Kevin

3 0 0
                                    


Kevin

Ik ben ontdaan van het verhaal van Marco en ik weet niet echt wat ik ermee aanmoet ik zou het aan Denise kunnen vragen maar die zou wel niet alles weten van wat haar broer gedaan heeft.

Aan de andere kant misschien is het wel stoken maar het steekt wel dat hij heeft gelogen en dat hij het dus al eens met een jongen gedaan heeft.

Het is niet eens zo erg dat het gebeurt is maar ik wil niet 1 van zijn slachtoffers worden en natuurlijk ben ik er zelf nog niet aan toe om echt sex te hebben hoewel ik bijna 19 jaar ben en nog maagd, Ja waar lees je dat nog hihi.

Maar het doet me wel pijn dat hij het over die machinist heeft misschien heeft hij die gast wel vaker opgehaald en is het wel eens gebeurt wie zou het zeggen.

Hoe zou die gast heten die ook bij het triootje hoorde en vooral wat voor werk doet hij eigenlijk misschien is hij wel Machinist en kende ze elkaar al.

Ik besluit er niet meer over na te denken en gewoon een netflix serie te gaan kijken.

Het is 17:00 uur en ik hoor het busje van Daniel alweer de parkeerplaats oprijden wat inhoudt dat hij morgen ook weer moet werken.

Ik zucht, waarom moet ik uitgerekend die nieuws horen ?

Even later komt Daniel de kamer binnen en groet me.

Ik negeer hem.

Ben je boos vraagt hij ?

Ik zwijg en hij loopt naar me toe en net al hij me aan wilt raken geef ik hem een klap.

Daniel schrik, wat is er met je aan de hand?

Ben je vergeetachtig vraag ik ?

Hoe bedoel je vraagt Daniel ?

Nou wat je zei in de groepsapp over het meenemen van die Machinist ?

Ow dat? zegt Daniel

Ja dat zeg ik .

Het was niks sorry.

Het was niks, net als met die jongens samen met Marco en nog een paar jongens.

Daniel weet ineens niet wat hij moet zeggen.

Ik ben douche zegt hij kort.

Nee ik ben nog niet klaar ben ik net zo een project voor je als marco en die jongen die verlieft op je werd ?

Project, Jongen waar gaat dit over zegt Daniel boos.

Ow nu ga je ook nog dombo het olifantje spelen, weet je ga lekker douche.

Ik sta op en wil de kamer uit lopen, maar ik wordt tegengehouden door Daniel.

behandel je zo je vriendje zegt hij ?

Mijn vriendje niet maar mijn kamergenoot wel.

Daniel weet even niks te zeggen en verstaat helemaal, ik gebruik die tijd om de kamer uit te komen.

Als ik beneden ben is er niemand behalve die sukkel van een Daniel.

Ik whatsapp in de fam app dat ik bij een vriend blijf slapen en dus dat ik niet mee eet.

Ik heb ook nog wat spullen meegenomen voor 2 nachten.

Terwijl ik de fiets pak ga ik richting marco en Nick.

Ik doe mijn oortjes in en bel meteen Marco :

Telefoon gesprek Marco - Kevin.

Marco: Hey kevin hoe is het ?

Ben ik echt Hetero ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu