Bazen bir konu da nasıl olsa bana giren çıkan yok diyip, o konudan uzak durursanız işin sonunda size bir şey girebilir.
Perdeyi sıyırmış pencerenin kenarından sokağa bakıyordum.
Bu sokak daha önce bu kadar çok ve lüks araba görmedi.3 katlı bir apartmanın son katında 4 kişi yaşıyorduk ama galiba artık 3 kişi yaşayacağız çünkü abimi öldürecekler.
Abim, büyük hatta bence aşiret diyebileceğimiz bir ailenin kızını kaçırmış. Ama bizim ne bu sokağı boydan boya donatabilecek arabamız ne de arkamız vardı. Babam fabrikada işçi aq!
Neyse işte adamlar da kız ile abimi bizim evde basınca (baya odada, seviştikten sonra yeni evli çiftler gibi koyun koyuna girip uyurken basılma)
adamlar da abimi ve kızı öldürmek istediler babam da garibim şuan yalvarma anında. Aman bana ne ya zaten abimi pek sevdiğim de söylenemezdi.Uzun uzun bir şeyler konuşuyorlardı da ben çok açım ya (yazar da çok aç).
"Ayça kızım bak bir" babamın seslenmesi ile onlara döndüm adamlar korkunçtu ya.
"Efendim baba"
"Şimdi şöyle oldu durumu biliyorsun abinin canı söz konusu" evet çünkü o bir salak
"Biliyorum, evlensinler bitsin işte"
"O öyle olmuyor" dedi tok sesli amca
"Siz bizim kızımızı aldınız bizde sizin kızınızı alacağız" diye devam etti. Neh! Bu ailede ki tek kız bendim...
"Sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu? Bu ne böyle hangi devir-"
"Ya canınız ya kızınız kararını ver"
dedi yaşlı amca babama dönerek."Bu devirde berdel mi kaldı bey" dedi babam. Ama kimse onu aldırmamış olacak ki herkes ayaklandı salonda kaç kişi var sayamıyordum bile.
"Son kararınızı verin!" Dedi amca ve çıkmaya başladılar...
*Selamm benim minnoş okuyucularım.
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım yorumlarınız benim için önemli.*Okuduğunuz için teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.