İçimde büyük bir yangın var ve tek ilacı senin dudakların...
Melis ile odaya girmiştik, ama burası çok sıcak. Melis bana bakıp bana doğru bir adım attı ve dudaklarını yaladı. Birden belimden tutup dudaklarımızı birleştirdi normalde itmem gerekirdi ama onu istiyorum ellerimi boynuna doladım.
Dilini işin içine kattı ve yavaş yavaş beni yatağa doğru sürükledi. Beni yavaşça yatağa yatırdı.
"Yanıyorum Melis" dedin
"Söndürelim o zaman" dedi ve gülümserek dilimi emmeye başladı, bu hareketi ile inledim.
Dudakları boynuma inerken eli belimde geziyordu...
"Mmhh Melis" boynumu ısırması ile derin bir ah çektim.
"Üstünü çıkar" dedim, ben ne diyorum
Tişörtünü çıkardı, daha sonra benim kini, göğüsleri çok güzeldi.
"Dokunmak istiyorum" dedim
"Önce ben" dedi ve göğüslerimi emmeye başladı
"Mmmm nolur daha sert" kafasını göğüslerime bastırıyordum.
"Rahat dur!" Dedi ve ellerimi başımın üstünde sabitledi.
"Göğüslerin çok güzel" dedi ve tekrar emmeye başladı. Alt tarafımda bir şeyler oluyordu...
Yavaş yavaş alta iniyordu ama inerken geçtiği yerde morluklar bırakıyordu. Sırılsıklam oldum galiba.
Dişlerini külotuma taktı ve aşağı çekti.
"Mm süt gibisin" bacaklarımı omzuna aldı. Deliğimde hissettiğim nefes ile derin bir inleme sundum ona
"Nolur yapma" diliyle hafif hafif geziyrodu, çıldırıcam galiba
"Nolur sert ol" klitorisimde hafif hafif geziyrodu
"Mmm meliss lütfen" ellerim saçlarında gitti. Birden klitorisimi ısırdı.
"Ahh yapma!" Saçlarını çekistirdim
"Seni istiyorum Ayça her zerren benim olmalı" dedi ve daha sert yalamaya başladı. Kafam geriye gitti,
"Melis mmm bende seni istiyorum nolur hızlan dayanamıyorum" bacaklarım yavaş yavaş titremeye ve kasılmaya başlamıştı.
"Hmmm ne istiyorsun" dedi Melis
"Seni, parmaklarını, dilini.."
(Bu kız normalde böyle değildi ne oldu buna nasıl bir ilaç verdiler buna ya)"Sihirli kelimeler Ayça" ne kelimesi aq kafayı yicem dudaklarını istiyorum onun.
"Ahh Melis lütfen sevgilim"
"Ya istediğini vermezsem ya doluluktan ağlarsan" dedi parmağı deliğimin etrafında geziyordu
"Yalvarırım rahatlat beni" parmağını içeri sokması ile çığlık attım ama o buna aldırmadan gir çık yaptı daha sonra ikinci parmağını eklerdi git gel yaparken ben boşaldım. Bacaklarım titriyordu ama o durmak bilmiyordu
"Melis dur artık"
"Hayır!" Klitorisimi de baş parmağı ile okşamaya başladı.
Durmak bilmiyordu üstümden kalktı soyundu ve üzerime yattı boynumu emerken sürtünmeye başladı.
Vajinalarımız birbirine değiyordu kafayı yicem...
Bir süre sonra ikimizde boşaldık, sonra beni kaldırdı ve tüm çarşafları kirliliğe attı. Duş alırken yine parmaklarını deliğime soktu ve bir kez daha boşaltı beni. En son yattığımızda sarılıp ufak ufak dudaklarımı öptü..
*Nasıl oldu hiç bir fikrim yok sadece canım onları hemen seviştirmek istedi ilerleyen bölümlerde daha güzel sevişirler inş...
Tam içime sinmedi hatta silmek istedim ama neyseee bir daha ki smutlara artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel (g×g)
Teen FictionKızları ne olarak görüyorlardı: hayvan, eşya, kıyafet, aşçı, köle... +18 sahneler içerir rahatsız olacaklar o kısımları okumasın. Gerekli yerlerde +18 uyarısını yapıldı.