Sivmi bini APTAL MELİS HÖDÜK...
Arabayı hiç bana bakmadan sürüyordu,
"Neden sevmim?" dedim
"Çünkü sağlam insanlar ile iyi biri değilim"
"Çocuklar?" Yetimhanedeki çocukları kasdetmistim
"Seviyorum..."
"E o zaman nasıl kötü olabilirsin"
"İnsanların kemiklerini kıra kıra dönüyorum, arkadaşlarım ile"
"Peki neden?"
"Şey uyuşturucu satıyorlar"
"E haketmişler"
"Bizim yerimizde orda biz satarız"
"NE, MELİS ZEHİR O!" dedim
Bir süre sustuk "Niye o iştesin" dedim
"Çocukken o adamlara bulaştım onlar satıyor normalde... Ben sadece motor sürmek istemiştim o bizimle gelen 2 arkadaşım da. Burda mutlu değiliz"
"Ama satıyorsun"
"Bir süre sonra büyük bir teslimat olacak o zamana kadar durmak zorundayım orda"
"Neden "
"O teslimat yerine ulaşamayacak polis alacak onları ama yeri son gün belli olacak o yüzden öğrenene kadar bekliyorum"
"E ama şuan satılan şeyler bir genci zehirliyor olabilir"
"Biz gittikten sonra kendi adamlarım onlar kullanmadan onlardan alıyor"
"Vay be, o zaman niye kötüyüm dedin"
"Zamanında bende kullandım ve sattım ama pişmanım bilincim yerine gelince öğrendim ve sevme beni çünkü başın belaya falan girer seninle uğraşamam"
"Anlıyorum"
Eve kadar hiç konuşmadık bence o kadar da kötü biri değil. Eve varınca üst kata çıkmak için merdivenlere gittim Melis aşağıda korkunç amca ile konuşuyordu.
Yukarı çıkarken bir anda başım döndü ve merdivenlerden yuvarlandım.
Bilincimi kaybetmiştim, çok hafif kareler geliyor gözümün önüne; Melis yanıma koşuyordu ismimi seslenip kucağına alıyordu gerisi karanlık.Gözlerim kapalıydı ama uyanmıştım, birisi elimi tutuyordu.
"Özür dilerim.. çok özür dilerim"
"Galiba senden hoşlanıyorum ve sen çok güzel ve masumsun"
"Ama yapamam bizim aile, o çete çok sağlam ayak değiller, korkuyorum sana bir şey olmasından en iyisi uzak kalman"
Bunları söyleyen kadını tanıyordum,
Melisti..."Seninle seviştiğimiz günler galiba çok müthişti, hele ilk sevişmemiz hatırlamıyor gibi yaptım ama her anı aklımda..." Elimi tuttuğu eli sıktım,
"Bırakma beni" gözlerimi açtım yavaşça,
"İyisin..." dedi endişe ile bakarak
"İyiyimm biraz başım döndü sadece"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.