4.

5.7K 102 13
                                    

"Bu arada ben Temmuz" birden konuşması ile kafamı ona çevirdim. Bizim eve doğru yürüyorduk

"Ha merhaba bende Ayça"

"Kaç yaşındasın Ayça"

"20, sen?"

"21 bende" önüne bakmaya devam etmişti.

"Evden kaçtım da yarın sabahdan giderim merak etme" diye devam etti

"Niye kaçtın?" Diye sordum doğru muydu peki bunu sormam.

"Ya annem biraz fazla baskı yaptı bir kaç gün ayrı kalmak iyi gelir..."

"Umarım"

Yatağımda oturmuş öyle birbirimize bakıyorduk.

"Başkası olsa kucağına oturduğumda yüksek ihtimal yararlanırdı"

"Kızlar beni etkilemiyor" dedim göz devirerek.

"Haa hetero musun ne işin var kızım lez varda o zaman"

"Arkadaşım götürdü"

"Ya ne salaksın nsnsnsnsn arkadaş ayağı göt ayağı dikkat et sen" dedi gülmeye başladık. Sevimli kızdı.

"Ayıkken daha kafa kızsın"

"Ayy teşekkür ederimm" dedi boynuma sarıldı.

Sabah ışıkları ile uyandım temmuz odada değildi. İçeri geçtiğimde annem ile sohbet ettiklerini gördüm. Harika...

Ben içeri girince babam oturduğu yerden bana döndü kalktı yanıma geldi omuzlarımdan tuttu.

"Kızım biliyorum çok zor. Birinin canı için birinin hayatını karartmak" gözleri dolmuştu...

"Çaresizim... Nolur karşı çıkma, hem bak abin yaşar hem de karşı taraf varlıklı en azından varlık içinde yaşarsın hem belki zamanla sende seveceksin" ağlama baba yapma...

"Abini öldürecekler o zaman annen de bizde yaşayamayız" annem zayıf noktamdı galiba ona çevirdim kafamı oda ağlıyordu temmuz ise olanları anlamaya çalışıp annemin sırtını sıvazlıyordu.

"Peki baba" dedim sadece bunu dedim sonra temmuza işaret ettim biz dışarı çıktık. Sahile inip biraz hava alsak iyi olacak hem temmuzla dertleşmek iyi gelecek gibi geliyordu.

*Selamm... Vallahi düzenlemek çok sıkıcı oluyor benim deli sinir olacak yine... Oldu mu bilmiyorum artık gerisi sizde ndndndnd yavaş ilerliyoruz çünkü öyle olması gerekiyor ndndnd

Berdel (g×g)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin