Het is 3 weken later, ik heb al mijn spullen verhuist naar Denise en haar ouders en Broer.
Omdat er weinig ruimte was deel ik nu de kamer samen met Daniel.
In het begin was het wel even wennen maar we hebben beide nu geaccepteerd dat we de kamer delen.
Misschien moet ik erbij vertellen dat ik op de grond lig en Daniel lekker in zijn eigen bed.
Hij heeft niks tegen homo,s maar samen in 1 bed liggen met een jongen vond hij niet zo een geweldig idee.
Dus vandaar dat we het op deze manier hebben opgelost.
Met mijn vader heb ik sinds ik ben verhuisd naar Denise geen contact meer mee.
Hij probeert me dagelijks te bellen en dagelijks neem ik niet op.
Af en toe stuurt hij me een whatsapp met waarom ik niet even wil reageren of met hem wil praten.
Ik heb de laatste keer met hem gepraat en toen was er nog net geen politie nodig.
Hij wilde dat ik bij hem kwam wonen omdat hij dat het beste vond, hiermee was ik het niet eens en toen was ik een ondankbare hond.
Denise heeft mij toen letterlijk mee moeten sleuren of meneer had een paar extra blauwe ogen.
Ergens zou ik wel contact willen maar ik denk dat het beter is zoals het nu gaat.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik aan het reageren ben op een huisje voor mezelf ik wil niet van de ene naar de andere kant gaan maar ik ben het hier al zat hoe lief ze hier ook voor me zijn.
ik zit eraan te denken om een wereldreis te gaan doen.
Ik werk op dit moment trouwens als schoonmaker in het ziekenhuis.
Het is geen baan waar je een ton mee verdient maar ik kan er wel mee sparen.
Denise is trouwens ook iets gaan doen ze helpt mensen met het inschrijven, zelf doe ik dat ook ik heb namelijk 2 banen in 1 ziekenhuis.
Ik deed eerst alleen schoonmaken maar een 12 uur contract dus besloot ik wat meer te gaan doen nu help ik ook nog als vrijwilliger en breng ik mensen met zo een kar door het ziekenhuis.
Vandaag moeten ik en Denise samenwerken wat trouwens erg leuk is tijdens de pauze brengen we veel tijd met elkaar door.
Het is nu pauze en beide zitten we te roken gelukkig hebben we als personeel een aparte plek waar we kunnen roken.
En is het uit te houden met mijn broer vraagt Denise.
Ik lach ja het gaat geweldig als ik geluk heb krijg ik niet het lichaam van je broer op me midden in de nacht lach ik.
Ow nou dan valt hij dus ook op mannen lekker dan lacht Denise.
Ik lacht.
Met alle respect maar ik denk niet dat ik op je broer zou vallen straks ben ik nog familie van je zeg ik.
Ja dat is zo vreselijk he zegt Denise en ze geeft me een stoot.
Mha dat niet zo zeer maar ik denk dat je broer echt wel van de vrouwen is zeg ik.
Geen idee eigenlijk zegt Denise, Daniel laat weinig over zichzelf los dus ik weet niet of hij echt voor de meiden gaat.
Ach op mijn heeft hij geen oog ander lach ik hij ligt alleen graag op me lach ik nog harder.
Na een half uur pauze is het weer tijd om te gaan werken samen gaan we weer naar de inschrijfbalie en starten onze computers weer op.
Tijdens het werk zijn zowel ik als Denise wel serieus bezig met ons werk dat is zo fijn aan onze vriendschap.
JE LEEST
Ben ik echt Hetero ?
FanfictionKevin is 18 jaar en 100% homo hij heeft een broer die Biseksueel hun vader is alleenstaand dit komt omdat hun moeder overleden is aan de drank. Ze leiden een vrij relaxt leven maar toch zijn er wat problemen zo heeft Melvin een depressie en hoewel h...