Daniel

2 0 0
                                    


Het is 9 uur in de ochtend als de wekker gaat vandaag mag Kevin weer terug naar huis beter gezegd terug naar mij.

Ik ben blij dat ik mijn vriendje weer terug heb hoewel ik me wel schuldig voel ik zal voortaan echt voorzichtiger met hem gaan doen en ook zorgen dat hem niks meer overkomt.

Ik ben echt geschrokken inmiddels weten we wel dat hij buiten een hersenschudding ook een deel van zijn geheugen kwijt is het deel dat hij denkt geen vader meer te hebben.

Zowel ik als mijn ouders als Denise weten dat hij zijn vader niet meer in zijn leven wilt hebben om alles wat er is gebeurt toch vinden we wel dat hij moet weten wie zijn vader is en dat hij nog leeft.

Ik besluit te gaan douche en aankleden want over iets minder dan een uur vertrekken we naar het ziekenhuis.

Wat ben je zenuwachtig zegt Denise naast me als ik moeite heb om een glas melk in te schenken.

Uhm ja ik zou het gewoon fijn vinden als kevin weer veilig bij me zit zeg ik dan.

ze glimlacht ik weet zeker dat Kevin ook niets anders wilt dan jouw weer te zien.

Jullie zijn echt erg Cute glimlacht Denise.

Ik weet nog dat je in het begin zo moeilijk deed dat hij bij je op de kamer kwam slapen en nu zoveel maanden verder zijn jullie niet van elkaar af te slaan.

Pff weet je dat je nu extra irritant bent Denise zeg ik.

Hey ik weet dat je je schuldig voelt maar je weet toch dat het jouw ook kon overkomen het is oke en Kevin is niet eens boos op je of iets.

Maar ik had hem niet zo moeten duwen en-

Daan je kan er niks aan doen wellicht had je niet eens door hoe hard het eigenlijk was zegt Denise.

Niet veel later zitten we met zijn 2e in de auto mijn ouders moesten gewoon werken en eigenlijk zou ik alleen kunnen maar Denise moet en zou mee.

Denise is erg bezorgd om mij en daarom hou ik zoveel van haar.

Niet veel later komen we aan bij het ziekenhuis en als we bij de kamer aankomen zien we Remco staan.

Waarom wil je niet bij mij en Marco en-

Nee hoeft niet bij een vader te logeren die mij heeft ingeruild.

Ik geloof dat iemand zijn geheugen weer helemaal terug heeft fluistert Denise in mijn oren.

Dat denk ik ook fluister ik terug.

Kevin je bent mijn zoon en je hoort bij je vader te herstellen.

Mijn vader is ook mijn schoonvader en als je het niet erg vind mijn vriend komt mij dadelijk halen.

Dat is het punt dan ik en Denise de kamer binnen lopen en dat Kevin mij aanwijst.

Hey knapperd van me zegt Kevin tegen mij en ik bloos.

Kevin ik eis dat je met mij meegaat zegt Remco.

Kevin lacht, Je kan eisen wat je wilt alleen vergeet je dat ik 20 jaar ben en ik dus zelf mag bepalen waar ik woon en jij hebt Marco al waar je de baas over mag spelen.

Hoe was het nog oja een Trio date ik snap dat mama er niet mee kon leven en even later heb je mijn broer ook van mij afgenomen.

De arts komt naar het schreeuw en kijkt ons 4en aan.

Zou ik mogen vragen wat er aan de hand is vraagt de arts.

Nou ik heb inmiddels mijn geheugen terug door die foto,s en alles en nu weet ik hoe het weer zat.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu