
Nee na die truc van die ene gast en na jouw geweldige broer ben ik er wel klaar mee zeg ik.
Dat begrijp ik maar er bestaan mensen die wel gewoon écht van je houden en 100% voor je gaan he Kev zegt Denise dan.
Ja dat kan kloppen.
Maar zodra ik vertel dat ik maagd ben zullen ze afhaken of ze zullen me zien als speeltje voor een One night stand zeg ik dan een beetje beschaamd.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanficKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...