Kevin. (vervolg hoofdstuk Daniel)

2 0 0
                                    


Ik lig nog steeds met Daniël in zijn bed als ik hoor wat er allemaal heeft afgespeeld vraag ik me af hoe groot het gezin eigenlijk is, ik bedoel Mark zou een broer kunnen zijn hij zit precies tussen Mij en Melvin in.

Dat kan toch eigenlijk niet of wel en als het zo is dan dan is mijn vader dus echt vreemd gegaan tijdens zijn Huwelijk met mama.

De gedachte dat Mark en Melvin iets samen hebben gedaan maakt me misselijk.

Wisten die 2 dat ze broers zijn ?

Nee dat kan niet Melvin zou dat echt dan niet gedaan hebben.

Maar ik mag er niet aan denken want ik ben nu eindelijk een dag alleen met Daniel en dat mag niet.

Ik ben zo in gedachte dat Daniel me door elkaar schudt.

Sorry zeg ik als ik weer bij de werkelijkheid ben.

Wat is er aan de hand vertel het me zegt Daniel.

Nou ik zat te denken wat als het helemaal geen toeval is dat mijn vader weer bij Mark en zijn moeder zit ?

Mark en Melvin schelen maar heel erg weinig.

En als ik hoor wat ze allemaal hebben uitgespookt dan kan het niet anders.

Ze lijken ook wel wat op elkaar.

Daniel denkt na.

Heb je een ongewassen kledingstuk van Mark en Melvin?

Ik Geloof het wel laatst kreeg ik een hemd van Mark te leen en ik heb nog wel wat spullen van Melvin dus wat wil je er mee ?

Ik zou graag een DNA test willen doen om te kijken of de theorie klopt.zegt Daniel

Dat is een goed idee zeg ik maar hoe ga je het doen we hebben niks thuis aan die apparatuur.

Ziekenhuis zegt Daniel dan.

Je vergeet dat ik daar niet kom met mijn werk en ik ook niemand kan die dat voor me kan doen.

Dat laatste heb je fout ik zou mijn moeder kunnen vragen zegt Daniel.

Uhm dan is misschien wel een idee inderdaad.

Maar hoe gaan we het aanpakken dan ? vraag ik

Ow ik weet wel wat het komt goed.

Je kan ook stage lopen en dan- begin ik

Dat was ik ook van plan knappe jongen van me. zegt Daniel

Wat een ideale date is het toch zeg ik.

Daniel lacht, wacht maar totdat de echte date er is dan zou ik vragen wat dit dan is zegt Daniel lachend.

Ik schud mijn hoofd, je bent zo lief voor mij.

Omdat je dat ook verdient en hij wilt me een kus geven maar houd dan meteen op.

Omdat het normaal is overbrug ik de afstand en geef hem een kus op zijn lippen.

Wat hem de moed geeft om er meteen een zoen van te maken.

Dan trekt hij zich terug.

So-

Geen sorry dit is normaal ik ben misschien maagd maar een zoen van mijn vriendje kan ik wel waarderen zeg ik.

We zijn best een goed Team samen zegt Daniel dan.

Ja zeker weten.

Maar dat je voor mij stage wilt lopen als Laborant in het ziekenhuis dat is wel heel erg Lief.

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu